gripen Posted 15 juli 2005 Report Share Posted 15 juli 2005 Denemarken is mijn land niet. Ik ben er nu twee maal geweest om naar een luidsprekerfabrikant te gaan, maar ik voel me er niet thuis. Het land is te groen, te stil, te weinig mensen op straat, BTW en accijnzen te hoog. Kortom de civilisatie van onze grote steden (en de kans op een goed glas whisky) zou ik er veel te veel missen. Let vooral op dat stukje "civilsatie van onze grote steden". Degene die ooit in Denemarken is geweest weet dat de Deense grote steden een veel aangenamere plek zijn om te toeven dan de onze. Typisch voorbeeld van randstedelijke arrogantie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 15 juli 2005 Report Share Posted 15 juli 2005 Tja die van Es moet maar eens een paar jaartjes in R'dam West gaan wonen vlakbij de Keileweg. Druk dat het daar is en gezellig, altijd leven in de brouwerij Wild West in werkelijheidsweergave tussen de drugsdealers en junkies. Dag en nacht meissies waar ie plezier mee kan maken. Maar ja mijn smaak is dat niet. Kan het zeggen, want heb daar 10 jaar in de buurt gewoond. Eigenlijk erg Off-topic die van Es. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prutteltje Posted 15 juli 2005 Report Share Posted 15 juli 2005 Och, hij schrijft wel vaker over zaken waar hij niets van weet. Of was het nu 'Hij schrijft wel vaker zaken over waar hij niets van weet' ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 15 juli 2005 Report Share Posted 15 juli 2005 Hoe was het ook al weer ? Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is. MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
oematoema Posted 15 juli 2005 Report Share Posted 15 juli 2005 Rene van Es? Is hij niet het opperhoofd van www.hifi.nl? Link to comment Share on other sites More sharing options...
M Pekel Posted 15 juli 2005 Report Share Posted 15 juli 2005 Ach sind Ren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prutteltje Posted 15 juli 2005 Report Share Posted 15 juli 2005 Lekker goedkoop en kort door de bocht,heren. Een ieder mag toch zijn eigen mening hebben. Dat was geen mening maar een feit! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 15 juli 2005 Report Share Posted 15 juli 2005 Ik meen dat de heer van Es ergens in Rijswijk woont. Inderdaad, een metropolis Aynway, weinig relevant allemaal. "Nothing is rotten in the state of Denmark", komen veel mooie audioproducten vandaan iig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 15 juli 2005 Report Share Posted 15 juli 2005 Het is nu echt komkommertijd, Van Es is weer van stal gehaald!!!!!!!!!!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
oematoema Posted 15 juli 2005 Report Share Posted 15 juli 2005 Het is nu echt komkommertijd, Van Es is weer van stal gehaald!!!!!!!!!!!!!! Wat is er met Van Es dan? Cultfiguur ofzo? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 15 juli 2005 Report Share Posted 15 juli 2005 Denemarken is mijn land niet. Ik ben er nu twee maal geweest om naar een luidsprekerfabrikant te gaan, maar ik voel me er niet thuis. Het land is te groen, te stil, te weinig mensen op straat, BTW en accijnzen te hoog. Kortom de civilisatie van onze grote steden (en de kans op een goed glas whisky) zou ik er veel te veel missen. Let vooral op dat stukje "civilsatie van onze grote steden". Degene die ooit in Denemarken is geweest weet dat de Deense grote steden een veel aangenamere plek zijn om te toeven dan de onze. Typisch voorbeeld van randstedelijke arrogantie. Ik snap niet wat Ren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 15 juli 2005 Report Share Posted 15 juli 2005 Waarom stuur je hem niet gewoon een mailtje als bepaalde passages uit zijn verhaal jou storen? Kun je wel aan de gang blijven Het is gewoon een enorme zwamneus, die audiofiel meent te moeten doen. Waarom denk je dat dat hifi.nl forum gesloten is? Juist ja, Rene was gewoon strontjaloers. Tegen zoveel gezwam kon ie niet op Maar idd Paul, waarom dat Hear nou weer zoveel aandacht moet krijgen ???????? Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 15 juli 2005 Report Share Posted 15 juli 2005 Het is nu echt komkommertijd, Van Es is weer van stal gehaald!!!!!!!!!!!!!! Wat is er met Van Es dan? Cultfiguur ofzo? Ik ken 'm als de tegenhanger van Jacobsen? --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carlo Posted 15 juli 2005 Report Share Posted 15 juli 2005 Grappig..Ren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joboton Posted 15 juli 2005 Report Share Posted 15 juli 2005 Ren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prutteltje Posted 15 juli 2005 Report Share Posted 15 juli 2005 Nou, vooruit dan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 15 juli 2005 Report Share Posted 15 juli 2005 Grappig..Ren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prutteltje Posted 15 juli 2005 Report Share Posted 15 juli 2005 Grappig..Ren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 15 juli 2005 Report Share Posted 15 juli 2005 Komkommers schillen misschien? Alhoewel hij ziet er niet als een komkommer uit En dat gemier over "namen door het slijk" halen. Ja sorry hoor, dat doen we dus eigenlijk niet, het gaat over wat van Es schrijft en eigenlijk ook over wat ie NIET schrijft. Hij pretendeert audio recenties te schrijven en dat kan ie ook goed. Dus als ie met lulkoek aan komt zetten, tja Link to comment Share on other sites More sharing options...
nando Posted 15 juli 2005 Report Share Posted 15 juli 2005 Ik heb totaal geen probleem met Rene van Es, in tegendeel, wat ik niet wil lezen lees ik niet en ik heb van hem een flink pakket Minidisc's gekocht voor een mooi prijsje. Het is eigenlijk net als over tv programma's, waardeloze programma's hoef je niet te kijken, ga dan wat anders doen. Ga een bordspel doen of kaarten, is nog goed voor je hersens ook. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 15 juli 2005 Report Share Posted 15 juli 2005 Nou, vooruit dan Hee, is dat niet van debiteuren crediteuren? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 15 juli 2005 Report Share Posted 15 juli 2005 Dat het moderatie team hier niet op ingrijpt. Ik vind het dus echt beneden alle peil dat er zo met namen wordt gesmeten en door het slijk gehaald. Het getuigt van HEEL WEINIG RESPECT naar een persoon. Hallo zeg! Die man schrijft zijn stukjes toch ook op het web? Dan kan je ook kritiek op het web verwachten.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
oematoema Posted 15 juli 2005 Report Share Posted 15 juli 2005 Ik heb even wat recensies van hem doorgelezen, wat een heerlijke nietszeggende stukjes vol met de gebruikelijke audiofiele clich Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 15 juli 2005 Report Share Posted 15 juli 2005 QUOTE (Prutteltje @ 15 Jul 2005, 12:24:37) Nou, vooruit dan Hee, is dat niet van debiteuren crediteuren? Nee, van Kerstens, Kamphuys & Van Binsbergen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 15 juli 2005 Report Share Posted 15 juli 2005 Beste, Vergeet echter niet dat Rene van Es dit wel allemaal vrijwillig en uit liefde doet. Ik ben het ook heel vaak niet eens met wat hij schrijft, maar ik respecteer hem wel als persoon. Het is ook gewoon een hele leuke een aardige vent! En dat meen ik oprecht. Het doet mij dus wel een beetje pijn dat iemand (op welke manier dan ook) die toch gepassioneerd met zijn hobbij bezig is op zo'n manier wordt afgezeken. Denk er maar eens aan hoe je je zelf zou voelen.. En laten we eerlijk wezen, het merendeel van de audiorecensie's in het algemeen is allemaal hetzelfde geouwehoer. Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts