Jump to content

Array ....vanaf nu direct.....!!!

WanFie
 Share

Recommended Posts

Geplaatst door Duck-Twacy:

Als je de gemiddelde marketing inspanning voor Array ziet (van Tannoy of vdHul) dan verbaast me dat niets.

Je ziet er nooit iets over.

Binnen de Benelux zou dat inderdaad beter kunnen.

:)

Geplaatst door Hendrik67:

Interessant; ben wel benieuwd naar de reden en tevens het nieuwe prijskaartje wat eraan komt te hangen. Tevens niet onbelangrijk: hoe wordt er met reeds bestaande klanten omgegeaan (die bijvoorbeeld onlangs Array hebben aangeschaft)?

Array is bijna twee jaar niet onder die naam verkocht. Dit is dus een nieuwe directe start onder de naam Array.

De prijs ligt ergens rond de

Geplaatst door Hans van Liempd:

Er zijn trouwens maar heel erg weinig apparaten defect retour gekomen.

Ai, marketingtechnisch helemaal fout. Je moet nooit klanten op het idee brengen dat iets stuk zou k

De prijs van de Phonopre is nu ook bekend.

N.l. ook 2000 euro...... hoe verzinnen ze het.

Er zijn overigens nog enkel prototypen te koop voor de prijs van 1500 euro.

Er is voorlopig nog geen site, eventueel belangstellende kunnen via een PM bij mij info krijgen.

Hai Hans,

Ik zag in een oude HVT dat Array ontworpen was door ene Chris van Liempd - is dat familie ?

Dat neemt niet weg dat ik altijd geintesseeerd ben in phono traps dus geef eens wat info.

Groet,

Zijn buizen vv/ev niet voor Array ruilende,

Is een broer van mij.

Chris zegt dat het ontwerp van de Phono het beste is wat met de modernste technieken mogelijk is.

De elektronica is van een zeer hoogstaand niveau.

De kast is gelijk aan die van de voorversterkers. Dus een degelijke kast met een dik aluminium front.

De pre is o.a. voorzien van een afstandsbediening waarmee o.a. de aanpassing met het element zijn te optimaliseren.

Ook is de Gain hiermee instelbaar. Er is ook een uitschakelbaar subsonic filter aanwezig.

Verder hoef je eigenlijk alleen maar te luisteren om de kwaliteiten van deze versterker te kunnen beoordelen. Specs zeggen n.l. op dit niveau heel weinig.

Wat mij opviel t.o.v. mijn Clearaudio pre, is dat de versterker rustiger en stiller zijn werk doet. Het geluid is zwarter om het zo maar uit te drukken.

De pre is een apart ontwerp met een eigen microprocessor voor de bediening.

Wanneer deze in de buurt van de eindversterker gebouwd zou worden krijg je gegarandeerd hoogfrequentproblemen.

De processor voor de beveiliging van de eindversterker in n.l op een afgeschermd stuk printplaat gebouwd.

Als je dit allemaal in een kast zou proppen krijg je dus zoveel problemen dat een compleet nieuw ontwerp nodig zou zijn. Voorlopig dus niet.