WanFie Posted 11 mei 2003 Report Share Posted 11 mei 2003 Ik zal de titel eens aanpassen. Het is ondertussen wel duidelijk dat de Array's direct te koop zijn. Er is echter nog g Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 11 mei 2003 Author Report Share Posted 11 mei 2003 Je kunt ook een moeilijk verhaal ervan maken zoals Spiekerboer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 11 mei 2003 Report Share Posted 11 mei 2003 Het lijkt wel een 06 lijn. Direct een hete ... aan je lijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 11 mei 2003 Author Report Share Posted 11 mei 2003 Array's worden niet heet... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 11 mei 2003 Report Share Posted 11 mei 2003 Als je de gemiddelde marketing inspanning voor Array ziet (van Tannoy of vdHul) dan verbaast me dat niets. Je ziet er nooit iets over. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 11 mei 2003 Report Share Posted 11 mei 2003 Te hoge hypotheek zeker.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 11 mei 2003 Author Report Share Posted 11 mei 2003 Geplaatst door Duck-Twacy:Als je de gemiddelde marketing inspanning voor Array ziet (van Tannoy of vdHul) dan verbaast me dat niets. Je ziet er nooit iets over. Binnen de Benelux zou dat inderdaad beter kunnen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hendrik67 Posted 11 mei 2003 Report Share Posted 11 mei 2003 Interessant; ben wel benieuwd naar de reden en tevens het nieuwe prijskaartje wat eraan komt te hangen. Tevens niet onbelangrijk: hoe wordt er met reeds bestaande klanten omgegeaan (die bijvoorbeeld onlangs Array hebben aangeschaft)? Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 11 mei 2003 Author Report Share Posted 11 mei 2003 Geplaatst door Hendrik67:Interessant; ben wel benieuwd naar de reden en tevens het nieuwe prijskaartje wat eraan komt te hangen. Tevens niet onbelangrijk: hoe wordt er met reeds bestaande klanten omgegeaan (die bijvoorbeeld onlangs Array hebben aangeschaft)? Array is bijna twee jaar niet onder die naam verkocht. Dit is dus een nieuwe directe start onder de naam Array. De prijs ligt ergens rond de Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hendrik67 Posted 11 mei 2003 Report Share Posted 11 mei 2003 Geplaatst door Hans van Liempd: Array is bijna twee jaar niet onder die naam verkocht. Dit is dus een nieuwe directe start onder de naam Array. De prijs ligt ergens rond de Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 11 mei 2003 Report Share Posted 11 mei 2003 Hopelijk haat het een beetje lopen. Van goede Nederlandse produkten hebben we niet zoveel meer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Posted 11 mei 2003 Report Share Posted 11 mei 2003 Hallo Hans, Betekent dit dat Van den Hul ermee stopt? In Nederland of helemaal? Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 11 mei 2003 Author Report Share Posted 11 mei 2003 Weet ik niet... De VDH's zijn volgens mij nog gewoon te koop. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Posted 11 mei 2003 Report Share Posted 11 mei 2003 Die Van den Huls koopt dan toch niemand meer? Ik dacht te weten dat alleen het front verschilde. Link to comment Share on other sites More sharing options...
yoyo Posted 11 mei 2003 Report Share Posted 11 mei 2003 Geplaatst door Hans van Liempd:Er zijn trouwens maar heel erg weinig apparaten defect retour gekomen. Ai, marketingtechnisch helemaal fout. Je moet nooit klanten op het idee brengen dat iets stuk zou k Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 12 mei 2003 Author Report Share Posted 12 mei 2003 Geplaatst door Yoyo: Ai, marketingtechnisch helemaal fout. Je moet nooit klanten op het idee brengen dat iets stuk zou k Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul demo Posted 14 mei 2003 Report Share Posted 14 mei 2003 Ik ben er , in ieder geval na wat je vanavond verteld hebt, zeer benieuwd naar. Breng ze inderdaad maar eens mee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 17 mei 2003 Author Report Share Posted 17 mei 2003 De prijs van de Phonopre is nu ook bekend. N.l. ook 2000 euro...... hoe verzinnen ze het. Er zijn overigens nog enkel prototypen te koop voor de prijs van 1500 euro. Er is voorlopig nog geen site, eventueel belangstellende kunnen via een PM bij mij info krijgen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 17 mei 2003 Report Share Posted 17 mei 2003 Hai Hans, Ik zag in een oude HVT dat Array ontworpen was door ene Chris van Liempd - is dat familie ? Dat neemt niet weg dat ik altijd geintesseeerd ben in phono traps dus geef eens wat info. Groet, Zijn buizen vv/ev niet voor Array ruilende, Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 17 mei 2003 Author Report Share Posted 17 mei 2003 Is een broer van mij. Chris zegt dat het ontwerp van de Phono het beste is wat met de modernste technieken mogelijk is. De elektronica is van een zeer hoogstaand niveau. De kast is gelijk aan die van de voorversterkers. Dus een degelijke kast met een dik aluminium front. De pre is o.a. voorzien van een afstandsbediening waarmee o.a. de aanpassing met het element zijn te optimaliseren. Ook is de Gain hiermee instelbaar. Er is ook een uitschakelbaar subsonic filter aanwezig. Verder hoef je eigenlijk alleen maar te luisteren om de kwaliteiten van deze versterker te kunnen beoordelen. Specs zeggen n.l. op dit niveau heel weinig. Wat mij opviel t.o.v. mijn Clearaudio pre, is dat de versterker rustiger en stiller zijn werk doet. Het geluid is zwarter om het zo maar uit te drukken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puur Posted 20 mei 2003 Report Share Posted 20 mei 2003 Zeg Hans, Weet jij of er ook plannen zijn om een geintergreerde versterker uit te brengen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 20 mei 2003 Author Report Share Posted 20 mei 2003 Puur, Voorlopig zeker niet. Dit gaat n.l. zeker ten koste van de kwaliteit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 20 mei 2003 Report Share Posted 20 mei 2003 Geplaatst door Hans van Liempd:Puur, Voorlopig zeker niet. Dit gaat n.l. zeker ten koste van de kwaliteit. Hoezo? Waarom kan zoiets niet in 1 kastje? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puur Posted 20 mei 2003 Report Share Posted 20 mei 2003 Geplaatst door Henrie: Hoezo? Waarom kan zoiets niet in 1 kastje? Duh, dan zitten er geen dropveters tussen! Maar Henrie's vraag is eigenlijk ook mijn vraag Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 20 mei 2003 Author Report Share Posted 20 mei 2003 De pre is een apart ontwerp met een eigen microprocessor voor de bediening. Wanneer deze in de buurt van de eindversterker gebouwd zou worden krijg je gegarandeerd hoogfrequentproblemen. De processor voor de beveiliging van de eindversterker in n.l op een afgeschermd stuk printplaat gebouwd. Als je dit allemaal in een kast zou proppen krijg je dus zoveel problemen dat een compleet nieuw ontwerp nodig zou zijn. Voorlopig dus niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts