Jump to content

Luidspreker ontkoppelen van houten vloer

René N.
 Share

Recommended Posts

De update van vandaag:

Na een aantal CD's luisteren op een behoorlijk volume vond ik de DAC wat vermoeiend in het hoog worden. Dus dacht ik dat het misschien beter was om de interlink rechtstreeks op de CD speler te zetten, dus de DAC er tussenuit te halen. Nu dus met een rustiger interlink i.p.v. de Straight Wire. Het geluidsbeeld veranderde op slag: veel laag, maar niet echt te volgen, alles zakte behoorlijk in elkaar, maar het hoog was wel wat rustiger. Maar eigenlijk werd ik er niet vrolijk van.

Toen heb ik de DAC er weer tussengezet: de helderheid en transparantie was weer terug! Wellicht iets te veel in het hoogste hoog, maar het mid en hoog zijn heel mooi, alles staat mooi los van elkaar met heel veel detail. En het laag is weer heel goed te volgen. Op een lager nivo draaien geeft verbetering en dan is het in het hoog niet te veel.

Ik denk, dat er met een betere DAC er erg veel meer winst is te behalen. :D:D:D

ReneN,

zijn je stop en zekeringen er nog niet?

groet

Helaas Rob,

Ze zouden deze week binnen moeten zijn. Ik zei dat ook tegen Roger toen hij vrijdag bij mij was, kwam even daarna TNT langs de deur en zei hij: hee, je zekeringen zijn er.... Maar helaas, niet dus. Ik ga wel effe mailen waar ze blijven :mad2:

Daar kon je wel eens gelijk in hebben. Maar een kleine aanpassing aan deze DAC zal ook wonderen doen. Er zitten nl een stel MKP condensatoren in die audiofiel onverantwoord zijn en die eigenlijk tamelijk blikkerig klinken (Wima MKP10 2

ff rust geven de hele boel, wordt het iets donkerder en voller van nog ...

Mijn Bybee's zijn behoorlijk ingedraaid, kan nauwelijks meer uit mijn stoel komen. ronduit betoverend, maar het proces van inspelen is akelig.

Er gaan er meer van komen, maar over een tijdje. ben het zat naar opwarmende dingen te luisteren, eerst tijdje genieten.

groet

Maar een kleine aanpassing aan deze DAC zal ook wonderen doen. Er zitten nl een stel MKP condensatoren in die audiofiel onverantwoord zijn en die eigenlijk tamelijk blikkerig klinken (Wima MKP10 2

wat is de beste manier om mijn speakers te ontkopelen.

laminaatvloer. eerst masterbase dan graniete tegel.

speakers met of zonder spikes op tegel.

pro.jpg

Aurios MIB pro

De Shimano Stella's onder de ontkoppelaars ;)

ben ik het helemeel mee eens :)