rli Posted 26 juli 2005 Report Share Posted 26 juli 2005 Hallo Paul, Je denkt natuurlijk dat je er nu bent maar er moet natuurlijk nog wel een bijpassende onderzetter onder: Enigszins off topic: Op die tafel staat trouwens een Pluto. Dat was toch Hollands glorie? Waarom zie ik eigenlijk daar niets van op dit forum? Ze bijken nog alive and kicking en hebben een heuse website: http://www.plutoaudio.nl/ waarom heb ik hier nu geen enkele affectie mee. he die pluto heeft een vriend van mij gekocht, hij wilde met een instappertje beginnen robin Link to comment Share on other sites More sharing options...
M Pekel Posted 27 juli 2005 Report Share Posted 27 juli 2005 Hallo Paul, Je denkt natuurlijk dat je er nu bent maar er moet natuurlijk nog wel een bijpassende onderzetter onder: Enigszins off topic: Op die tafel staat trouwens een Pluto. Dat was toch Hollands glorie? Waarom zie ik eigenlijk daar niets van op dit forum? Ze bijken nog alive and kicking en hebben een heuse website: http://www.plutoaudio.nl/ waarom heb ik hier nu geen enkele affectie mee. he die pluto heeft een vriend van mij gekocht, hij wilde met een instappertje beginnen robin Weet hij wel wat een instappertje is Mafkees Marcel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 13 augustus 2005 Author Report Share Posted 13 augustus 2005 Prachtig verslag, Paul.Het is trouwens een hele mooie strakke tafel geworden met het 60mm plateau. Is de nieuwe motor die er nu bij geleverd is dezelfde als de standaard motor bij de Fat Bob S of is er nog weer een nieuwe motor ontwikkeld? Omdat je een heel verhaal hebt gehoord over de netvoeding: nog iets gehoord over een nieuw ontwikkelde voeding voor drie motoren? Daar was namelijk een tijdje geleden sprake van en dat idee laat mij toch niet helemaal los. Hoi Kraus, Ik heb in deel 2 van het bezoek aan Transrotor wat meer verteld over de motor. Ik weet niet 100% zeker of de motor voor de TMD exact gelijk is aan die van de Fat Bob, vermoedelijk wel. We hebben het wel over de Fein gehad, maar niet in relatie tot een Fein voor 3 motoren. We hebben ook geinformeerd naar een phonotrap in een hogere klasse dan de huidige Transrotor Phono. Ik heb al jaren contact met een nederlands ontwerper (o.a. voor Sphinx, Van Medevoort en Class Link to comment Share on other sites More sharing options...
BellaVista Posted 13 augustus 2005 Report Share Posted 13 augustus 2005 Deel 2 is nog informativer en interessanter dan deel 1! Je Transrotor is een nog fraaier ding geworden en goed voor nog eens jaren lol: ik zou haast spijt krijgen van de BellaVista... Keep the vinyl spinning!, waarvan acte! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 15 augustus 2005 Author Report Share Posted 15 augustus 2005 ik zou haast spijt krijgen van de BellaVista... Nee toch? Keep the vinyl spinning!, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 15 augustus 2005 Author Report Share Posted 15 augustus 2005 .......... gaat mijn analoge hart n Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 16 augustus 2005 Report Share Posted 16 augustus 2005 Deel 2 is nog informativer en interessanter dan deel 1! Je Transrotor is een nog fraaier ding geworden en goed voor nog eens jaren lol: ik zou haast spijt krijgen van de BellaVista... Keep the vinyl spinning!, waarvan acte! Pas maar op straks moet je je naam nog gaan veranderen in Fat Bob e.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts