buizenbart Posted 6 april 2006 Author Report Share Posted 6 april 2006 The Carsitters en Noblesse in de Paap. Noblesse: Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 6 april 2006 Report Share Posted 6 april 2006 Ook net terug van hetzelfde concert wat gewoon heel goed was incl het voorprogramma. Plant zijn stem in natuurlijk al heel lang niet meer wat het ten tijde van de hoogtijdagen van led zeppelin was maar nog krachtig genoeg om een zeer goed optreden neer te zetten. Nieuw materiaal Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 6 april 2006 Report Share Posted 6 april 2006 ff wat kranten geneuzel ................ Plant wordt waardig oud PETER VAN BRUMMELEN Rare dingen hoor je artiesten zeggen in de Heineken Music Hall. Beweerde soulzangeres Leela James er afgelopen weekend nog dat Amsterdam toch echt haar favoriete land is, gisteren zei Robert Plant in de hal in Zuidoost blij te zijn weer eens te mogen optreden in de Melkweg. Maar waar James werkelijk in de war was, maakte Plant maar een grapje. Het zal een poging zijn geweest het ijs te breken, maar helpen deed het niet. Robert Plant en zijn publiek kwamen in de Heinekenhal maar niet tot elkaar. Wat vooral dat nogal matte publiek leek te mogen worden aangerekend. Ok Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 6 april 2006 Report Share Posted 6 april 2006 dit ff weer op gezet na thuiskomst h Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul demo Posted 6 april 2006 Report Share Posted 6 april 2006 Vandaag besteld, kaarten voor Bruce Springsteen en Madonna. Dat worden in ieder geval een paar leuke concerten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
D van der Deijl Posted 6 april 2006 Report Share Posted 6 april 2006 dit ff weer op gezet na thuiskomst h Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 12 april 2006 Author Report Share Posted 12 april 2006 Pitchblonde in het Paardcaf Link to comment Share on other sites More sharing options...
dekkersj Posted 12 april 2006 Report Share Posted 12 april 2006 Pitchblonde in het Paardcaf Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 12 april 2006 Author Report Share Posted 12 april 2006 Pitchblonde in het Paardcaf Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 13 april 2006 Report Share Posted 13 april 2006 Ach wat leuk, in het Paard (Den Haag) heb ik nog een ontruimingsinstallatie aangelegd, de bediening zit in de lange bar met 'verantwoorde' kleuren voor de toetsen, waardoor je niet ziet wat de status van de installatie is Het rack hangt in een onmogelijke nis achter 2 klapdeuren, de architekt die dit bedacht heeft moet zwaar gestraft worden De grote zaal is is flink gedempt en doet een beetje aan Heineken Music Hall denken (waar ook 'onze' ontruiming in zit), behalve het formaat dan. In R'dam heb je een 'koopgoot', in Het Paard hebben ze een pisgoot Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
niels007 Posted 15 april 2006 Report Share Posted 15 april 2006 Extince in Simplon te Groningen. Daar ga je zonder verwachtingen heen en het was eigenlijk gewoon erg leuk en behoorlijk gepresenteerd! Zo zie je maar, het is ook leuk om naar concerten te gaan die niet helemaal in je 'straatje' passen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 15 april 2006 Report Share Posted 15 april 2006 Fay Claassen met een tribute to Chet Baker. Ik had een keer een verzamel CD en DVD gehad met diverse artiesten. Daar was zij voor mij de meest opvallende artiest. Hoewel ik niet echt "in de jazz" ben, viel ik hier wel voor. Dus toen zij hier in de schouwburg kwam, wilde ik er wel naar toe. Voor de pauze neemt ze met haar stem de rol van de trompettist op zich. Zonder moeite zingt ze de mooie en snelle melodielijnen. Ook mooi is de combinatie met de baritonsax. Je vergeet dat ze zingt, het lijkt als een trompet. Na de pauze brengt ze vocale nummers van Chet. Ook prachtig. Bij de begeleiding viel vooral John Engels op drums op. Het meest met kwasten, en o, wat subtiel kan die man spelen. Het was dus een indrukwekkend concert..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 5 mei 2006 Report Share Posted 5 mei 2006 vanavond NORMAAL sgauwburgtoer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 5 mei 2006 Report Share Posted 5 mei 2006 vanavond NORMAAL sgauwburgtoer Ach, dan krijg je in ieder geval geen emmer met bier en pis over je heen Tenminste, dat mag ik hopen, voor de plaatselijke schouwburg... Link to comment Share on other sites More sharing options...
rene59 Posted 5 mei 2006 Report Share Posted 5 mei 2006 Morgen, 6 mei, bluesnacht in Groningen. Lijkt goed te worden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 5 mei 2006 Report Share Posted 5 mei 2006 vanavond NORMAAL sgauwburgtoer was wel g Link to comment Share on other sites More sharing options...
rene59 Posted 8 mei 2006 Report Share Posted 8 mei 2006 Zaterdag naar de bluesnacht in Groningen geweest. Goede muziek gehoord. Sherman Robertson, Ian Parker ( Bluescaravan), Enrick Brothers en Daniel Lohues waren mijn favorieten. Robert Cray was ook goed maar niet spetterend. Susan Tedeschi viel mij tegen, teveel hetzelfde, na 3 nummers had ik het wel gehoord. The Hackensaw Boys spelen goed maar het is mijn muziek niet. Veel verschillende bands en dat maakte het tot een zeer geslaagde nacht, volgend jaar weer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 11 mei 2006 Report Share Posted 11 mei 2006 heb laatst de Sisters of mercy gezien, speelde kort, slecht geluid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 12 mei 2006 Author Report Share Posted 12 mei 2006 Treden die (hij ) dan nog op?? Tsjonges... Die had ik t.t.v. First and last and always wel eens willen zien. Gisteren was ik 'beroepsmatig' bij Gorefest in het Paard. Leuk optreden, niet echt mijn muziek, maar goeie sfeer in de zaal en op het podium. Maar wat was nou voor mij het meest indrukwekkend van dat optreden? Het intro! Voordat ze op het podium kwamen werd er even wat voorbereidende klanken de zaal in gejaagd. Een tonesweep (heet dat zo?) die volgens mij bij 1 Hz begon, en vervolgens langzaam steeds hoger werd. Heel langzaam. En hoog ging het niet, het waren vooral subsonische frequenties.. En heel hard... In het Paard hebben ze een geweldige P.A. die ook verdomd goed de lage tonen kan weergeven! ik stond te schaterlachen van genot. Ik was net een biertje aan het bestellen, stond met een briefje van vijf in mijn hand: dat was aan het wapperen. Op de bar lag een dienblad: dat ging trillen en zelfstandig bewegen. De grote zaal van het Paard is 'zwevend opgehangen' op grote rubberen blokken, volgens mij stond de hele zaal te trillen op 5 Hz ofzo. Zoiets heb ik nog nooit meegemaakt!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
DaisZeta Posted 19 mei 2006 Report Share Posted 19 mei 2006 Gisteren in het BIMHuis : YURI HONING WIRED PARADISE Yuri Honing-tenorsax, sopraansax, Frank Moebus-gitaar, Tony Overwater-bas, el. bas, Joost Lijbaart-drums Was heel goed. Klinkt trouwens niet verkeerd..... het nieuwe BimHuis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 19 mei 2006 Report Share Posted 19 mei 2006 Treden die (hij ) dan nog op?? Tsjonges... Die had ik t.t.v. First and last and always wel eens willen zien. Gisteren was ik 'beroepsmatig' bij Gorefest in het Paard. Leuk optreden, niet echt mijn muziek, maar goeie sfeer in de zaal en op het podium. Maar wat was nou voor mij het meest indrukwekkend van dat optreden? Het intro! Voordat ze op het podium kwamen werd er even wat voorbereidende klanken de zaal in gejaagd. Een tonesweep (heet dat zo?) die volgens mij bij 1 Hz begon, en vervolgens langzaam steeds hoger werd. Heel langzaam. En hoog ging het niet, het waren vooral subsonische frequenties.. En heel hard... In het Paard hebben ze een geweldige P.A. die ook verdomd goed de lage tonen kan weergeven! ik stond te schaterlachen van genot. Ik was net een biertje aan het bestellen, stond met een briefje van vijf in mijn hand: dat was aan het wapperen. Op de bar lag een dienblad: dat ging trillen en zelfstandig bewegen. De grote zaal van het Paard is 'zwevend opgehangen' op grote rubberen blokken, volgens mij stond de hele zaal te trillen op 5 Hz ofzo. Zoiets heb ik nog nooit meegemaakt!! tsja, weer eens wat anders! Beroepsmatig naar Gorefest? ???? Werden er ook nog wat oude nummers vertolkt? En is Jan-Chris nog steeds bij strot? Greetz, Lestat Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 19 mei 2006 Author Report Share Posted 19 mei 2006 Beroepsmatig naar Gorefest? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 20 mei 2006 Report Share Posted 20 mei 2006 Treden die (hij ) dan nog op?? Tsjonges... Die had ik t.t.v. First and last and always wel eens willen zien. Gisteren was ik 'beroepsmatig' bij Gorefest in het Paard. Leuk optreden, niet echt mijn muziek, maar goeie sfeer in de zaal en op het podium. Maar wat was nou voor mij het meest indrukwekkend van dat optreden? Het intro! Voordat ze op het podium kwamen werd er even wat voorbereidende klanken de zaal in gejaagd. Een tonesweep (heet dat zo?) die volgens mij bij 1 Hz begon, en vervolgens langzaam steeds hoger werd. Heel langzaam. En hoog ging het niet, het waren vooral subsonische frequenties.. En heel hard... In het Paard hebben ze een geweldige P.A. die ook verdomd goed de lage tonen kan weergeven! ik stond te schaterlachen van genot. Ik was net een biertje aan het bestellen, stond met een briefje van vijf in mijn hand: dat was aan het wapperen. Op de bar lag een dienblad: dat ging trillen en zelfstandig bewegen. De grote zaal van het Paard is 'zwevend opgehangen' op grote rubberen blokken, volgens mij stond de hele zaal te trillen op 5 Hz ofzo. Zoiets heb ik nog nooit meegemaakt!! tsja, weer eens wat anders! Beroepsmatig naar Gorefest? ???? Werden er ook nog wat oude nummers vertolkt? En is Jan-Chris nog steeds bij strot? Greetz, Lestat Vorig jaar zomer ben ik bij Slayer weggelopen om naar Gorefest te kijken op het fields of rock festival. Gorefest was erg goed, en en stukje jeugdsentiment. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 21 mei 2006 Report Share Posted 21 mei 2006 Herkenbaar!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
dekkersj Posted 21 mei 2006 Report Share Posted 21 mei 2006 [...]Gorefest te kijken op het fields of rock festival. Gorefest was erg goed, en en stukje jeugdsentiment. Gorefest. Uit Goes. Geweldig, jeugdsentiment. ("Erase") Groet, Jacco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts