The Koosjer connection Posted 2 juli 2005 Report Share Posted 2 juli 2005 Is veel te jong overleden......er is een soul voice naar de grote jamsessie. --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
telefunken Posted 2 juli 2005 Report Share Posted 2 juli 2005 Is veel te jong overleden......er is een soul voice naar de grote jamsessie. --Hans. wist ik nog niet dat luther dood was. ik heb denk ik alles van hem inclusief met bowie en change en cherrelle maar als hij dood is ,is dat niet zo vreemd. hij komt uit een gezin die een aparte ziekte had waar hij de laatste overlevende van was. zonde. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rli Posted 2 juli 2005 Report Share Posted 2 juli 2005 Is veel te jong overleden......er is een soul voice naar de grote jamsessie. --Hans. wist ik nog niet dat luther dood was. ik heb denk ik alles van hem inclusief met bowie en change en cherrelle maar als hij dood is ,is dat niet zo vreemd. hij komt uit een gezin die een aparte ziekte had waar hij de laatste overlevende van was. zonde. volgens mij had hij 2 jaar gelden of zo ook een herseninfarct gehad en sindsdien daarvan aan het herstellen. Er wordt op teletekst niet geschreven waaraan hij overleden is. De laatste jaren zijn er toch aardig wat grote jongens overleden. Ik noem een Barry White, Robert Palmer, John Lee Hooker. Robin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 2 juli 2005 Report Share Posted 2 juli 2005 Is veel te jong overleden......er is een soul voice naar de grote jamsessie. --Hans. Daar baal ik echt van! Er was een (moeilijke) periode in mijn leven dat ik in de auto en thuis alleen maar naar Luther Vandross luisterde. Zijn muziek maakt me vrolijk. Tijdens Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts