Jump to content

Hifiklapper / Hifishopnederland

ylichtenberg
 Share

Recommended Posts

Opgelet: de failliete internetwinkel www.hifiklapper.nl die vorig jaar failliet ging en waarbij klanten hun bestelde goederen nooit hebben gekregen heeft een doorstart gemaakt. Onder www.hifishopnederland.nl zijn deze oplichters verder gegaan. De leveringsvoorwaarden van de hifi shop nederland zijn exact hetzelfde als bij de hifiklapper (100 procent aanbetalen, g

Ja, er wordt nu gesproken over "deze oplichters", maar vorig jaar was het:

"Hifiklapper / Organized Electronics een oplichter? Nee, dat blijkt niet zo te zijn. Ik heb immers mijn geld teruggekregen."

Dus, wat is het dan? Een goedbedoelde waarscxhuwing? Iemand die zijn gram wil halen via deze site? :unsure:

Beste,

Het enige wat ik wil weten is of de voormalig eigenaar van de hifiklapper achter deze nieuwe website zit. Dat is informatie die voor mij heel kostbaar is ;)

Groeten,

Bas

letterlijk. :(

Beste,

Het enige wat ik wil weten is of de voormalig eigenaar van de hifiklapper achter deze nieuwe website zit. Dat is informatie die voor mij heel kostbaar is ;)

Groeten,

Bas

letterlijk. :(

Beste Sodeju,

Helaas letterlijk. Ik ben een van de mensen die nog heel veel geld van Dhr. Drees krijgt. Bijna genoeg voor nog een setje 7BSST's :(

Groeten,

Bas

Beste,

Groeten,

Bas

Even informeren bij de KvK:

Naam: HIFI-Shop Nederland

Vestigingsadres: Calderonlaan 3 2

Vestigingsplaats: 3533BC Utrecht

Internetadres: http://www.hifishopnederland.nl

KvK-inschrijfnummer: 30202966 0000

Soort inschrijving: Hoofdvestiging

Maar de topicstarter heeft mogelijk wel gelijk; via de oude link van www.hifiklapper.nl kom je terecht bij Capri Nederland BV. Dit bedrijf heeft hetzelfde telefoonnummer en adres als Hifi-shop Nederland.

Beste Bas,

Kijk ook eens op pagina 12 van dit onderwerp Dvd.nl

Wordt niet echt veel duidelijker maar er staat een reactie van de 'eigenaar' van de nieuwe shop.

Enno :)

Beste Enno,

Toch is het denk ik naief te denken dat dit dezelfde eigenaar is van de hifiklapper. De nieuwe shop is van Capri BV. En om een BV te hebben moet je minimaal 50000 euro inversteren. Dat zou nooit kunnen met iemand die net falliet is. Ik denk helaas dat iemand ten onrechte wordt beschuldigd.

Groeten,

Bas

Beste Bas,

Kijk ook eens op pagina 12 van dit onderwerp Dvd.nl

Wordt niet echt veel duidelijker maar er staat een reactie van de 'eigenaar' van de nieuwe shop.

Enno  :)

Beste Enno,

Toch is het denk ik naief te denken dat dit dezelfde eigenaar is van de hifiklapper. De nieuwe shop is van Capri BV. En om een BV te hebben moet je minimaal 50000 euro inversteren. Dat zou nooit kunnen met iemand die net falliet is. Ik denk helaas dat iemand ten onrechte wordt beschuldigd.

Groeten,

Bas

Het adres van de vroegere hifiklapper was Leo XIII straat 10 , 3551VS Utrecht

Het adres van hifishopnederland.nl is Leo XIII straat 10 , 3551VS Utrecht

Het faxnummer van hifiklapper was 030-2230949

Het faxnummer van hifishopnederland.nl is 030-2230949

You do the math !!

Beste Bas,

Het tussen haakjes zetten van eigenaar is waarschijnlijk anders overgekomen dan bedoeld. Mijn bedoeling was om aan te geven dat mij niet helemaal duidelijk is wat de relatie Ronald Molenaar/Hifishopnederland is. Hij heeft het steedds over we, wie is we?

Ik ben het absoluut met je eens dat totdat het tegendeel bewezen is we er van uit moeten gaan dat hifishop geen voortzetting is van hifiklapper cq er van uit moeten gaan dat Drees hier niets mee te maken heeft.

Dat Hifishop er dezelfde (consument onvriendelijke) leveringsvoorwaarden op na houdt is wellicht onhandig maar geen bewijs van enige directe verbinding met Drees/Hifiklapper.

You do the math !!

Ik ben er vrij zeker van dat Hifiklapper in Lelystad zat. Zijn dit niet de gegevens van de website/webhosting? Dat zou namleijk weer overeenkomen met het verhaal op DVD.nl

You do the math !!

Ik ben er vrij zeker van dat Hifiklapper in Lelystad zat. Zijn dit niet de gegevens van de website/webhosting? Dat zou namleijk weer overeenkomen met het verhaal op DVD.nl

nee hoor zie hier van de hifishopnederland.nl site, heeft niets met de hosting te maken.

http://www.w3shop.nl/hifishopnederland/ind...sp?content_id=4

ik vind het nogal wat, eerst betalen en dan maar wachten tot je spullen eens komen.

Beste Bas,

Zoals Japie hierboven al aangeeft leveren ze niet onder rembours en alleen na vooruit betaling. Ieder fatsoenlijk internetbedrijf in Nederland levert wel onder rembours.

Je speelt dus Russische roulette met jezelf als je via internet bestelt met vooruit betaling als je het bedrijf niet goed kent. Dit ongeacht wat voor bedrijf het ook is.

;)

[nee hoor zie hier van de hifishopnederland.nl site, heeft niets met de hosting te maken.

http://www.w3shop.nl/hifishopnederland/ind...sp?content_id=4

De gegevens van hifishop waren mij al duidelijk,wat ik zo snel van hifiklapper kan vinden is allemaal leleystad. De site van hifiklapper is inmiddels offline, daar kan ik dus geen adres gegevens vandaan halen.

Het lijkt mij dat iedereen voorzichtig moet zijn met het in verband brengen van Hifiklapper en Hifishopnederland zonder harde bewijzen.

Enno

ik vind het nogal wat, eerst betalen en dan maar wachten tot je spullen eens komen.

Beste Bas,

Zoals Japie hierboven al aangeeft leveren ze niet onder rembours en alleen na vooruit betaling. Ieder fatsoenlijk internetbedrijf in Nederland levert wel onder rembours.

Je speelt dus Russische roulette met jezelf als je via internet bestelt met vooruit betaling als je het bedrijf niet goed kent. Dit ongeacht wat voor bedrijf het ook is.

;)

Beste Pjotr,

Wees gerust, ik heb nooit wat bij hifiklapper besteld. Ik krijg nog een aanzienelijk bedrag van Dhr. Drees via Organized electronics. Tot heden heeft hij mijn IRS Beta systeem in zijn bezit.

Groeten,

Bas

De gegevens van hifishop waren mij al duidelijk,wat ik zo snel van hifiklapper kan vinden is allemaal leleystad. De site van hifiklapper is inmiddels offline, daar kan ik dus geen adres gegevens vandaan halen.

Gelukkig hebben we de foto's nog :D

http://web.archive.org/web/*/http://www.hifiklapper.nl/

http://web.archive.org/web/20040210015803/...nl/about_us.php

http://web.archive.org/web/20031025150507/.../conditions.php

;)

Op deze foto's kan ik alleen vinden dat ze ingeschreven staan bij de KVK in Lelystad en dat eventuele geschillen via de rechtbank in Zwolle moeten lopen. Ik zie nergens enig verband met de genoemde adressen in Utrecht cq faxnummers.

PS wel verdaaid leuke site/service die web archive