Lestat Posted 21 mei 2006 Report Share Posted 21 mei 2006 Beroepsmatig naar Gorefest? ????Werden er ook nog wat oude nummers vertolkt? En is Jan-Chris nog steeds bij strot? Greetz, Lestat Ja, ik maakte er foto's van : Artikel.. Omdat ik aan het fotograferen was heb ik niet zo op de muziek gelet, was vooral met mijn ogen bezig (ik had ook hele dikke oordoppen in.. ) maar het was wel een leuk concert, de sfeer was heel erg goed moet ik zeggen... Ik stond natuurlijk niet de hele tijd door mijn camera te kijken, dus ik heb wel geluisterd, maar het zei me niet zoveel. Ik hou wel van klereherrie, maar dit ging toch iets teveel het ene oor in en het andere uit... (En ik heb echt wel 'Spiritual Healing' van Death in huis hoor!! ) Leuke plaatjes! Doe je dat dan vaker? Mbt Death heb ik het bij Symbolic gehouden.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
azh Posted 21 mei 2006 Report Share Posted 21 mei 2006 Ik ben laatst naar Alexandr Borodin - Polowetzer T Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 24 mei 2006 Report Share Posted 24 mei 2006 Gisteravond in Leiden, in In Casa: Ian Parker en zijn band. Lekkere gitarist en goede zanger. En die toetsenman, Morg Morgan, was ook niet verkeerd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
djohn Posted 13 juni 2006 Report Share Posted 13 juni 2006 Afgelopen weekend was ik op Arrow Rock in Lichtenvoorde. Ik moet zeggen dat ik daar ondanks de zinderende hitte constant kippenvel had van de optredens. Dit jaar was er te genieten van de voor mij muzikale grootheden Roger Waters, Deep Purple en Uriah Heep. Ik was helaas wat te laat voor het begin van Uriah Heep (Om 12:00 uur afspreken om weg te gaan en een zus die pas 1 1/2 uur later komt aankakken), maar heb nog even van ze kunnen genieten, o.a. van Easy Livin'. De afsluiter op vrijdag was Deep Purple. Samen met The Who en Pink Floyd vormt deze band mijn top 3 uit dat tijdperk. De volgende dag sloot Roger Waters af met een optreden van drie! uur. Voor de onderbreking veel Floyd en eigen werk: In The Flesh, Mother, Set The Controls For the Heart Of The Sun, Shine On You Crazy Diamond, Have A Cigar, Wish You Were Here, Southampton Dock, The Fletcher Memorial Home, Perfect Sense parts 1 and 2, Leaving Beirut, Sheep. Na de onderbreking werd de Dark Side geheel gespeeld. Als toegiften waren er The Happiest Days Of Our Lives, Another Brick In The Wall (Pt 2), Vera, Bring the Boys back Home en Comfortably Numb. Ik moet zeggen dat dit een weekend is dat voor altijd in mijn geheugen gebrand zal blijven. Het was voor het eerst dat ik deze (in mijn optiek geniale) bands live gezien heb en ik heb zelden zo genoten van optredens. Ik vind het zo leuk om muziek die je thuis helemaal grijsgedraaid hebt ook eens 'in the flesh' voor je gereproduceerd ziet. Die sfeer bereik je thuis simpelweg niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank K. Posted 13 juni 2006 Report Share Posted 13 juni 2006 Hoi John, helemaal met jou eens. Ik heb ook genoten. Ik vond Whitesnake ook niet verkeerd trouwens. Maar net als jou genoten van Deep Purple, Uriah Heep en als topper van het gehele week-end: Roger Waters. In Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 14 juni 2006 Report Share Posted 14 juni 2006 Een kennis van mij was ook op dat Arrow rock festival, en heeft er nog wat leuke kiekjes geschoten . Zie: http://www.kjguch.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 14 juni 2006 Report Share Posted 14 juni 2006 Een kennis van mij was ook op dat Arrow rock festival, en heeft er nog wat leuke kiekjes geschoten . Zie: http://www.kjguch.com Leuke link, mooie foto's. Waarvoor dank. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 24 juni 2006 Report Share Posted 24 juni 2006 Gisteravond (ahum,...nacht) vanaf 01:00 uur, tijdens de Asser TT-nacht MEMO GONZALEZ & The Bluescasters Lekkere blues, from Dallas TeXas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 19 november 2006 Report Share Posted 19 november 2006 Gisteren dus naar Joan as Police woman in het Patronaat in Haarlem geweest. Ze heeft net haar debutalbum afgeleverd Joan as police woman met Real life We kwamen binnen en ze stond al te spelen . We waren er al heel vroeg maar zijn nog even weggegaan, omdat er toch nog een voorprogramma zou zijn, dus hebben we de eerste nummers gemist Eerst even bij de ingang geluisterd, maar ja, ik wil er gewoon midden in staan, dus mijzelf naar voren gewerkt (zo stampvol was het niet...). En ik vond het een lekker concert. Hoewel ze erg aangeschoten leek (tussen de nummers leek dat zo) speelde de band heel goed. Een geweldige drummer, de bassiste die weliswaar op de achtergrond maar toch "zwaar" aanwezig was en dan Joan. Geen geweldige stem, maar wel met pakkende songs en als gitaarspeler een nummer van David Bowie prachtig vertolkte. Iets voor de liefhebbers: hier kan je het concert van haar in Paradiso terugzien. Concert in Paradiso Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts