Jump to content

Toch weer een platenspeler

MarcoP
 Share

Recommended Posts

Met een behoorlijke hoeveelheid LP's op zolder, waaronder een paar die toch wel uniek blijken, heb ik mijn oude Akai speler onder het stof vandaan gehaald. Deed het natuurlijk niet en met apparatuur die vele malen beter is dan in de tijd van deze Akai, wordt het toch eens tijd voor een goede platenspeler.

Alleen is dit voor mij onontgonnen terrein. De naam Clearaudio kom ik bijv. veel tegen.

Zijn er mensen die mij kunnen adviseren?

Ik zou zeggen, gebruik de zoekfunctie eens. Er is al ontzettend veel geschreven over het analoge gebeuren. En niet alleen op dit forum trouwens. Het helpt je wellicht in het bepalen van de criteria voor aankoop van een andere draaitafel.

Wil je bijvoorbeeld nieuw of mag het ook 2e hands zijn.

Wat is je budget.

Wil je plug and play of vindt je het leuk zelf te "klooien"

Zo zijn er nog wel meer vragen te bedenken en te beantwoorden maar dat moet je zelf doen. Er zijn hier wel mensen die je inhoudelijk goed kunnen helpen met vragen. Zoek eerst maar eens, wellicht vindt je dan al heel wat antwoorden.

Conqubite

Natuurlijk moet ik de zaak wat beter definieren maar mijn kennis van platenspelers is miniem, in een auto dealers af niet mijn favoriete bezigheid dus dan maar internet.

Ik ben op zoek naar plug and play, tweedehands/demo rond 400

Kortom, iemand met Pro-ject 6.9 gebruikerservaring?

Nee, maar ik heb de Project Xpression met een Denon DL-160 en dat doet het heel leuk, deze combi is nieuw rond de 500 euro.

Het design is ook ok..

Natuurlijk moet ik de zaak wat beter definieren maar mijn kennis van platenspelers is miniem, in een auto dealers af niet mijn favoriete bezigheid dus dan maar internet.

Ik ben op zoek naar plug and play, tweedehands/demo rond 400