Jump to content

Opweg naar waar nooit iemand ging

Recommended Posts

Ja, en die uitspraak schijnt er ook nog eens nooit geweest te zijn, is een eigen leven gaan leiden (hoorde ik van een Trekkie).

Natuurlijk is die er nooit geweest, het is toch ook een toekomst verhaal ...

Ja ja, dus Scottie is dan ook nog niet geboren, laat staan overleden.. :rolleyes:

en die zich het Schots accent aanleerde

Schijnt ook de taal van de klingons ontwikkeld te hebben. :)

... in een straalbezopen bui :rolleyes::P:lol:;)

Zal wel van de whiskey geweest zijn.

Hij laat ook zijn as de ruimte inknallen, net als Gene Roddenberry. :rolleyes:

Idd, ik vond (vind) de serie ook leuk. En het is vooral knap dat ze met een degelijk laag budget zoiets op poten hebben kunnen zetten.

Ik ook, op zondagmiddag als kind kijken na het programma met de muis. :)

Ja, en die uitspraak schijnt er ook nog eens nooit geweest te zijn, is een eigen leven gaan leiden (hoorde ik van een Trekkie).

Ja, dat hoorde ik ook van een startrekfreak. Heb even gezocht op internet. En daar verkondigen fans precies hetzelfde. Nou ja, Humphrey Bogart heeft ook nooit gezegd 'Play it again Sam'. Ook die kreet is een eigen leven gaan leiden (platenlabel, bandnaam).

Ja, dat hoorde ik ook van een startrekfreak. Heb even gezocht op internet. En daar verkondigen fans precies hetzelfde. Nou ja, Humphrey Bogart heeft ook nooit gezegd 'Play it again Sam'. Ook die kreet is een eigen leven gaan leiden (platenlabel, bandnaam).

Derek (je weet wel, die bebrilde kriminalpolizeibeamte (of zoiets ;) )) schijnt ook nooit 'Harrie, hol mal den Wagen' gezegd te hebben. En toch is dat zo ongeveer het meest 'bekende' zinnetje van de serie Derek... :)