Jump to content

Bezoek aan Transrotor op 21-7-2005

Audiopaul
 Share

Recommended Posts

Beste mensen,

Zoals enkelen wellicht als wisten ben ik afgelopen week op bezoek geweest bij Transrotor in Bergisch-Gladbach (Dld.).

bezoek5.jpg

Dat bezoek is een initiatief van Transrotor zelf, mede naar aanleiding van de uitgebreide en nogal unieke upgrade van mijn Leonardo. Mijn draaitafel is namelijk de eerste in Nederland

Nou Paul,

Mooi verslag van blijkbaar een leuke en leerzame dag. Ik wacht vol spanning op deel 2 :)

BTW, ik had er best wel bij willen zijn :rolleyes::D maar had toch niet gekunt omdat mijn rug momenteel in de kreukels ligt. Gelukkig gaat het alweer een stuk beter B)

Hallo Paul,

leuk verhaal en foto's. Ook ik ben benieuwd naar deel 2. Goed van Transrotor dat ze zo'n inkijkje mogelijk maken voor echte liefhebbers. Inmiddels heb ik met mijn eigen oren ervaren wat de M-drive voor verbetering geeft. Zeer aan te bevelen.

Lourens

Een mooi verhaal Paul. Ik wacht met spanning deel II af.

Alleen kijk je niet echt vrolijk op de foto.

Waarschijnlijk weer een rib uit je lijf achtergelaten in Bergisch Gladbach?

:lol::lol::lol:

Ik ben benieuwd naar jouw luisterimpressie.

Groet: Frank. :)

Alleen kijk je niet echt vrolijk op de foto.

Groet:  Frank. :)

Ha Frank, dat ik niet zo vrolijk kijk op foto's komt meer omdat ik niet goed op "commando" kan lachen! :D Ik had het die dag goed naar mijn zin, de anderen trouwens ook. :D

Just kiddin'

Mooi verslag, en uiteraard mooie foto's.

Frank :rolleyes:

Beste mensen,

Zoals enkelen wellicht als wisten ben ik afgelopen week op bezoek geweest bij Transrotor in Bergisch-Gladbach (Dld.).

bezoek5.jpg

Dat bezoek is een initiatief van Transrotor zelf, mede naar aanleiding van de uitgebreide en nogal unieke upgrade van mijn Leonardo. Mijn draaitafel is namelijk de eerste in Nederland

Beste,

Volgens mij hoeft dat niet lang te duren want er kan natuurlijk ook nog een deel 3 komen , Paul kennende :lol:;)

Want er is die dag wel het een en ander gebeurt, het zou mij niets verbazen dat Paul opnieuw met ''zijn'' scoop aan het werk is gegaan om te zien wat er allemaal gebeurt.

Bovendien een Audio Analyzer heeft Paul nog niet daar gebruikt hij zijn oren en Installatie voor, volgens mij.

MvG,

Haudio

:rolleyes:

Want er is die dag wel het een en ander gebeurt, het zou mij niets verbazen dat Paul opnieuw  met ''zijn''  scoop aan het werk is gegaan om te zien wat er allemaal gebeurt.

Bovendien een Audio Analyzer heeft Paul nog niet daar gebruikt hij zijn oren en Installatie voor, volgens mij.

Paul heeft toch een PC? Maar of ie daarmee aan het meten wil? Volgens mij luistert ie liever :D

Wat een prachtige kans om eens bij Tranrotor achter de schermen te kijken! Heel erg leuk dat je je ervaringen hear (en via je website) wilt delen. Ergens is het geweldig dat in deze tijd van massaproductie en automatisering dergelijk bedrijfjes kunnen floreren.

Uiteraard ben ook ik erg benieuwd naar deel 2... :rolleyes:

Guest Kraus vonBentinck

Prachtig verslag, Paul.

Het is trouwens een hele mooie strakke tafel geworden met het 60mm plateau.

Is de nieuwe motor die er nu bij geleverd is dezelfde als de standaard motor bij de Fat Bob S of is er nog weer een nieuwe motor ontwikkeld?

Omdat je een heel verhaal hebt gehoord over de netvoeding: nog iets gehoord over een nieuw ontwikkelde voeding voor drie motoren? Daar was namelijk een tijdje geleden sprake van en dat idee laat mij toch niet helemaal los.

Hey Paul,

Leuk verhaal!

Een kijkje in de keuken van Transrotor.

Ben ook benieuwd wat je bevindingen zijn, maar dat komt nog :)

grtn Marten Jan

Hallo Paul,

Je denkt natuurlijk dat je er nu bent maar er moet natuurlijk nog wel een bijpassende onderzetter onder:

pluto11.gif

:D

Enigszins off topic:

Op die tafel staat trouwens een Pluto. Dat was toch Hollands glorie? Waarom zie ik eigenlijk daar niets van op dit forum? Ze bijken nog alive and kicking en hebben een heuse website: http://www.plutoaudio.nl/

;)

Hallo Paul,

Je denkt natuurlijk dat je er nu bent maar er moet natuurlijk nog wel een bijpassende onderzetter onder:

pluto11.gif

:D

Enigszins off topic:

Op die tafel staat trouwens een Pluto. Dat was toch Hollands glorie? Waarom zie ik eigenlijk daar niets van op dit forum? Ze bijken nog alive and kicking en hebben een heuse website: http://www.plutoaudio.nl/

;)

waarom heb ik hier nu geen enkele affectie mee. <_<