Members Arden Posted 29 juli 2005 Members Report Share Posted 29 juli 2005 Was er niet ook nog iemand op zoek naar de EERSTE persing van The Wall ? En nu we toch bezig zijn , jullie zijn allemaal zo lyrisch over Amused To Death van Roger Waters op lp , als iemand 24 Nights van Eric Clapton op vinyl heeft , wil ik er daar wel een voor ruilen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 29 juli 2005 Members Report Share Posted 29 juli 2005 Zijn er idd toch meer dan ik dacht , nog EEN . Hij is verwijderd.... Is het je gelukt Sodejuu ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 29 juli 2005 Report Share Posted 29 juli 2005 Zijn er idd toch meer dan ik dacht , nog EEN . Hij is verwijderd.... Is het je gelukt Sodejuu ? Verwijderd is toch iets anders als verkocht... Idd, ik heb 'm nog niet eens gezien. Laat staan dat ik er op heb kunnen bieden. En verwijderd betekent dat het artikel uit de lijst is genomen en niet meer te koop staat. Ik probeer die ene nog, anders wordt het weer bellen Maar ik heb geduld. ooit komt mijn tijd ook nog wel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank K. Posted 29 juli 2005 Report Share Posted 29 juli 2005 Die ene is weggegaan voor E 61,50. De andere staat nog ruim een dag te koop, en het hoogste bod staat op E 30,50 Als je P.U.L.S.E. intoetst op E-bay, krijg je 9 verschillende advertenties, waar dus de 4LP Box tussenstaat. Succes. Frank. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 31 juli 2005 Members Report Share Posted 31 juli 2005 Hier is er weer een... P.U.L.S.E. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 31 juli 2005 Report Share Posted 31 juli 2005 Hier is er weer een... P.U.L.S.E. 't Is dezelfde Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 31 juli 2005 Members Report Share Posted 31 juli 2005 Volgens mij een andere verkoper... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank K. Posted 31 juli 2005 Report Share Posted 31 juli 2005 En nog steeds te koop. Frank. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 31 juli 2005 Report Share Posted 31 juli 2005 Volgens mij een andere verkoper... Nee hoor, het is echt dezelfde. Vanmorgen stond ie nog op Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 31 juli 2005 Report Share Posted 31 juli 2005 Hoogstbiedende op dit moment is een zeer bekende forummer alhier. Misschien wil hij 'm mij wel kado doen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 31 juli 2005 Report Share Posted 31 juli 2005 Hoogstbiedende op dit moment is een zeer bekende forummer alhier. Misschien wil hij 'm mij wel kado doen Net niet Ik had het al gezien. Jammer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 31 juli 2005 Report Share Posted 31 juli 2005 Hoogstbiedende op dit moment is een zeer bekende forummer alhier. Misschien wil hij 'm mij wel kado doen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 31 juli 2005 Report Share Posted 31 juli 2005 Alleen jammer dat hij van bieden op het web geen kaas gegeten heeft. Ah, een kenner Leg eens uit Scat-Man Deze "winnaar " plaatst zijn maximale budget voor dit item enkele seconden voor het aflopen van de veiling. Resultaat : de sukkels die aldoor een nieuw bod plaatsen ( drijven onnodig de uiteindelijke prijs op ) hebben geen gelegenheid meer om nog over te bieden. Heb zo meer dan , nouja heel erg veel platen gescored. p.s. je moet wel vantevoren weten wat het je waard is. En ........ baas blijven in je eigen knip ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank K. Posted 31 juli 2005 Report Share Posted 31 juli 2005 Op de manier zoals Scat-man omschrijft, heb ik mijn ASR MiniBasis zojuist gekocht op E-bay. In de laatste 15 secondes heb ik mijn maximale bod ingevoerd en bingo. Die bieders die de prijs opdrijven leren het volgens mij nooit. Rustig blijven tot de laatste seconde en weten wat het je waard is. Groet: Frank Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 31 juli 2005 Report Share Posted 31 juli 2005 p.s. je moet wel vantevoren weten wat het je waard is. En ........ baas blijven in je eigen knip ! Soms bied ik vlak vantevoren (net als al die andere 999 van de 1000 "gegadigden"), soms bied ik een prijs waarvan ik denk dat dat een redelijke is. De werkelijke waarde interesseert me geen ruk 'T is voor mij iig geen spel om de laagste prijs eruit te halen Ik kom daar vanwege het bijna oneindige aanbod Wie weet hebben die "sukkels" er niet zoveel geld als jij voor over Oom Henk , lees nog eens wat ik heb gepost . Het is voor mij alleen een sport om de plaat te scoren die ik hebben wil. De prijs is nimmer hoger dan mijn limiet. ( baas dus over eigen knip) Succes , met bieden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
siep Posted 31 juli 2005 Report Share Posted 31 juli 2005 Enne, die sukkels die de prijs opdrijven zijn dat allemaal serieuze kopers?? dach ut niet. Het mag niet, maar het gebeurt wel. Gelukkig niet in alle gevallen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank K. Posted 31 juli 2005 Report Share Posted 31 juli 2005 Gelukkig niet in alle gevallen. Inderdaad. Frank. Link to comment Share on other sites More sharing options...
siep Posted 31 juli 2005 Report Share Posted 31 juli 2005 Ik moet wel zeggen dat Ebay in den beginne toch leuker was. Ik ben geregistreerd sinds 1999 en de eerste jaren waren de gouden tijd voor lp aankopen. Soms voor belachelijk lage prijzen de mooiste dingen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank K. Posted 1 augustus 2005 Report Share Posted 1 augustus 2005 Hoogstbiedende op dit moment is een zeer bekende forummer alhier. Misschien wil hij 'm mij wel kado doen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 1 augustus 2005 Report Share Posted 1 augustus 2005 Hoogstbiedende op dit moment is een zeer bekende forummer alhier. Misschien wil hij 'm mij wel kado doen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 1 augustus 2005 Report Share Posted 1 augustus 2005 Hoogstbiedende op dit moment is een zeer bekende forummer alhier. Misschien wil hij 'm mij wel kado doen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank K. Posted 1 augustus 2005 Report Share Posted 1 augustus 2005 Stop aub met posten van deze "aanbiedingen" . Je maakt iedereen wakker Sorry, maar je hebt geluk dat de meesten nog met vakantie zijn. En dat ik de Box al heb. Nog steeds niemand geboden. Wachten tot de laatste secondes. Succes verzekerd. Frank. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank K. Posted 1 augustus 2005 Report Share Posted 1 augustus 2005 Hoi Ome Henk, dat heb ik ook niet gezegd. Maar als het tot op het laatste moment op het huidige bod van E 43 en nog een beetje blijft staan, dan moet je wel weten hoever je wilt gaan. Bijv. E 80,- Als je dit invoert kan het daar wel op uitkomen, maar ook op de E 45,- als verder niemand bied. Toch? Frank. p.s. Ik heb de ASR phonotrap te pakken gekregen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 1 augustus 2005 Report Share Posted 1 augustus 2005 Hoi Ome Henk, dat heb ik ook niet gezegd. Maar als het tot op het laatste moment op het huidige bod van E 43 en nog een beetje blijft staan, dan moet je wel weten hoever je wilt gaan. Bijv. E 80,- Als je dit invoert kan het daar wel op uitkomen, maar ook op de E 45,- als verder niemand bied. Toch? Frank. p.s. Ik heb de ASR phonotrap te pakken gekregen. Frank, jij hebt het door. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank K. Posted 1 augustus 2005 Report Share Posted 1 augustus 2005 Thanks. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts