The Koosjer connection Posted 18 juli 2005 Author Report Share Posted 18 juli 2005 Misschien is dit nog wat voor de heren die graag in een appel bijten? Nieuwe iPod Het begeleidend verhaaltje beloofde heel wat....... Maar na zo'n 5 minuten gestaard te hebben na deze zin:....Selected video will play shortly......moet ik je op je woord geloven dat het grappig was --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
niels007 Posted 18 juli 2005 Report Share Posted 18 juli 2005 mp3 spelers gebruik je toch in trein / auto / openbare ruimte.. Ik heb dan wel veel meer 'aan m'n hoofd' (aan lawaai) dan het misschien minuscule onderscheid tussen 128 en 192kbit in deze situaties met een stelletje oordopjes.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 18 juli 2005 Report Share Posted 18 juli 2005 Misschien is dit nog wat voor de heren die graag in een appel bijten? Nieuwe iPod Hij is Link to comment Share on other sites More sharing options...
mr toast Posted 27 juli 2005 Report Share Posted 27 juli 2005 Ik heb zojuist een setje shure e3c besteld voor 130 euro (kijk dat zijn leuke prijzen ) en die komt mooi op een sony n707 net-md speler wat seoman zegt klopt, sony levert echt klotesoftware mee met die apparaten. En ik had het ding ook bijna weggedaan. Maar ik dacht laat ik eens wat andere versies gaan opzoeken op het net. En ja hoor versie sonicstage 2.0 draait stabiel en is niet zo irritant als de 1.0 1.5 of zelfs de 2.3. Bij mij werkt het nu vlekkeloos. En dat ik geen mp3 kan overladen bij vrienden thuis....so what ik heb toch het meeste van allemaal :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 28 juli 2005 Report Share Posted 28 juli 2005 mp3 spelers gebruik je toch in trein / auto / openbare ruimte.. Ik heb dan wel veel meer 'aan m'n hoofd' (aan lawaai) dan het misschien minuscule onderscheid tussen 128 en 192kbit in deze situaties met een stelletje oordopjes.. Ja idd... Ik lees dit topic net voor het eerst, en ik snap werkelijk niet dat men zich zo druk maakt om de geluidskwaliteit. Hans gaat z'n speler gebruiken tijdens het reizen. Nou, dan heb wel zo ontzettend veel omgevingslawaai dat de geluidskwaliteit toch bagger is, ook al geeft/geven je speler/oordoppen het nog zo geweldig weer. Sterker nog, er zijn cd's die ik in de trein niet luister. Laatst had ik in de trein de cd De-Loused In The Comatorium van The Mars Volta in m'n cd/mp3-speler opstaan. Ik zat constant aan de volumeknop te draaien. Want de zachte stukken vielen weg in het omgevingslawaai dus moest ik de speler harder zetten om het toch nog te horen. Maar de harde stukken knallen er dan zo ontzettend hard uit, dat ik 'm weer zachter moest zetten. En zo heb ik ook ooit eens geprobeerd Spirit Of Eden van Talk Talk te luisteren. Nou echt, je hoort meer dan de helft niet als je het volume niet knetterhard zet. En je wordt doof van de 'harde' stukken (qua dynamiek tenminste, want harde muziek is het natuurlijk niet) als je het volume niet terugdraait... Dus ik zou Hans het volgende advies geven: koop de speler die jij het fijnst te bedienen vind. Koop er een paar leuke oordoppen bij, dus geen dure Sennheiser of Shure, maar gewoon Sony of zo. Dat klinkt meer dan goed genoeg voor tijdens het rijden en Sony-doppen zitten meestal prima in je oor (is mijn ervaring iig). Vooral dat laatste is belangrijk, want je moet natuurlijk geen last van je oren krijgen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts