Jump to content

Tweak Silver Rainbow Foil

Guest C J
 Share

Recommended Posts

Trouwens, het maakt me weinig uit of men wel of geen verschil hoort, zegt me allebei in principe net zo weinig. Mij gaat het om een verklaring waarom iets wel of niet werkt. :)

Of men verschil hoort zegt mij inderdaad ook weinig. 'T kan trouwens wel aanleiding zijn om eens iets te proberen. Het gaat mij trouwens ook niet om een verklaring of iets werkt :rolleyes: 'T gaat er mij om of

Precies ome Henk, dat was nu dan ook de reden dat ik deze voodoo tweak heb geprobeerd. ;) 

Anderen zweren bij hoog en bij laag dat ze substantieel verschil horen. :unsure: 

Nou, ik niet, op geen enkele manier. En, niemand hoeft mij het luisteren te leren. ;)  :)

Beste C.J.

Dus omdat jij het niet waarneemt is er dus geen verschil <_<

Tenslotte stel jij: niemand hoeft mij het luisteren te leren

Klopt, niemand kan mij zelfs het luisteren leren. ;) En als ik geen verschil hoor, is het er ook niet. Snap je wat ik bedoel? B):)

Ik heb CD`s ingevroren, groen gekleurt en nu dus ook electret folie opgeplakt maar ik hoor bij geen van die dingen verschil <_<

Ik hoor wel verschil tussen standaard kabels en wat betere kabels, draaien met of zonder platenpuck, goedkope Elco`s of MKP`s, ferrietspoelen en luchtspoelen, gewikkelde weersttanden of MOXweerstanden, Spikes of geen spikes onder speakers, CD speler zonder of met loodbitumen, wel of geen netfilter.

En dit zijn dingen waar VEEEEEEL meer tolleranties tussen zitten als die onzinnige dombo tweaks :ph34r:

Als je wel verschil hoort met zo`n stikkertje op je platen of cd`s of een wel of niet ingevroren cd of met een groen randje ben je volgens mij rijp om opgenomen te worden in een gesticht :P

Marcel

Sjonge, wat een postings in een korte tijd :D

Nou, ik kan dan zowieso opgenomen worden :(:(:(

Lees mijn bevindingen maar, en vergeet ook niet de pagina "Op bezoek bij".......

De plakkertjes van Belt ga ik vrijdag proberen ;)

:lol: Voor je je laat invriezen moet je van die Silver Rainbow foils op je oren plakken, toch! :lol:

Persoonlijk kan ik niet aannemen dat zoiets kan werken. Moest je nou zeggen, het ding heeft een bepaalde massa (stabiliteit) of een antistatische werking... maar zo van die argumenten: je moet ze op het woord "CD" of "LP" plakken... nee dat haalt me de koekoek! :blink: daarom denk ik dat je die dingen beter op je oren kan plakken, of er een mobiel van maken (dreamcatcher of zo) dan kan het akoesties nog iets betekenen... een kritische kikker RastaPhil B)

ik heb er inmiddels twee op AC van de eindversterker zitten, net voor de trafo.

ik ben erg blij met de extra gelaagdheid in de muziek en de toegenomen realiteit in het geluid.

hup naar het gekkenhuis he? hoop dat ze daar ook Bybee's hebben :D

ja ik kan me dan ook niet indenken naar de stand van zaken twee jaar terug te moeten. ieks. zelfde apparaten maar dat is dan ook de enige overeenkomst.

ik heb deze keer trouwens niet 'groot verschil' gezegd. ik word voorzichtiger zie je wel? :D

groet

Trouwens, ooit een normaal mens gezien? :blink:  B)  :)

Waarschijnlijk niet. Want normaal is het gemiddelde van alle gekken toch? ;)B)

Gelukkig, kan ik weer gewoon verder met het invriezen, demagnetiseren en zo :D:D:D