The Koosjer connection Posted 21 juli 2005 Report Share Posted 21 juli 2005 Beam me up Scotty......is niet meer. De acteur James Doohan...geboren Canadees en die zich het Schots accent aanleerde is overleden..... --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 21 juli 2005 Report Share Posted 21 juli 2005 Hij heeft zich dus nu zelf opgebeamd Tja, een groot acteur was hij niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 21 juli 2005 Report Share Posted 21 juli 2005 Ja, en die uitspraak schijnt er ook nog eens nooit geweest te zijn, is een eigen leven gaan leiden (hoorde ik van een Trekkie). Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 21 juli 2005 Report Share Posted 21 juli 2005 Hij heeft zich dus nu zelf opgebeamd Tja, een groot acteur was hij niet. Toch moet er Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 21 juli 2005 Report Share Posted 21 juli 2005 Hij heeft zich dus nu zelf opgebeamd Tja, een groot acteur was hij niet. Toch moet er Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seed7 Posted 21 juli 2005 Report Share Posted 21 juli 2005 Ja, en die uitspraak schijnt er ook nog eens nooit geweest te zijn, is een eigen leven gaan leiden (hoorde ik van een Trekkie). Natuurlijk is die er nooit geweest, het is toch ook een toekomst verhaal ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 21 juli 2005 Report Share Posted 21 juli 2005 Ja, en die uitspraak schijnt er ook nog eens nooit geweest te zijn, is een eigen leven gaan leiden (hoorde ik van een Trekkie). Natuurlijk is die er nooit geweest, het is toch ook een toekomst verhaal ... Ja ja, dus Scottie is dan ook nog niet geboren, laat staan overleden.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tito Posted 21 juli 2005 Report Share Posted 21 juli 2005 en die zich het Schots accent aanleerde Schijnt ook de taal van de klingons ontwikkeld te hebben. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 21 juli 2005 Report Share Posted 21 juli 2005 en die zich het Schots accent aanleerde Schijnt ook de taal van de klingons ontwikkeld te hebben. ... in een straalbezopen bui Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karma Posted 21 juli 2005 Report Share Posted 21 juli 2005 Jammer, ik keek altijd graag naar de vroegere series van Star Trek. R.I.P. Scotty. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 21 juli 2005 Report Share Posted 21 juli 2005 Idd, ik vond (vind) de serie ook leuk. En het is vooral knap dat ze met een degelijk laag budget zoiets op poten hebben kunnen zetten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tito Posted 21 juli 2005 Report Share Posted 21 juli 2005 en die zich het Schots accent aanleerde Schijnt ook de taal van de klingons ontwikkeld te hebben. ... in een straalbezopen bui Zal wel van de whiskey geweest zijn. Hij laat ook zijn as de ruimte inknallen, net als Gene Roddenberry. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 21 juli 2005 Report Share Posted 21 juli 2005 Idd, ik vond (vind) de serie ook leuk. En het is vooral knap dat ze met een degelijk laag budget zoiets op poten hebben kunnen zetten. Ik ook, op zondagmiddag als kind kijken na het programma met de muis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 22 juli 2005 Report Share Posted 22 juli 2005 Ja, en die uitspraak schijnt er ook nog eens nooit geweest te zijn, is een eigen leven gaan leiden (hoorde ik van een Trekkie). Ja, dat hoorde ik ook van een startrekfreak. Heb even gezocht op internet. En daar verkondigen fans precies hetzelfde. Nou ja, Humphrey Bogart heeft ook nooit gezegd 'Play it again Sam'. Ook die kreet is een eigen leven gaan leiden (platenlabel, bandnaam). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 25 juli 2005 Report Share Posted 25 juli 2005 Ja, en die uitspraak schijnt er ook nog eens nooit geweest te zijn, is een eigen leven gaan leiden (hoorde ik van een Trekkie). Ja, dat hoorde ik ook van een startrekfreak. Heb even gezocht op internet. En daar verkondigen fans precies hetzelfde. Nou ja, Humphrey Bogart heeft ook nooit gezegd 'Play it again Sam'. Ook die kreet is een eigen leven gaan leiden (platenlabel, bandnaam). Derek (je weet wel, die bebrilde kriminalpolizeibeamte (of zoiets )) schijnt ook nooit 'Harrie, hol mal den Wagen' gezegd te hebben. En toch is dat zo ongeveer het meest 'bekende' zinnetje van de serie Derek... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts