Jump to content

pioneer versterker A 09

oordop
 Share

Recommended Posts

Is er iemand die mij iets kan vertellen over de Pioneer A 09?Ik kom dat ding telkens tegen op het net maar kan er niets over vinden.

Groetjes Rob

Hiermee bewees Pioneer een aantal jaren geleden dat ze nog steeds in staat zijn een top versterker te fabriceren.. :rolleyes:

a-09.jpg

Is er iemand die mij iets kan vertellen over de Pioneer A 09?Ik kom dat ding telkens tegen op het net maar kan er niets over vinden.

Groetjes Rob

Hiermee bewees Pioneer een aantal jaren geleden dat ze nog steeds in staat zijn een top versterker te fabriceren.. :rolleyes:

a-09.jpg

wo, wat een bak man. Ja pioneer heeft hele mooie spullen gemaakt. Zeker eind jaren 80. prachtige en zeer goed klinkende versterkers. De cassettedecks behoorde tot mijn favorieten. kopen dat ding!!!

robin

Ik zag hem ook op het net. Vraagprijs is 1500 Euro en dat is natuurlijk een flink bedrag voor een tweede hands versterker. Wat is de nieuwprijs van dit ding en uit welk bouwjaar istie?

Ik heb hier ook nog een casettedeck uit 1990 van pioneer uit de reference class, destijds het topmodel. Inderdaad gebouwd als een tank en een goed geluid.

Ik lees het al.Ik denk niet dat ik erop af ga.

Bedankt Rob

Beste Oordop,

Ik denk dat je er zeker op af moet gaan. Je laat anders een van de mooiste geintergreerde versterkers ooit gebouwd staan!

Die bak klinkt als een dijk!! En wees gerust over het vermogen. Deze amp kan serieus stroom leveren!

Groeten,

Bas