Jump to content

Welk concert heb je laatst gezien/ gehoord?

buizenbart
 Share

Recommended Posts

Na de threads over laatst aangeschafte platen en 'wat staat er nu op?' leek het me wel op zijn plaats om iets dergelijks ook over concerten / optredens te doen.

Dus als eerste: ik ben gisteren naar Dredg in de Melkweg geweest. Voorprogramma was Mindfold, laten we het daar maar niet te lang over hebben <_<<_<<_< , maar Dredg zelf was erg goed. Wel erg hard (oordoppen vergeten <_< ), en de gitarist gebruikt wel h

Na de threads over laatst aangeschafte platen en 'wat staat er nu op?' leek het me wel op zijn plaats om iets dergelijks ook over concerten / optredens te doen.

Dus als eerste: ik ben gisteren naar Dredg in de Melkweg geweest. Voorprogramma was Mindfold, laten we het daar maar niet te lang over hebben <_<  <_<  <_< , maar Dredg zelf was erg goed. Wel erg hard (oordoppen vergeten <_< ), en de gitarist gebruikt wel h

Coldplay 7 juli Gelredome....

Ietwat raar geluid daar, maar wel genoten!

Tja wat wil je, als je in een badkamer luid speelt weet je ook welk geluid je krijgt. En dit is een hele grote badkamer :blink: De Amsterdam Arena is niets anders.

Ben afgelopen dinsdag naar ALice Cooper gegaan in Tilburg .

Wat direct opviel was de mans enorme uithoudingsvermogen en toch is hij al 57 en hij heeft nu niet bepaald altijd even gezond geleefd.

Alice deed goed zijn best ook al was de zaal klein en hij in het verleden zeker voor groter publiek heeft gestaan.

Het geluid was niet optimaal de bassen waren te sterk aanwezig waardoor de zang in drukke nummers verzoop.

ALice zijn stem was niet slecht al kan je niet spreken van een goede zanger maar voor dit genre uitermate geschikt.

Menig beginnend artiest zou een voorbeeld kunnen nemen aan de mans energieke optreden en het werd hem in dank afgenomen de zaal ging plat van jong tot oud .

Al met al een heel geschikte avond vol humor en show en luide muziek met daartussen door ook rustigere nummers.

Donderdag j.l. "Rondje om de kerk". Rond de kerk staan 6 kleine podia. Je kiest strategisch een terrasje en iedere 20 minuten heb je een andere artiest voor je neus. Erg leuk, behalve het weer :(

o.a. een Bluegraas groep, de zanger van stiekem gedanst (ben de naam kwijt), een nederlandstalig rock bandje, een singersongwriter type, etc.

Volgende week de Blues, http://www.bluesclub.nl/festival/totaal2_ned.htm

o.a. een Bluegraas groep, de zanger van stiekem gedanst (ben de naam kwijt), een nederlandstalig rock bandje, een singersongwriter type, etc.

Volgende week de Blues, http://www.bluesclub.nl/festival/totaal2_ned.htm

Erik Mesie van Toontje lager. Heb destijds de LP gekocht :mad2: , en weer verkocht :D Miskoop, maarja, hij kwam uit Apeldoorn en heeft ook op de KSA gezeten, dus moest ik eigenlijk wel :(

Groeten,

Ren

Afgelopen zondag naar Gent geweest voor de Melodic Metal dag in Frontline.

Ik kwam zelf voor Valkyre en Sengir, maar heb ook erg genoten van Angel in Twilight. De enige vreemde eend in de bijt was Methusalem (heavy metal) tussen alle "gothic" metal bands.