Seed7 Posted 3 juli 2005 Report Share Posted 3 juli 2005 PF was weer eens leuk om te zien, van mij hoeft dat niet zo, dat reunie gedoe, maar wat me opviel was de hoeveelheid plezier die de heren hadden. The Who was weer eens retestrak. Opkomen, spelen, klaar. Geen gelul tussendoor. Zij weten dat wij allemaal weten waar het overgaat. Josh Stone, erg aardig. De dame kan echt wel wat. Wacht maar tot ze in de dertig is, wat doorleefder, met een lijf als Karin Bloemen, wat zal die griet dan "scheuren". Erg opvallend vond ik Keane. Het geheel wordt volledig door Tom Chaplin gedragen en hij maakte het helemaal waar. Iets wat ik niet verwacht had na de paar singletjes die ik op de radio gehoord had. Het meeste plezier van allen had volgens mij Robbie Williams, die stond me daar toch met een paar pret oogjest te genieten van het massale publiek. En je moet wel lef hebben om een Freddy Mercury imitatie te doen, op zo'n moment. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dhfreakie Posted 3 juli 2005 Report Share Posted 3 juli 2005 PF was echt genieten geblazen, en mooi opgewarmd met The Who net daarvoor, Sting was ook goed bezig vond ik. Annie Lennox weet ook goed te boeien, en ziet er ook nog eens best aardig goed geconserveert uit . veel andere konden wat mij betreft wel thuis blijven, dido, the killers, faithless bv was niet op aan te horen. en gelukkig BBC gekeken, dat geneuzel van BNN was niets bijzonders. Link to comment Share on other sites More sharing options...
D van der Deijl Posted 3 juli 2005 Report Share Posted 3 juli 2005 Ook ik keek uit naar het optreden van Pink Floyd en was aangenaam verrast. Dit klonk gewoon goed en dat eigenlijk in een heel basic opstelling want zij die wel eens een PF concert hebben bezocht weten dat er dan een berg muzikanten staan van achter tot voor. Helaas viel Waters me ook tegen het leek wel of de man al heel lang niet had gezongen hij was totaal niet stemvast maar dit had ik al eens in Berlijn meegemaakt. Toch hoop ik dat ze nu door gaan want Waters was en is natuurlijk een creatief genie en zal na enig oefennen heus wel weer bij stem zijn. Gilmour was inderdaad helemaal TOP hoe hij de snaren nog steeds weet te beroeren daar krijg ik inderdaad kippevel van en zo oud zag hij er nu toch ook weer niet uit niet meer zo dik in ieder geval. The WHO in 85 al goed een aantal jaren geleden in de Royal Albert hall al goed en nu weer eens even laten zien wat ze kunnen gewoon echte rockers. Ik las Robbie Williams ik ben geen fan van hem maar hoe hij de zaak meekrijgt dat zegt toch wel iets . Nog even terug komend op live aid 85 wat verheugde ik me toen op Led Zeppelin en dat was pas een afknapper van formaat nee dan liever een niet toonvaste Roger Waters. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 3 juli 2005 Report Share Posted 3 juli 2005 Josh Stone, erg aardig. De dame kan echt wel wat. Wacht maar tot ze in de dertig is, wat doorleefder, met een lijf als Karin Bloemen, wat zal die griet dan "scheuren". Ik hoop toch dat ze een beetje blijft zoals ze nu heeft. Lijkt me beter dan zo'n ronde ton als Karin Bloemen Link to comment Share on other sites More sharing options...
dia-ap Posted 3 juli 2005 Report Share Posted 3 juli 2005 Schitterend optreden van Pink Floyd , maar ik kreeg echt kippevel bij het moment waarop die Afrikaanse dame opkwam. Deze dame staat op een afbeelding , die gemaakt is 20 jaar geleden in Afrika , welke ook op de achtergrond was te zien. Dia-ap Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andre Kel Posted 3 juli 2005 Report Share Posted 3 juli 2005 Heb het helaas moeten missen, en dus ook niet opgenomen. Wist niet dat ze erbij waren. Ik moet gewoon maar hopen dat ik niet dement wordt, heb ze in 1995 2 keer live gezien, in Keulen en Werchter. Die laatste daar was ik zaterdag dus klegen doe ik niet. Ik hoop ook dat de boys nog 1 keer gaan touren voordat ze met een rolator op het podium staan. Groet Andre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
conqubite Posted 4 juli 2005 Report Share Posted 4 juli 2005 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prutteltje Posted 4 juli 2005 Report Share Posted 4 juli 2005 Binnen het historische moment- Live8- vond een andere plaats: Pink Floyd weer samen bij elkaar voor het eerst in 24 jaar. Wie heeft er naar gekeken? Wat vonden jullie ervan? Heb ik wat gemist? Was Syd Barrett bij Live8 ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groene Leeuw Posted 4 juli 2005 Author Report Share Posted 4 juli 2005 Binnen het historische moment- Live8- vond een andere plaats: Pink Floyd weer samen bij elkaar voor het eerst in 24 jaar. Wie heeft er naar gekeken? Wat vonden jullie ervan? Heb ik wat gemist? Was Syd Barrett bij Live8 ? Niet gezien? Zeker geen breedbeeld... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groene Leeuw Posted 4 juli 2005 Author Report Share Posted 4 juli 2005 Dit klonk gewoon goed en dat eigenlijk in een heel basic opstelling want zij die wel eens een PF concert hebben bezocht weten dat er dan een berg muzikanten staan van achter tot voor. Dat vond ik ook het goede aan; 6 mensen op het podium, simpel maar effectief Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prutteltje Posted 4 juli 2005 Report Share Posted 4 juli 2005 Binnen het historische moment- Live8- vond een andere plaats: Pink Floyd weer samen bij elkaar voor het eerst in 24 jaar. Wie heeft er naar gekeken? Wat vonden jullie ervan? Heb ik wat gemist? Was Syd Barrett bij Live8 ? Niet gezien? Zeker geen breedbeeld... Wel breedbeeld. Nauwelijks gekeken wegens verbouwing. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Theo Posted 4 juli 2005 Report Share Posted 4 juli 2005 Mijn alltime favorite band PF heb ik helaas moeten missen. Heel verrassend en verfrissend vond ik de jongens van Greenday. Ik had er nog nooit van gehoord. De energie spatte af van deze neo-punkers. Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 4 juli 2005 Report Share Posted 4 juli 2005 QUOTE (Groene Leeuw @ 3 Jul 2005, 10:52:10) Binnen het historische moment- Live8- vond een andere plaats: Pink Floyd weer samen bij elkaar voor het eerst in 24 jaar. Wie heeft er naar gekeken? Wat vonden jullie ervan? Heb ik wat gemist? Was Syd Barrett bij Live8 ? 24 jaar geleden zat Syd Barrett volgens mij al ergens in een groot huis met allemaal aardige verplegers....2005-24=1981 Of bij zijn moed Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prutteltje Posted 4 juli 2005 Report Share Posted 4 juli 2005 Wist ik wel hoor Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 4 juli 2005 Report Share Posted 4 juli 2005 Syd Barrett heeft sinds April 1968 de groep Pink Floyd verlaten na overmatig LSD gebruik en was niet meer hand te haven door zijn LSD gebruik. 24 jaar geleden zat Syd Barrett volgens mij al ergens in een groot huis met allemaal aardige verplegers....2005-24=1981Of bij zijn moed Link to comment Share on other sites More sharing options...
tito Posted 4 juli 2005 Report Share Posted 4 juli 2005 Op het 2e album van PF speelt Syd Barrett nog op 1 nummer mee. Welke dat is weet ik even niet meer. Syd Barrett - guitar and vocals on tracks 2, 6 and 7 En Jugband Blues heeft tie geschreven. Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 4 juli 2005 Report Share Posted 4 juli 2005 Syd Barret leeft nog wel maar vraag nie hoe mischien was hij er wel who knows Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex70 Posted 4 juli 2005 Report Share Posted 4 juli 2005 BBC was perfect. Maareh, hoe heet die man nu eigenlijk, ik hoor zo hier en daar steeds maar weer GeldoRf, terwijl ik zou zweren dan de man Geldof heet. Net nog iemand op de radio met ietwat kritiek op de door GELDORF opgestarte hapening. Typisch, het minste wat je dan toch eigenlijk moet weten is de naam van de organisator. Heeft niemand op de PC via AOL gekeken? Daar kon je op elk moment overschakelen tussen alle podia. Parijs en Johannesburg hadden prima bands, waar blijkbaar niemand in Nederland iets van heeft gezien? Alex Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 4 juli 2005 Report Share Posted 4 juli 2005 BBC was perfect. Maareh, hoe heet die man nu eigenlijk, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex70 Posted 4 juli 2005 Report Share Posted 4 juli 2005 BBC was perfect. Maareh, hoe heet die man nu eigenlijk, Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 12 juli 2005 Report Share Posted 12 juli 2005 Ik heb er niets van op TV gezien. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seed7 Posted 12 juli 2005 Report Share Posted 12 juli 2005 Ik heb er niets van op TV gezien. Je was toevallig in London en hebt het live bekeken ...? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 17 juli 2005 Report Share Posted 17 juli 2005 Nee ik was in Belgie met een groep vrienden, en mijn TV is niet op de kabel aangesloten. Een maand of wat geleden de TV naar mijn slaapkamer verplaatst en de kabel niet doorgetrokken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts