Scat-Man Posted 27 juli 2005 Report Share Posted 27 juli 2005 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 27 juli 2005 Report Share Posted 27 juli 2005 Tipje van de Sluier? Ik heb zelf de R90's ook gehad. Deze weergevers bezitten een godsvergeten complex filter, en als klap op de vuurpijl een Wattkins woofer. Deze woofer heeft twee spreekspoelen waarbij de tweede spoel met een correctie netwerk op een zeer lage impedantie is afgestempt. 9 van de 10 amps kunnen helemaal niet overweg met deze belasting. Een paar 100 watt erop rammen heeft geen zijn, deze speakers willen stroom, veel stroom en het liefst het dubbele bij halverende impedantie. Bij mij klonken ze voor geen meter op mijn toenmalige Onkyo Grand Integra, Acuphase en van Medevoorts etc. Agressief schel en heel erg geknepen. Totdat de de grote Krell KMA-200's in zicht kwamen. De R90's waren een ontzettend innovatief design met hun zelf ontworpen ribbon drivers. Als het dan ergens niet klinkt, geef dan niet de speakers de schuld. Betreft mijn opmerking naar Joopie. Ik vind het niet nodig iemand's trotse bezit op zo'n kortzichtige manier helemaal af te kraken. Als je je mening wilt geven doe het dan genuanceerd en beargumenteerd. Gewoon maar roepen dat iets klinkt heeft niemand wat aan! Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
conqubite Posted 27 juli 2005 Report Share Posted 27 juli 2005 Als je je mening wilt geven doe het dan genuanceerd en beargumenteerd. Tja, dat wordt dan een moeilijk verhaal want dan moet Joopus meer dan Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 27 juli 2005 Report Share Posted 27 juli 2005 Tipje van de Sluier? Ik heb zelf de R90's ook gehad. Deze weergevers bezitten een godsvergeten complex filter, en als klap op de vuurpijl een Wattkins woofer. Deze woofer heeft twee spreekspoelen waarbij de tweede spoel met een correctie netwerk op een zeer lage impedantie is afgestempt. 9 van de 10 amps kunnen helemaal niet overweg met deze belasting. Een paar 100 watt erop rammen heeft geen zijn, deze speakers willen stroom, veel stroom en het liefst het dubbele bij halverende impedantie. Bij mij klonken ze voor geen meter op mijn toenmalige Onkyo Grand Integra, Acuphase en van Medevoorts etc. Agressief schel en heel erg geknepen. Totdat de de grote Krell KMA-200's in zicht kwamen. De R90's waren een ontzettend innovatief design met hun zelf ontworpen ribbon drivers. Als het dan ergens niet klinkt, geef dan niet de speakers de schuld. Betreft mijn opmerking naar Joopie. Ik vind het niet nodig iemand's trotse bezit op zo'n kortzichtige manier helemaal af te kraken. Als je je mening wilt geven doe het dan genuanceerd en beargumenteerd. Gewoon maar roepen dat iets klinkt heeft niemand wat aan! Groeten, Bas innovatief is het nu niet meer . we hebben duidelijk een andere mening BAS. ik weet nu ongeveer wat jij mooi vind............. kun je jezelf beter met interlinks bezighouden, in mijn perceptie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 27 juli 2005 Report Share Posted 27 juli 2005 Als je je mening wilt geven doe het dan genuanceerd en beargumenteerd. Tja, dat wordt dan een moeilijk verhaal want dan moet Joopus meer dan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 27 juli 2005 Report Share Posted 27 juli 2005 Tipje van de Sluier? Ik heb zelf de R90's ook gehad. Deze weergevers bezitten een godsvergeten complex filter, en als klap op de vuurpijl een Wattkins woofer. Deze woofer heeft twee spreekspoelen waarbij de tweede spoel met een correctie netwerk op een zeer lage impedantie is afgestempt. 9 van de 10 amps kunnen helemaal niet overweg met deze belasting. Een paar 100 watt erop rammen heeft geen zijn, deze speakers willen stroom, veel stroom en het liefst het dubbele bij halverende impedantie. Bij mij klonken ze voor geen meter op mijn toenmalige Onkyo Grand Integra, Acuphase en van Medevoorts etc. Agressief schel en heel erg geknepen. Totdat de de grote Krell KMA-200's in zicht kwamen. De R90's waren een ontzettend innovatief design met hun zelf ontworpen ribbon drivers. Als het dan ergens niet klinkt, geef dan niet de speakers de schuld. Betreft mijn opmerking naar Joopie. Ik vind het niet nodig iemand's trotse bezit op zo'n kortzichtige manier helemaal af te kraken. Als je je mening wilt geven doe het dan genuanceerd en beargumenteerd. Gewoon maar roepen dat iets klinkt heeft niemand wat aan! Groeten, Bas innovatief is het nu niet meer . we hebben duidelijk een andere mening BAS. ik weet nu ongeveer wat jij mooi vind............. kun je jezelf beter met interlinks bezighouden, in mijn perceptie. Beste Joopus, Infinity maakt geen Innovatieve weergevers meer. Sinds het overgenomen is door de Herman Karton groep is het over. De R90's stammen nog uit de tijd de oa. Arnie nudel met hart en ziel aan dit merk werkte. In die tijd voor die prijs was het een ontzettend innovatief systeem. Waar vele bouwers gewoon unist inkopen en daar mee aan de slag gaan, Ontworp Infinity alles zelf!. Kijk Joop ik heb er ook mijn redenen voor dat ik ze heb weggedaan. Maar aangezien een aantal forumlieden hier heel gelukkig zijn met deze weergevers lijkt het mij niet leuk (en relevant) om elke keer weer hun tekortkomingen te roepen. Ik vind dat ook niet nodig, net zo min dat ik het niet nodig vind de tekortkomingen opm te sommen van jou systeem. Jij hebt verreweg geen idee van wat ik mooi vind. A heeft niemand dat staan. B pak ik de zaken anders aan dan de gemiddelde audiofiel, en ik krijg bijna alles wel klinkend zoals ik dat wil. C heb jij de R90's nooit zo gehoord als ik ze heb gehoord. en D ik denk als jij een keer hebt gehoord hoe het bij mij thuis klinkt dat je helemaal niets meer mooi vind Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
BellaVista Posted 27 juli 2005 Report Share Posted 27 juli 2005 Betreft mijn opmerking naar Joopie. Ik vind het niet nodig iemand's trotse bezit op zo'n kortzichtige manier helemaal af te kraken. Als je je mening wilt geven doe het dan genuanceerd en beargumenteerd. Gewoon maar roepen dat iets klinkt heeft niemand wat aan! Groeten, Bas innovatief is het nu niet meer . we hebben duidelijk een andere mening BAS. ik weet nu ongeveer wat jij mooi vind............. kun je jezelf beter met interlinks bezighouden, in mijn perceptie. ...we? Spreek liever voor jezelf joopus: ik vind dat Bas gelijk heeft. Het is wellicht verstandiger om eerst dat weekje in Griekenland te vieren voordat je nog meer lege berichtjes post. Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 27 juli 2005 Report Share Posted 27 juli 2005 deze reactie zegt net zoveel over mij als, over jezelf................ BAS Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 27 juli 2005 Report Share Posted 27 juli 2005 Tipje van de Sluier? Ik heb zelf de R90's ook gehad. Deze weergevers bezitten een godsvergeten complex filter, en als klap op de vuurpijl een Wattkins woofer. Deze woofer heeft twee spreekspoelen waarbij de tweede spoel met een correctie netwerk op een zeer lage impedantie is afgestempt. 9 van de 10 amps kunnen helemaal niet overweg met deze belasting. Een paar 100 watt erop rammen heeft geen zijn, deze speakers willen stroom, veel stroom en het liefst het dubbele bij halverende impedantie. Bij mij klonken ze voor geen meter op mijn toenmalige Onkyo Grand Integra, Acuphase en van Medevoorts etc. Agressief schel en heel erg geknepen. Totdat de de grote Krell KMA-200's in zicht kwamen. De R90's waren een ontzettend innovatief design met hun zelf ontworpen ribbon drivers. Als het dan ergens niet klinkt, geef dan niet de speakers de schuld. Betreft mijn opmerking naar Joopie. Ik vind het niet nodig iemand's trotse bezit op zo'n kortzichtige manier helemaal af te kraken. Als je je mening wilt geven doe het dan genuanceerd en beargumenteerd. Gewoon maar roepen dat iets klinkt heeft niemand wat aan! Groeten, Bas innovatief is het nu niet meer . we hebben duidelijk een andere mening BAS. ik weet nu ongeveer wat jij mooi vind............. kun je jezelf beter met interlinks bezighouden, in mijn perceptie. Beste Joopus, Infinity maakt geen Innovatieve weergevers meer. Sinds het overgenomen is door de Herman Karton groep is het over. De R90's stammen nog uit de tijd de oa. Arnie nudel met hart en ziel aan dit merk werkte. In die tijd voor die prijs was het een ontzettend innovatief systeem. Waar vele bouwers gewoon unist inkopen en daar mee aan de slag gaan, Ontworp Infinity alles zelf!. Kijk Joop ik heb er ook mijn redenen voor dat ik ze heb weggedaan. Maar aangezien een aantal forumlieden hier heel gelukkig zijn met deze weergevers lijkt het mij niet leuk (en relevant) om elke keer weer hun tekortkomingen te roepen. Ik vind dat ook niet nodig, net zo min dat ik het niet nodig vind de tekortkomingen opm te sommen van jou systeem. Jij hebt verreweg geen idee van wat ik mooi vind. A heeft niemand dat staan. B pak ik de zaken anders aan dan de gemiddelde audiofiel, en ik krijg bijna alles wel klinkend zoals ik dat wil. C heb jij de R90's nooit zo gehoord als ik ze heb gehoord. en D ik denk als jij een keer hebt gehoord hoe het bij mij thuis klinkt dat je helemaal niets meer mooi vind Groeten, Bas ik vind ,dat als ik iets hoor is mijn interpretatie daarna. daarbuiten vertel ik gewoon wat ik daarvan vind, en ja het is soms ongenuanceerd Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 27 juli 2005 Report Share Posted 27 juli 2005 Betreft mijn opmerking naar Joopie. Ik vind het niet nodig iemand's trotse bezit op zo'n kortzichtige manier helemaal af te kraken. Als je je mening wilt geven doe het dan genuanceerd en beargumenteerd. Gewoon maar roepen dat iets klinkt heeft niemand wat aan! Groeten, Bas innovatief is het nu niet meer . we hebben duidelijk een andere mening BAS. ik weet nu ongeveer wat jij mooi vind............. kun je jezelf beter met interlinks bezighouden, in mijn perceptie. ...we? Spreek liever voor jezelf joopus: ik vind dat Bas gelijk heeft. Het is wellicht verstandiger om eerst dat weekje in Griekenland te vieren voordat je nog meer lege berichtjes post. w Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 27 juli 2005 Author Report Share Posted 27 juli 2005 Ik heb ooit eens de Kappa 9A gehoord via een eerste generatie Bryston 4B. Ik vond het toen indrukwekkend. De latere Kappa's en ook de Renaissance 90 hebben deden dat niet meer. Ik kreeg er geen kippenvel meer van. Het was niet het geluid dat ik zocht. Dat kan aan de versterking hebben gelegen, of aan de akoestiek, of aan de ... vul zelf maar in. Een paar jaar later na de 9A gehoord te hebben heb ik die set nog eens aan mogen beluisteren en toen viel het tegen. Waar dat aan lag? Misschien is het niet mijn geluid. De Thiels van Paul vond ik op de Sphinx ook niet echt super. Met de ML is dat helemaal omgeslagen naar overweldigend, vandaar dat ik Thiel wel in het rijtje heb. Bij Haudio in de zaak stonden tijdens een demo ook de grote Dali Euphonia MS5. Ondanks de wat mindere luisterruimte (sorry, maar er is wat veel glas rondom), vond ik die speakers wel goed. Hieruit blijkt volgens mij dat deze speakers niet zo moeilijk te plaatsen zijn en toch precies klinken in een wat minder akoestisch verantwoorde ruimte. De MS4 is net iets kleiner en zou beter in mijn kamer passen. Het mooiste laag wat ik gehoord heb is bij Rogier thuis geweest. Een stel zelfbouw speakers, aangestuurd door een Vincent vv en een paar NuForce eindtrapjes. Ongelofelijk mooi. Druk precies goed, balans in het laag was meer dan OK en je kreeg er bijna stoflongen van, zo droog. Jammer dat het midden en hoog niet op hetzelfde niveau waren. De SF Cremona is een speaker die ik nog niet beluisterd heb, maar waarvan ik een boel verwacht. Mijn droomspeaker is nog altijd de Amati Homage, maar die is onbereikbaar. Daarom ook de keuze voor de "poor mans Amati" (wat je noemt poor mans ) de Cremona. Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 27 juli 2005 Report Share Posted 27 juli 2005 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 27 juli 2005 Report Share Posted 27 juli 2005 Beste Eric, Ik ben het hier helemaal met je eens. Zo hebben ze bij mij ook altijd geklonken. Ronduit slecht dus. Totdat de gigantische Krell KMA-200's erop kwamen. En toen was het laag toch wel zo strak, los en echt. Deze woofers moeten enorm op hun kloten krijgen om in die configuratie goed te presteren. Dat het niet het laatste woord is in laag drive, sensatie en kick weet ik ook wel. De reden dat ik in opstand kwam is omdat spekers waar wel zeker een filosofie achter zit en die wel degelijk goed kunnen klinken werden afgedaan als cafe stampers Laag moet zo zijn, je hoort geen ruimte, geen woofers geen naijlen. Het kort als het kort moet zijn, lang als het lang moet zijn. Maar zo'n lange toon (zoals een Orgel pijp) is nog altijd met alle controle en beheersing (dreiging) aanwezig. De grote trom is een korte heftige impuls, die daarna heel gecontroleerd zwart in de ruimte weg ijlt. Ik heb er precies 12 jaar over gedaan dit laag (en meer) te vinden. En ja ook ik heb het Infinity tijdperk gehad (R90, IRS Omega, IRS1B, IRS Beta). In absolute zin heeft geen van alle me ooit gegeven wat ik echt wou. Neemt niet weg dat deze systemen op huneigen manie wel een sensatie zijn, en ik ben blij dat ze ooit thuis heb mogen meemaken Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 27 juli 2005 Report Share Posted 27 juli 2005 OK, jij gaat voor zware versterking, ik ga voor beton. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rli Posted 27 juli 2005 Report Share Posted 27 juli 2005 Tipje van de Sluier? Ik heb zelf de R90's ook gehad. Deze weergevers bezitten een godsvergeten complex filter, en als klap op de vuurpijl een Wattkins woofer. Deze woofer heeft twee spreekspoelen waarbij de tweede spoel met een correctie netwerk op een zeer lage impedantie is afgestempt. 9 van de 10 amps kunnen helemaal niet overweg met deze belasting. Een paar 100 watt erop rammen heeft geen zijn, deze speakers willen stroom, veel stroom en het liefst het dubbele bij halverende impedantie. Bij mij klonken ze voor geen meter op mijn toenmalige Onkyo Grand Integra, Acuphase en van Medevoorts etc. Agressief schel en heel erg geknepen. Totdat de de grote Krell KMA-200's in zicht kwamen. De R90's waren een ontzettend innovatief design met hun zelf ontworpen ribbon drivers. Als het dan ergens niet klinkt, geef dan niet de speakers de schuld. Betreft mijn opmerking naar Joopie. Ik vind het niet nodig iemand's trotse bezit op zo'n kortzichtige manier helemaal af te kraken. Als je je mening wilt geven doe het dan genuanceerd en beargumenteerd. Gewoon maar roepen dat iets klinkt heeft niemand wat aan! Groeten, Bas innovatief is het nu niet meer . we hebben duidelijk een andere mening BAS. ik weet nu ongeveer wat jij mooi vind............. kun je jezelf beter met interlinks bezighouden, in mijn perceptie. Beste Joopus, Infinity maakt geen Innovatieve weergevers meer. Sinds het overgenomen is door de Herman Karton groep is het over. De R90's stammen nog uit de tijd de oa. Arnie nudel met hart en ziel aan dit merk werkte. In die tijd voor die prijs was het een ontzettend innovatief systeem. Waar vele bouwers gewoon unist inkopen en daar mee aan de slag gaan, Ontworp Infinity alles zelf!. Kijk Joop ik heb er ook mijn redenen voor dat ik ze heb weggedaan. Maar aangezien een aantal forumlieden hier heel gelukkig zijn met deze weergevers lijkt het mij niet leuk (en relevant) om elke keer weer hun tekortkomingen te roepen. Ik vind dat ook niet nodig, net zo min dat ik het niet nodig vind de tekortkomingen opm te sommen van jou systeem. Jij hebt verreweg geen idee van wat ik mooi vind. A heeft niemand dat staan. B pak ik de zaken anders aan dan de gemiddelde audiofiel, en ik krijg bijna alles wel klinkend zoals ik dat wil. C heb jij de R90's nooit zo gehoord als ik ze heb gehoord. en D ik denk als jij een keer hebt gehoord hoe het bij mij thuis klinkt dat je helemaal niets meer mooi vind Groeten, Bas maar als die r90 zo moeilijk zijn aan te sturen dan vind ik het ook niet echt een succesvol project. net zoiets dat totem alleen maar mooi zou klinken met rega apparatuur, onzin. ze doen dan wel erg moeilijk met dat filter en woofer. daarmee wil ik niet zeggen dat het slecht klint!! robin Link to comment Share on other sites More sharing options...
james bond Posted 27 juli 2005 Report Share Posted 27 juli 2005 Het blijft zoeken naar goede boxen versterkers, kabels enz, maar ik denk dat ook je eigen oren ook een hele grote invloed hebben. Waardoor alles wat je beluistert ineens anders kan klinken, en dan soms je eigen hersenen een loopje met je nemen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 27 juli 2005 Author Report Share Posted 27 juli 2005 Ik weet nu niet meer of het aan de akoestiek ligt of aan de kleuring van de speakers zelf. Ik heb idd een wat groterte halltijd in de kamer dan normaal (grof geschat 0,6 sec). Natuurlijk zorgt dat voor wat off-balance in de weergave. Of ik dat met een Ultracurve goed kan maken weet ik niet. Ik heb nog nooit met zo'n ding gespeeld. ik weet ook niet of het kan, omdat ik 75% LP's draai en 25% CD. Ik wil best eens bij je komen luisteren Bas. Dat lijkt me heel erg leuk en leerzaam. Misschien is het een optie dat jij met de Ultracurve eens naar mij komt. dan kunnen we de proef op de som nemen en zit jij gelijk aan het vuur om een goed oordeel te kunnen geven. Misschien is het wel allemaal akoestisch en kan de N804 nog een tijdje bijven staan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
james bond Posted 27 juli 2005 Report Share Posted 27 juli 2005 Jij hebt verreweg geen idee van wat ik mooi vind. A heeft niemand dat staan. B pak ik de zaken anders aan dan de gemiddelde audiofiel, en ik krijg bijna alles wel klinkend zoals ik dat wil. C heb jij de R90's nooit zo gehoord als ik ze heb gehoord. en D ik denk als jij een keer hebt gehoord hoe het bij mij thuis klinkt dat je helemaal niets meer mooi vind DIt herken ik, een goede vriend van mij had nieuwe boxen gekocht celestion a2 geloof ik, en dat klonk echt fantastisch, toen ik thuis kwam waren mijn zelfbouw seas boxen echt f.c knude. Daarom sorry bas, ik kom NIET luisteren, is te gevaarlijk voor mijn bankrekening Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 27 juli 2005 Report Share Posted 27 juli 2005 Beste Sodejuu, Kom dan eerst eens bij mij langs . Daarna kom ik wel bij jou met de uc. Het probleem is dat de uc niet een apparaat is dat wel eff in een uurtje je problemen oplost. Het heeft mij twee maanden van intensief meten, luisteren en meten gekost om het systeem zo te krijgen zoals het nu is. (daarmee bedoel ik zo uitegebalanceerd) Ik denk wel dat je helemaal verliefd wordt op de Bryston SST lijn. Ik heb Bryston nooit overwogen, totdat ik de 7BSST's hoorde. Nu zijn we inmiddels meer dan een half jaar verder en nog steeds ben ik elke keer weer overompeld van de schoonheid in klank van deze blokken. In de tussen tijd heb ik zoveel amps geprobeerd thuis en geen van hen gaf het resultaat als de 7BSST mono's Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 27 juli 2005 Report Share Posted 27 juli 2005 Jij hebt verreweg geen idee van wat ik mooi vind. A heeft niemand dat staan. B pak ik de zaken anders aan dan de gemiddelde audiofiel, en ik krijg bijna alles wel klinkend zoals ik dat wil. C heb jij de R90's nooit zo gehoord als ik ze heb gehoord. en D ik denk als jij een keer hebt gehoord hoe het bij mij thuis klinkt dat je helemaal niets meer mooi vind DIt herken ik, een goede vriend van mij had nieuwe boxen gekocht celestion a2 geloof ik, en dat klonk echt fantastisch, toen ik thuis kwam waren mijn zelfbouw seas boxen echt f.c knude. Daarom sorry bas, ik kom NIET luisteren, is te gevaarlijk voor mijn bankrekening Beste James, Wat ik heb staan kost relatief allemaal niet zoveel. Boendien bedoelde ik met mijn opmerking meer, dat je met gezond verstand, de juiste stappen veel dichter bij de waarheid kunt komen dan maar klakkeloos dure shit kopen. Maar daarvoor moet je eerst alle audiofiele dogma's merkengeilheid en vooroordelen opzij zetten. En geloof me, dat is voor heel veel mensen heel moeilijk. Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 27 juli 2005 Report Share Posted 27 juli 2005 De Thiels van Paul vond ik op de Sphinx ook niet echt super. Met de ML is dat helemaal omgeslagen naar overweldigend, vandaar dat ik Thiel wel in het rijtje heb. Hoi Sodejuu, Je zal binnenkort het kleinere broertje (Thiel 2.3) dus beluisteren. Ik heb er een Electrocompaniet voor zitten, niet echt verkeerd, met voldoende power. Ik heb de 2.3 en de 3.6 eens kunnen beluisteren (op een veel te lichte versterker): de 2.3 was wat feller en "luidruchtiger", de 3.6 was prachtig ingetogen. Als ik de keuze had, zou ik toen voor de 3.6 zijn gegaan. Maar ja, dat was geen optie : Budget en de waf Link to comment Share on other sites More sharing options...
james bond Posted 27 juli 2005 Report Share Posted 27 juli 2005 Daar heb je helemaal gelijk in. Ik ga ook altijd luisteren, en dan niet 1 of twee keer, maar tot ze me echt zat zijn Wat mij erg leuk lijkt is iemand een luisterkamer insturen waar hij een set uitzoekt, en daarna nog een keer met een blinddoek om, wedden dat ie de tweede keer met een andere set aan komt zetten. Merken zeggen mij niet zoveel, dat hebben ze nooit gedaan eigenlijk. Wat ik dus nooit meer doe is met een stel die conservatorium gedaan hebben een nieuwe stereo uitzoeken. De ene had sax gedaan en de ander gitaar. Oftewel ze kwamen er niet uit. Moeilijk was het wel, ze hebben later wel iets gekocht geloof ik maar het heeft wel twee jaar geduurd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 27 juli 2005 Report Share Posted 27 juli 2005 Wat ik dus nooit meer doe is met een stel die conservatorium gedaan hebben een nieuwe stereo uitzoeken. De ene had sax gedaan en de ander gitaar. Oftewel ze kwamen er niet uit. Moeilijk was het wel, ze hebben later wel iets gekocht geloof ik maar het heeft wel twee jaar geduurd Beste James, Waarschijnelijk vonden deze twee mense het merendeel gewoon shit. Zei kennen als geen ander de klank van live instrumenten, en komen dan al snel tot de conclusie dat al die audiofiele speeltjes soms helemaal niets met de werkelijkheid te maken hebben. Helaas hebben we de laatste jaren te maken met een typsche audiofiele sound die veel fabrikanten nastreven. Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
james bond Posted 27 juli 2005 Report Share Posted 27 juli 2005 Klopt, maar de opnames van bepaalde cd's laten zwaar te wensen over, om van de radio maar te zwijgen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 27 juli 2005 Report Share Posted 27 juli 2005 ik mis hier en stukje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts