muziekfreak Posted 6 september 2005 Report Share Posted 6 september 2005 Beste Bas, Misschien voel je dan iets voor een versterkers-vergelijking? De Brystons kunnen een ontzagwekkende, majestueuze klank opbouwen. Een "awesome bass", met een geweldig gemak en een gemakkelijk geweld. Een zware Harley* onder de versterkers. Maar zijn ze net zo precies, wanneer het gaat om het scheiden van stemmen en instrumenten? Wanneer het gaat om articulatie? Om de stadia van toonvorming? * (Harley heeft al heel lang geen Grand Prix meer gewonnen...) Lachwekkend....zo bijzonder is bryston niet eens Je betaalt je suf voor de lange garantie die erop zit. EN dat is zo jammer Het zijn idd mooie amps maar bijzonder vind ik bv een jeff rowland bijzonder vind ik bv een stax dma oid. Bryston wordt je mee dood gegegooid onderhand. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 6 september 2005 Author Report Share Posted 6 september 2005 Bryston wordt je mee dood gegegooid onderhand. O ja? Waar dan ? Dan ga ik daar eens staan vangen . Misschien dat ze ook met mooie voorversterkers gooien. Die komen niet zo hard aan dan bijvoorbeeld een stel 7B-SST's of 14B-SST. BTW, Ik heb nu mijn 2e Bryston 4B, nu een ST versie. Ik ben er nog steeds geweldig tevreden mee. Mijn eerste (originele) 4B speelt ook nog steeds. Ook de nieuwe eigenaar wil niks anders. Toch geloof ik dat dit topic een beetje de verkeerde kant uit gaat Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 6 september 2005 Report Share Posted 6 september 2005 Toch geloof ik dat dit topic een beetje de verkeerde kant uit gaat Je bent toch zelf begonnen over versterkers.... logisch dat het dan richting versterkers gaat..... Lijkt me.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 6 september 2005 Author Report Share Posted 6 september 2005 Toch geloof ik dat dit topic een beetje de verkeerde kant uit gaat Je bent toch zelf begonnen over versterkers.... logisch dat het dan richting versterkers gaat..... Lijkt me.... Dat het over versterkers gaat vind ik niet erg. Maar dat er nu een discussie wel of geen Bryston van moet komen, hoeft voor mijn ook weer niet. Bovendien had ik het over voorversterkers en niet over eindtrappen. De 4B-ST staat niet ter discussie. De AVM V3 wel BTW, als topicstarter mag ik dit topic toch wel een beetje proberen te sturen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 6 september 2005 Report Share Posted 6 september 2005 Beste Bas, Misschien voel je dan iets voor een versterkers-vergelijking? De Brystons kunnen een ontzagwekkende, majestueuze klank opbouwen. Een "awesome bass", met een geweldig gemak en een gemakkelijk geweld. Een zware Harley* onder de versterkers. Maar zijn ze net zo precies, wanneer het gaat om het scheiden van stemmen en instrumenten? Wanneer het gaat om articulatie? Om de stadia van toonvorming? * (Harley heeft al heel lang geen Grand Prix meer gewonnen...) Lachwekkend....zo bijzonder is bryston niet eens Je betaalt je suf voor de lange garantie die erop zit. EN dat is zo jammer Het zijn idd mooie amps maar bijzonder vind ik bv een jeff rowland bijzonder vind ik bv een stax dma oid. Bryston wordt je mee dood gegegooid onderhand. Beste Muziekfreak, Je betaald niet alleen voor de Garantie! Je krijgt een stuk versterker wat je bijna nergens voor dat eld krijgt. Bij Jeff Rowland daar integen betaal je 80% voor de peperdure behuizingen en 10% voor wat je werkelijk krijgt. Ik heb hier inmiddels 2 JeffRowland bakken gehad. Een set monoblokken is opgebouwd uit 12 LM3886's opamp versterkertjes en een geschakelde voeding. De tweede bestaat uit de B&W ICE PWM modules en eveneens geschakelde voeding. Je betaald veel te veel voor weinig innovativiteit. Bovendien klonk het alles behalve "bijzonder". Het oudere JeffRowland is wel een ander verhaal en was wel heel goed en innovatief. Als je je eens goed verdiept in de techniek van Bryston, hun schakeling en componenten dan zul je zien dat het terdege heel bijzonder is. Maarja als je niet weet waar je over praat dan gaat dat wat moeilijk he Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
JazzLuva Posted 6 september 2005 Report Share Posted 6 september 2005 Bryston wordt je mee dood gegegooid onderhand. Nou dat valt reuze tegen, ik heb pas 1 reactie gehad op mn ad, en die verkoper wil er de hoofdprijs voor hebben dus dat ging niet door. Vertel mij daarom dan maar even waar ik een 4BSST 19" in het zwart kan vinden Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 6 september 2005 Report Share Posted 6 september 2005 A. (...) Ik wil graag eens een keertje bij KF op bezoek (...). B. Ik weet dat ik heb gevonden waar ik jaren naar zocht en dus heel tevreden ben (...) Beste Bas, Ad A. Dat zal Klaas erg leuk vinden! Ad B. 'k Ben benieuwd wat je n Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 6 september 2005 Report Share Posted 6 september 2005 Beste Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 6 september 2005 Report Share Posted 6 september 2005 Beste Andre, Je moet het zelf weten, maar ik heb 3x meegemaakt dat iemand overging van Tapijt of vloerbedekking naar Laminaat, en alle 3 de keren werd het laag helemaal klote. Ik zal het zelf i.i.g. nooit doen. Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 7 september 2005 Report Share Posted 7 september 2005 Beste Andre, Je moet het zelf weten, maar ik heb 3x meegemaakt dat iemand overging van Tapijt of vloerbedekking naar Laminaat, en alle 3 de keren werd het laag helemaal klote. Ik zal het zelf i.i.g. nooit doen. Groeten, Bas Er valt weinig te 'doen' Bas, het laminaat lag er al toen ik huis kocht Wat onderhoud betreft heb ik liever laminaat dan vloerbedekking Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 7 september 2005 Report Share Posted 7 september 2005 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 7 september 2005 Report Share Posted 7 september 2005 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts