adb Posted 21 juli 2005 Report Share Posted 21 juli 2005 Hallo, wie weet waar je mooie voetjes voor een 2 maal SE 300B zelfbouw versterker kan kopen. En oh, wat klinkt dat mooi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
richard 1 Posted 21 juli 2005 Report Share Posted 21 juli 2005 En oh, wat klinkt dat mooi. De voetjes of de versterker? Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 22 juli 2005 Report Share Posted 22 juli 2005 De voetjes natuurlijk, kom zeg, een 300B Link to comment Share on other sites More sharing options...
tube 300 Posted 22 juli 2005 Report Share Posted 22 juli 2005 hoi voor top voetjes van Yamamoto http://www.acoustic-dimension.com/ en voor gewoon goede kwaliteit http://www.machmat.com/sales/index.htm succes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leeuwarden Posted 22 juli 2005 Report Share Posted 22 juli 2005 Oh... hij bedoeld voetjes voor de lampjes... Jammer... ik zoek me altijd suf naar mooie, betaalbare voetjes voor onder de kast ipv erop.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
daffy Posted 22 juli 2005 Report Share Posted 22 juli 2005 hallo leeuwarden misschien heb je iets aan deze link: www.ae-europe.nl/toebehoren.htm grtjzz daffy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leeuwarden Posted 22 juli 2005 Report Share Posted 22 juli 2005 Hi Daffy... Ik zie wel buisvoetjes... maar geen voetjes voor onder de (versterker) kast... Link to comment Share on other sites More sharing options...
telefunken Posted 22 juli 2005 Report Share Posted 22 juli 2005 Hi Daffy... Ik zie wel buisvoetjes... maar geen voetjes voor onder de (versterker) kast... misschien is dit wat ,het is zeker betaalbaar $2.95 per stuk. tnt Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 29 juli 2005 Report Share Posted 29 juli 2005 hij bedoeld voetjes voor de lampjes Lampjes Sorry hoor, maar dat vind ik zo'n vreselijk woord... Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 29 juli 2005 Report Share Posted 29 juli 2005 sla die voetjes over, zet m direct op dempers .... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leeuwarden Posted 29 juli 2005 Report Share Posted 29 juli 2005 hij bedoeld voetjes voor de lampjes Lampjes Sorry hoor, maar dat vind ik zo'n vleselijk woord... Het kan nog erger: spaar-lampjes Even alle gekheid op een gloeidraadje, ik heb nooit begrepen waarom die glazen dingen boven de kast uitsteken. Het meest kwetsbare deel van een versterker zetten ze er open en bloot boven op. Vreemde gewoonte. Trouwens die TNT link van Telefunken (waarvoor dank) zijn spikes. En ik zoek dus (betaalbare) voetjes zoals die onder de meeste versterkers zitten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 29 juli 2005 Report Share Posted 29 juli 2005 Even alle gekheid op een gloeidraadje, ik heb nooit begrepen waarom die glazen dingen boven de kast uitsteken. Het meest kwetsbare deel van een versterker zetten ze er open en bloot boven op.Vreemde gewoonte. Zal ik het maar verklappen? Dat is voor het "Open haard effect" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leeuwarden Posted 29 juli 2005 Report Share Posted 29 juli 2005 In dat geval stel ik voor om een een videocamera op een statief een uur te laten draaien en er een 5.1 sfeer dvd van uit te geven. Verdienen we er ook nog wat aan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 29 juli 2005 Report Share Posted 29 juli 2005 In dat geval stel ik voor om een een videocamera op een statief een uur te laten draaien en er een 5.1 sfeer dvd van uit te geven. Verdienen we er ook nog wat aan. Ik heb wel een filmpje gehad dat 'openhaard.avi' heette... Hebben we hier wel eens als decoratie-openhaard gebruikt tijdens een feest Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leeuwarden Posted 29 juli 2005 Report Share Posted 29 juli 2005 Ik voel hier een "dubbel blind" test aankomen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
richard 1 Posted 29 juli 2005 Report Share Posted 29 juli 2005 Ik heb wel een filmpje gehad dat 'openhaard.avi' heette... Hebben we hier wel eens als decoratie-openhaard gebruikt tijdens een feest Er waren destijds wel open-haard videobanden te koop en een variant met aquarium-effect. Er zal vast ook wel een dvd van zijn. Wat betreft de buizen op de kast; het ziet er inderdaad erg technisch uit maar het lijkt me met de huidige elektromagnetische vervuiling in onze leefomgeving beter die gevoelige componenten in de behuizing te plaatsen. Een fijnmazig gazen deksel zal de meeste straling wel afvangen. Of zwam ik nu wat te veel? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 29 juli 2005 Report Share Posted 29 juli 2005 Onder de huidige CE regels mag het om veiligheidsredenen niet eens meer. Vandaar dat je tegenwoordig van die kooitjes er omheen op het chassis ziet, van simpele gaasconstucties tot spacy torentjes. Overigens is het typisch audiofiel. Oude pro versterkers van Geloso en Phillips om er een paar te noemen, zaten wel in een deugdelijke kast. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leeuwarden Posted 29 juli 2005 Report Share Posted 29 juli 2005 Of zwam ik nu wat te veel? Lijkt me niet... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 2 augustus 2005 Report Share Posted 2 augustus 2005 Trouwens die TNT link van Telefunken (waarvoor dank) zijn spikes. En ik zoek dus (betaalbare) voetjes zoals die onder de meeste versterkers zitten. http://www.bmm-electronics.nl/Product.asp?Product_ID=3510 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts