Haudio Posted 9 juli 2005 Report Share Posted 9 juli 2005 Beste Allemaal, Omdat ik niet weet hoe ik het op mijn site moet zetten Computer nul Het volgende : News http://users.telenet.be/jallaerts/welcome.htm MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 9 juli 2005 Report Share Posted 9 juli 2005 Beste Henk, Je bedoelt vast deze link .... >> linkje << Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 10 juli 2005 Report Share Posted 10 juli 2005 Dus Aalt Jouk mag niet aan zijn elementen komen - wie is zo gek? Carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 10 juli 2005 Author Report Share Posted 10 juli 2005 Dus Aalt Jouk mag niet aan zijn elementen komen - wie is zo gek? Carl Beste Carl, Om zo de hoge Jan Allaerts kwaliteit te kunnen waarborgen ! MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
BellaVista Posted 10 juli 2005 Report Share Posted 10 juli 2005 Haudio, ook via deze weg: gefeliciteerd! Na Bluenote nu ook Jan Allaerts officieel in het pakket. Kan dit jaar nog mooier worden? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 10 juli 2005 Report Share Posted 10 juli 2005 Haudio, ook via deze weg: gefeliciteerd! Na Bluenote nu ook Jan Allaerts officieel in het pakket. Kan dit jaar nog mooier worden? Volgens mij verkoopt Henk de Jan Allaerts elementen al een paar jaartjes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 10 juli 2005 Report Share Posted 10 juli 2005 Om zo de hoge Jan Allaerts kwaliteit te kunnen waarborgen ! Inteelt is over het algemeen niet bevordelijk voor de gezondheid van de soort Haudio. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 10 juli 2005 Author Report Share Posted 10 juli 2005 Haudio, ook via deze weg: gefeliciteerd! Na Bluenote nu ook Jan Allaerts officieel in het pakket. Kan dit jaar nog mooier worden? Ha die Bellavista, Hartelijk Bedankt ! Er zit nog wat in het vat , op dit moment een phonopre van AQVOX op de proefbank. Volgens de fabikant een high.end product, hij kon wel eens gelijk hebben. Maar het wordt dan een low-end price MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
BellaVista Posted 10 juli 2005 Report Share Posted 10 juli 2005 Het ziet er fraai uit, maar hoe verhoudt deze zich t.o.v. bijvoorbeeld de Bluenote phono-pre? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 10 juli 2005 Author Report Share Posted 10 juli 2005 Het ziet er fraai uit, maar hoe verhoudt deze zich t.o.v. bijvoorbeeld de Bluenote phono-pre? Ha die Bellavista, Ik wil hem graag met de Bellavista nr 2 vergelijken , ook gezien de prijs. MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 10 juli 2005 Report Share Posted 10 juli 2005 Het ziet er fraai uit, maar hoe verhoudt deze zich t.o.v. bijvoorbeeld de Bluenote phono-pre? Ha die Bellavista, Ik wil hem graag met de Bellavista nr 2 vergelijken , ook gezien de prijs. MvG, Haudio Ziet er idd verdomd mooi uit, maar hoe ligt dan die prijsstelling? Was die Bluenote degene die ik ook bij je heb beluisterd? Greetz, Lestat. P.S.: Ik dacht dat PD zijn harddisk weer was vervangen? Kan die gelijk dat andere verhaaltje plaatsen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 10 juli 2005 Report Share Posted 10 juli 2005 Ha die HAudio, Gefeliciteerd met het feit dat je je nu "preferred supplier" van J.A. mag noemen. Ik weet zeker dat het bij jou in goede handen is. Groet, Gerald Link to comment Share on other sites More sharing options...
MJ_OK Posted 10 juli 2005 Report Share Posted 10 juli 2005 Het ziet er fraai uit, maar hoe verhoudt deze zich t.o.v. bijvoorbeeld de Bluenote phono-pre? Hij doet het steeds beter aan gezien hij langer aan het net staat. In het begin was het toch een teleurstelling, maar er zit progressie in. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 10 juli 2005 Report Share Posted 10 juli 2005 Het ziet er fraai uit, maar hoe verhoudt deze zich t.o.v. bijvoorbeeld de Bluenote phono-pre? Hij doet het steeds beter aan gezien hij langer aan het net staat. In het begin was het toch een teleurstelling, maar er zit progressie in. Voor zover ik het heb begrepen is het een Pro-Audio merk. Dat lijkt me wel wat. Meestal hebben dit soort fabrikanten geen belachelijke prijzen (zie M-Audio) en bieden ze waar voor het geld. Ik vind het apparaat bovendien ook nig het aanzien waard. Prijs weet ik helaas ook niet, maar is ie ook in het zwart te koop? En ga je de DAC ook in het pakket nemen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 10 juli 2005 Author Report Share Posted 10 juli 2005 Het ziet er fraai uit, maar hoe verhoudt deze zich t.o.v. bijvoorbeeld de Bluenote phono-pre? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 10 juli 2005 Report Share Posted 10 juli 2005 Candeias, dat is toch dat merk met die mooie DAC Modello, die gebalanceerd uitermate geweldig klinkt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 10 juli 2005 Author Report Share Posted 10 juli 2005 Candeias, dat is toch dat merk met die mooie DAC Modello, die gebalanceerd uitermate geweldig klinkt Beste Sodejuu, Klopt , dat is dat wereldberoemde paar Candeias die ook de Phono Pre uitvoerd in Symetrisch ( gebalanceerd) en ook in RCA (A symetrisch) beide dus. MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
alabaster Posted 11 juli 2005 Report Share Posted 11 juli 2005 Hoi Haudio, Is deze phono trap wel compatible met de Allaerts? Die zogenaamde current drive en 'automatische' elementafstelling doet mij denken aan de allerbeste phono trap ter wereld die helaas niet verenigbaar was met de JA. Gain voor low output MC is +20. Plus 20 op wat? Jos Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 11 juli 2005 Author Report Share Posted 11 juli 2005 Hoi Haudio, Is deze phono trap wel compatible met de Allaerts? Die zogenaamde current drive en 'automatische' elementafstelling doet mij denken aan de allerbeste phono trap ter wereld die helaas niet verenigbaar was met de JA. Gain voor low output MC is +20. Plus 20 op wat? Jos Ha die Jos, Dat is nou het hele verhaal, het ontwerp van Candeias zou een Phonotrap moeten zijn die compatible is met Jan Allaerts elementen. Vandaar de test, de Offset is heel laag, zowel ingang dan wel uitgang. Het is geen stroomversterker, maar een spanningsversterker. Maar eerst heeft het nog even tijd nodig om alle geheimen te ontfutselen van deze Phonotrap. Volgens de fabrikant zijn High-End Phono voorversterkers te kostbaar voor normale mensen. Vandaar deze voor een voor High-End begrippen lage prijs om hoge kwaliteit voor meer mensen beschikbaar te maken. Alleen de Phono versterker moet zich nog bewijzen. Waar ik alleen een beetje bang voor ben, als het goed uitvalt dat de prijs omhoog gaat, omdat de fabrikant zei het is een introductieprijs. Ik heb dit vaker gezien, een goede test en de prijs stijgt . MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank K. Posted 11 juli 2005 Report Share Posted 11 juli 2005 Is trouwens een flinke jongen. Een gewicht van om en nabij de 3 kg. En een heleboel instelmogelijkheden. En is zowel geballanceerd als ongeballanceerd te gebruiken. En het merk komt volgens mij uit Duisland? ( Duitse degelijkheid) Alleen geen losse voeding?!? (en dat in een tijd dat alles met een losse voeding word geleverd ). Past zich automatisch aan a/d aangelegde spanning tussen 90 V en 240 V. En voor de liefhebbers een subsonic filter die uiteraard uit te schakelen is. Ziet er goed uit. Ben benieuwd naar jouw bevindingen Henk. Veel plezier. Frank. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobT Posted 11 juli 2005 Report Share Posted 11 juli 2005 Op de Duitse forum zijn ze zeer enthousiast over, zeker gezien de prijsstelling. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 11 juli 2005 Report Share Posted 11 juli 2005 Ik zie mindere gain regelaars en een geschakelde voeding Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 11 juli 2005 Author Report Share Posted 11 juli 2005 Ik zie mindere gain regelaars en een geschakelde voeding Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 11 juli 2005 Author Report Share Posted 11 juli 2005 Ik zie mindere gain regelaars en een geschakelde voeding Link to comment Share on other sites More sharing options...
BellaVista Posted 11 juli 2005 Report Share Posted 11 juli 2005 Het ziet er fraai uit, maar hoe verhoudt deze zich t.o.v. bijvoorbeeld de Bluenote phono-pre? Ha die Bellavista, Ik wil hem graag met de Bellavista nr 2 vergelijken , ook gezien de prijs. MvG, Haudio Ik verheug me al op een gezellige middag om deze en de Bluenote Type-2 te beluisteren! De grootte is niet gering: het is een full-size kast, zodat ook voor deze een plankje vrij gemaakt zou moeten worden. Suggesties? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts