Jump to content

Tweak Silver Rainbow Foil

Guest C J
 Share

Recommended Posts

Beste allemaal, Erik inbegrepen. :)

Laatst zag ik op een topic, welke weet ik niet meer, dat iemand, wie weet ik ook niet meer, zijn adres had verstuurd naar May Belt in de UK. www.belt.demon.co.uk

Naar het schijnt zou je dan automatisch een sampel Silver Rainbow Foil toegestuurd krijgen.

Van deze folie, als je daar twee kleine strookjes afknipt en die dan (

Leuk dat je de moeite hebt genomen CJ :D Maar kan het niet zo zijn dat die folie tijdens transport dermate negatieve invloeden heeft gehad dat de werking verloren is gegaan? Het schijnt hypergevoelig spul te zijn. Kan best dat een of ander postzakkendrager zijn dag niet had, een zak post heeft laten vallen (met jouw regenboog er in) en daarbij flink heeft staan vloeken.

;)

P.s. Marcel, om dergelijke ongelukken te voorkomen kun je het denk ik beter persoonlijk ophalen bij Ma Belt.

Ik denk dat je installatie niet goed genoeg is om verschillen te horen. Het zou ook nog kunnen dat je er onbewust negatief tegenover staat en daarom niks wil horen.

Daarna opnieuw uiterst aandachtig beluisterd. En wat denken jullie...........?????

GEEN ENE DONDER VERSCHIL.......!!!!!!! :D<_<

Nu had ik ook niet anders verwacht, maar ja, als je het niet geprobeerd hebt. ;)

beste CJ,

als je geen verschil WIL horen , dan hoor je ook geen verschil . ;):D

ik zou nog maar eens luisteren :rolleyes:

Ik heb ze een tijdje geleden ook bestelt. Heb ook geluisterd, maar kon geen veranderingen waarnemen. Het is volgens mij ook niet de klank die de Foil be

Leuk dat je de moeite hebt genomen CJ :D Maar kan het niet zo zijn dat die folie tijdens transport dermate negatieve invloeden heeft gehad dat de werking verloren is gegaan? Het schijnt hypergevoelig spul te zijn. Kan best dat een of ander postzakkendrager zijn dag niet had, een zak post heeft laten vallen (met jouw regenboog er in) en daarbij flink heeft staan vloeken.

;)

P.s. Marcel, om dergelijke ongelukken te voorkomen kun je het denk ik beter persoonlijk ophalen bij Ma Belt.

Ach ik heb vast een postbode die blij van zin is :D dan wordt ie gratis positief in gestraald :lol:;)

Ik had trouwens maar net mijn adres ge E-mailt kreeg ik ook al een berichtje terug, men wilde graag weten hoe ik er achter gekomen was.

Had jij dat ook CJ ?

Marcel

Het is volgens mij deels psychisch en een deel electronisch (magnetsich).

Wat bedoel je met dat magnetisch?

Wat is dit nu weer voor vraag? Alles waar geen antwoord op is is magnetisch toch? Ze zeggen van mooie vrouwen toch ook dat ze op mannen (de meesten dan) magnetisch werken? En daarvoor hoef je echt geen natuurkunde gehad te hebben.

;)

Ik denk dat je installatie niet goed genoeg is om verschillen te horen. Het zou ook nog kunnen dat je er onbewust negatief tegenover staat en daarom niks wil horen.

H

Daarna opnieuw uiterst aandachtig beluisterd. En wat denken jullie...........?????

GEEN ENE DONDER VERSCHIL.......!!!!!!! :D  <_<

Nu had ik ook niet anders verwacht, maar ja, als je het niet geprobeerd hebt. ;)

beste CJ,

als je geen verschil WIL horen , dan hoor je ook geen verschil . ;):D

ik zou nog maar eens luisteren :rolleyes:

Beste Erik, dat had ik al gedaan, meerdere keren zelfs. Maar ik kan met de beste wil van de wereld geen verschil horen, hoe graag ik dat ook WIL. :(

Heb ik dan nu wat aan mijn oren? :blink::(:D:D:D:D:D:D

H

Je had je CD's toch wel eerst ingevroren? En alle schroeven goed gedraaid?

Beste Prutteltje, ik heb alle flauwekul die maar denkbaar is van te voren gedaan, ja zelfs een regendans. :blink:

Het enige wat veranderde, wat dat het droogweer veranderde in natweer, het kwam met bakken uit de lucht.

Dus dat hielp dan wel weer. :confused: Maar de muziek bleef hetzelfde. :(:ph34r::D

H

Leuk dat je de moeite hebt genomen CJ  :D Maar kan het niet zo zijn dat die folie tijdens transport dermate negatieve invloeden heeft gehad dat de werking verloren is gegaan? Het schijnt hypergevoelig spul te zijn. Kan best dat een of ander postzakkendrager zijn dag niet had, een zak post heeft laten vallen (met jouw regenboog er in) en daarbij flink heeft staan vloeken.

;)

Ach ik heb vast een postbode die blij van zin is :D dan wordt ie gratis positief in gestraald :lol:;)

Ik had trouwens maar net mijn adres ge E-mailt kreeg ik ook al een berichtje terug, men wilde graag weten hoe ik er achter gekomen was.

Had jij dat ook CJ ?

Marcel

Ja, dat wilden ze van mij ook weten. Maar ik dacht: je zoekt het maar uit. :lol:

Het is volgens mij deels psychisch en een deel electronisch (magnetsich).

Wat bedoel je met dat magnetisch?

Wat is dit nu weer voor vraag? Alles waar geen antwoord op is is magnetisch toch? Ze zeggen van mooie vrouwen toch ook dat ze op mannen (de meesten dan) magnetisch werken? En daarvoor hoef je echt geen natuurkunde gehad te hebben.

;)

Nou, ik vind dat vooral bepaalde vrouwen verrekt sterke magneten hebben. :)

Of zou dat ook psychisch kunnen zijn? :D

Beste Prutteltje, ik heb alle flauwekul die maar denkbaar is van te voren gedaan, ja zelfs een regendans.  :blink:

Nou dan word je bedankt zeg! Heb ik eindelijk vakantie en wil ik vandaag verder met de tuinschutting komt het met bakken uit de lucht. Als je nog eens wat probeert ... :(<_<

:rolleyes::lol:

Psychisch? Die magneten veroorzaken aantoonbaar en meetbaar hormonen. Lijkt mij puur chemisch/mechanisch. De gvolgen ervan kunnen wel psychisch zijn.

Die regendansen zijn idd erg effectief. Was een jaar of 15 geleden bij het zomercarnaval in Rotterdam. Het was een snikhete dag weet ik nog wel. Op het toenmalige Schouwburgplein trad toen om een uurtje of 3 in de middag een Surinaamse band op. Zij deden toen op een geven moment een regendans en ja hoor 20 minuten later kwam er een enorme onweersbui naar beneden. En was het inpakken geblazen en het feest afgelopen.

;)

Psychisch? Die magneten veroorzaken aantoonbaar en meetbaar hormonen. Lijkt mij puur chemisch/mechanisch. De gvolgen ervan kunnen wel psychisch zijn.

;)

Soms ook dramatisch. :unsure::D<_<

We hoeven dus hierover niet meer te discussieren of het wel of niet werkt, maar of je er in geloofd of niet :(

Marcel

Beste Marcel,

Ik geloof nog steeds dat de benzineprijs sterk omlaag kan. Alleen het gebeurt niet :rolleyes:

Wat doe ik nou fout?

;)