Jump to content

rene van es

gripen
 Share

Recommended Posts

Beste,

Vergeet echter niet dat Rene van Es dit wel allemaal vrijwillig en uit liefde doet. Ik ben het ook heel vaak niet eens met wat hij schrijft, maar ik respecteer hem wel als persoon. Het is ook gewoon een hele leuke een aardige vent! En dat meen ik oprecht. Het doet mij dus wel een beetje pijn dat iemand (op welke manier dan ook) die toch gepassioneerd met zijn hobbij bezig is op zo'n manier wordt afgezeken. Denk er maar eens aan hoe je je zelf zou voelen.. En laten we eerlijk wezen, het merendeel van de audiorecensie's in het algemeen is allemaal hetzelfde geouwehoer.

Groeten,

Bas

Hallo Sebastiaan,

Ik weet niet of je mijn stukje bedoelt, maar ik ben absoluut niet uit op het afzeiken van dhr. Van Es of wie dan ook. Ik ben alleen benieuwd of er hier bezoekers zijn die zulk soort recensies van mensen die van een importeur een aantal spullen te leen krijgen en daar een uitbundig positief stukje over schrijven echt informatief vinden, of het als, zoals je zelf zegt, 'allemaal hetzelfde geouwehoer' beschouwen.

Groeten,

Rob

Dit soort topics mogen gewoon op hear.nl??

Beste ReMc,

Van mij mag alles. Kritiek moet altijd kunnen. Echter wordt hier iemand belachelijk gemaakt. Laat die man toch gewoon in zijn waarde. We weten hoe hij schrijft, wat heeft het voor zin om daar met zijn allen weer lol over te trappen. Het merendeel van de forumleden hier zwalmt ook de grootste onzin uit. Daar hoor je toch ook nietmand over...? De onkunde, onzin en ontwetendheid die je hier soms leest... En het is ook meteen weer het kudde dieren gedrag. eentje begint en de rest volgt weer. Het zit bij mij altijd in mijn aard dat ik me aansluit bij de zwakste dus bijdeze ;)

Groeten,

Bas

Beste,

Vergeet echter niet dat Rene van Es dit wel allemaal vrijwillig en uit liefde doet.

En dan mag er geen commentaar worden geleverd? Dat maakt hem toch niet heilig? Hij schrijft stukjes in het openbaar, dan mag er heus wel op gereageerd worden.

Beste,

Vergeet echter niet dat Rene van Es dit wel allemaal vrijwillig en uit liefde doet. Ik ben het ook heel vaak niet eens met wat hij schrijft, maar ik respecteer hem wel als persoon. Het is ook gewoon een hele leuke een aardige vent! En dat meen ik oprecht. Het doet mij dus wel een beetje pijn dat iemand (op welke manier dan ook) die toch gepassioneerd met zijn hobbij bezig is op zo'n manier wordt afgezeken. Denk er maar eens aan hoe je je zelf zou voelen.. En laten we eerlijk wezen, het merendeel van de audiorecensie's in het algemeen is allemaal hetzelfde geouwehoer.

Groeten,

Bas

Perfect verwoord! ;) Ren

Jongens alweer over Rene van Es. Wat hebben jullie toch met die man? Ik vind deze topic eigenlijk niet eens de moeite van het reageren waard, het raakt kant noch wal. Volgens mij is dit toch een audio forum, dus ik snap ook het woord kritiek kunnen verdragen in die context niet. Voor mijn part heeft hij ook een hekel aan spaghetti, ik zal er niet wakker van liggen. Omdat het nix met audio van doen heeft kan er wat mij betreft een slot op.

Beste,

Vergeet echter niet dat Rene van Es dit wel allemaal vrijwillig en uit liefde doet.

En dan mag er geen commentaar worden geleverd? Dat maakt hem toch niet heilig? Hij schrijft stukjes in het openbaar, dan mag er heus wel op gereageerd worden.

Beste CGM,

Natuurlijk mag dat. Het is alleen de manier waarop. Ik denk dat je heel goed begrijpt wat ik bedoel ;) Er zijn 100 manieren om iets te zeggen.

Groeten,

Bas

Beste,

Beste CGM,

Natuurlijk mag dat. Het is alleen de manier waarop. Ik denk dat je heel goed begrijpt wat ik bedoel ;) Er zijn 100 manieren om iets te zeggen.

Groeten,

Bas

Tuurlijk wel.. :)

Denemarken is mijn land niet. Ik ben er nu twee maal geweest om naar een luidsprekerfabrikant te gaan, maar ik voel me er niet thuis. Het land is te groen, te stil, te weinig mensen op straat, BTW en accijnzen te hoog. Kortom de civilisatie van onze grote steden (en de kans op een goed glas whisky) zou ik er veel te veel missen.

Let vooral op dat stukje "civilsatie van onze grote steden". Degene die ooit in Denemarken is geweest weet dat de Deense grote steden een veel aangenamere plek zijn om te toeven dan de onze.

Typisch voorbeeld van randstedelijke arrogantie.

Ik snap niet wat Ren

Denemarken is mijn land niet. Ik ben er nu twee maal geweest om naar een luidsprekerfabrikant te gaan, maar ik voel me er niet thuis. Het land is te groen, te stil, te weinig mensen op straat, BTW en accijnzen te hoog. Kortom de civilisatie van onze grote steden (en de kans op een goed glas whisky) zou ik er veel te veel missen.

Let vooral op dat stukje "civilsatie van onze grote steden". Degene die ooit in Denemarken is geweest weet dat de Deense grote steden een veel aangenamere plek zijn om te toeven dan de onze.

Typisch voorbeeld van randstedelijke arrogantie.

Ik snap niet wat Ren

Ha Bas,

Mijn opmerking over wel/niet mogen was een sarcastische. Daar bedoel ik dus mee te zeggen dat ik het verwonderend vindt dat er niet wordt ingegrepen. Je geeft zelf al aan wat het probleem wordt in dit topic en daar ben ik het mee eens...

Beste,

Beste CGM,

Groeten,

Bas

Het is de toon die de muziek maakt!! <_<B)

Het verbaast me dat er nu zo heftig wordt gereageerd en als het forumgenoten betreft niet..

Als je mij kent, :ph34r: weet je dat dat niet waar is. <_<:)

Het verbaast me dat er nu zo heftig wordt gereageerd en als het forumgenoten betreft niet..

Nee, dat weet ik heus wel.. ;)

Nee, dat weet ik heus wel.. ;)

:)B)

Ja OK, Rene van Es is een prima vent, en zo te zien ook vrij bekend in dit wereldje, maar wat vinden jullie van de stukken die hij schrijft? Onmisbaar leesvoer dat als referentie dient bij elke nieuwe aanschaf van wat voor apparatuur dan ook of slap doch amusant geouwehoer? Of iets er tussenin?

Jongens alweer over Rene van Es. Wat hebben jullie toch met die man? Ik vind deze topic eigenlijk niet eens de moeite van het reageren waard, het raakt kant noch wal. Volgens mij is dit toch een audio forum, dus ik snap ook het woord kritiek kunnen verdragen in die context niet. Voor mijn part heeft hij ook een hekel aan spaghetti, ik zal er niet wakker van liggen. Omdat het nix met audio van doen heeft kan er wat mij betreft een slot op.

Inderdaad heel triest dat hear zoveel en zovaak de geschiedenis herhaald wordt.

* Perfect Performer

* Pied Pieper

* Siltech

* Ren