Alfons.G Posted 26 juli 2005 Report Share Posted 26 juli 2005 Welke band zou wel eens weer wat aandacht mogen krijgen volgens jullie . Omdat ze vergeten zijn of omdat ze nooit echt de kanshebben gekregen. zeg het maar . Ik zal beginnen . The chills ,waarom omdat ze gewoon erg goed zijn.the chills Alfons Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seed7 Posted 27 juli 2005 Report Share Posted 27 juli 2005 Kin Ping Meh Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 27 juli 2005 Report Share Posted 27 juli 2005 'Submarine Bells' van The Chills, verschrikkelijk mooie plaat!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Silver Posted 27 juli 2005 Report Share Posted 27 juli 2005 Het nederlandse Nilsson. Jammer genoeg nooit niet echt doorgebroken maar een nummer als 'brains down' is werelds!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest UKSub Posted 27 juli 2005 Report Share Posted 27 juli 2005 Ik wil wel eens weten waar de leden van het ter ziele gegaan Claw Boys Claw mee bezig zijn... Iemand die meer info heeft en al eens iets beluisterd heeft. Indertijd vond ik CBC ongelooflijk goed, heb ze wel 15 keer gezien in Belgi Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 27 juli 2005 Report Share Posted 27 juli 2005 ac, dc Link to comment Share on other sites More sharing options...
D van der Deijl Posted 1 augustus 2005 Report Share Posted 1 augustus 2005 ac, dc AC/DC bestaat volgens mij nog steeds hoor. Angus Young woont al geruime tijd in Nederland trouwens. Vergeten bands dan denk ik aan de jaren 70 zoals The Sweet fox on the run de zanger is dood maar ze zijn verder gegaan zonder hem het laatste wat ik van hen zag was tijdens goud van oud en dat vond ik goed. Vergeten bands wat doen die gasten van Van Halen tegenwoordig en wat doet Fish(voormalig Marillion) Nog zo,n band White Snake je hoort er niets meer van. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 2 augustus 2005 Report Share Posted 2 augustus 2005 Bestaan bands als T'pau, wetwetwet, en al die andere jaren 80 meerdaagsvliegen nog? Hoorde toevallig laatst nog Mel en Kim ( volgens mij is Kim dood...) nog... Oh ja, The Young Ones! Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 3 augustus 2005 Report Share Posted 3 augustus 2005 Oh ja, The Young Ones! "I've got the most terrible craving for a piece of fried lavatorypaper..." Leuk om aan herinnerd te worden, maar wel off-topic, finjeniet? Ze hebben wel ooit met Cliff Richard een plaatje opgenomen ("Listen kids, if you don't buy this record, then you are Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prutteltje Posted 3 augustus 2005 Report Share Posted 3 augustus 2005 Bestaan bands als T'pau, wetwetwet, en al die andere jaren 80 meerdaagsvliegen nog? Hoorde toevallig laatst nog Mel en Kim ( volgens mij is Kim dood...) nog... Eigenlijk wil ik daar helmaal niet aan herinnerd worden Link to comment Share on other sites More sharing options...
D van der Deijl Posted 3 augustus 2005 Report Share Posted 3 augustus 2005 Bestaan bands als T'pau, wetwetwet, en al die andere jaren 80 meerdaagsvliegen nog? Hoorde toevallig laatst nog Mel en Kim ( volgens mij is Kim dood...) nog... Eigenlijk wil ik daar helmaal niet aan herinnerd worden Moet je toch ook eens naar de dvd,s kijken van live aid 85 en dan zie je inderdaad een aantal artiesten waarvan je nu helemaal niets meer hoort. Wat te denken van al die heavy metal bands uit de 80 er jaren bands als WASP enzo Ratt noem maar op Motley Crue ja die waren er nog op live 8 maar die leken meer dood dan levend. T pau ja ik herriner me die vrouw nog met dat rode haar volgens mij en wat te denken van Paul King culture club Soft cell en ga zo maar door Link to comment Share on other sites More sharing options...
D van der Deijl Posted 3 augustus 2005 Report Share Posted 3 augustus 2005 Paul King Die zie ik nog wel eens verzamel cd's met muziek uit vervlogen tijden aanprijzen Ja dat weet ik nog maar dat is ook al weer een poosje geleden volgens mij . Dat clipje kan ik me nog heugen met die spuitbussen enzo . Tja het was wel de tijd van de opkomst van de muziekzenders toen vond ik dat nog heel leuk Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 3 augustus 2005 Report Share Posted 3 augustus 2005 Ilse de lange gewoon omdat het een fantastische zangeres is ( althans als ze engels zingt dan heh ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alfons.G Posted 4 augustus 2005 Author Report Share Posted 4 augustus 2005 De hot house flowers waar zijn die gebleven ,was dat wel leuke muziek? En dat bandje uit hulst charming childeren als ik het goed schrijf was wel leuk ,toch? Alfons Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 4 augustus 2005 Report Share Posted 4 augustus 2005 The young ones hebben volgens mij ook echt lp's gemaakt! Check de B-kant van de single Living Doll maar eens.... Niet zozeer offtopic, toch? Over vergeten bands gesproken: Iron Butterfly? Swing Out Sister? Sear Bliss? Venom? Celtic Frost...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
D van der Deijl Posted 4 augustus 2005 Report Share Posted 4 augustus 2005 Vergeten is ook Glen Hughes die ooit nog bij Deep Purple bas speelde en zong. Een groot zanger waarvan ik hoop dat hij nederland nog eens aan doet. Naar het schijnt gaat hij weer samen werken met de gitarist van Black Sabbath. Ik wacht er maar op Link to comment Share on other sites More sharing options...
rli Posted 4 augustus 2005 Report Share Posted 4 augustus 2005 mister mister, sos band, curiosity killed the cat, the cult, living in a box, blow monkeys, opus, europe, haircut 100, big country, bow wow wow enz. robin Link to comment Share on other sites More sharing options...
D van der Deijl Posted 5 augustus 2005 Report Share Posted 5 augustus 2005 mister mister, sos band, curiosity killed the cat, the cult, living in a box, blow monkeys, opus, europe, haircut 100, big country, bow wow wow enz. robin Ja ha ha van Opus heug ik me nog het nummer live is live een eendagsvlieg . Iemand nog wel eens wat van Cheap Trick gehoord? Link to comment Share on other sites More sharing options...
D van der Deijl Posted 5 augustus 2005 Report Share Posted 5 augustus 2005 Iemand nog wel eens wat van Cheap Trick gehoord? Ik wel, maar zo GOED als in deze tijd, zijn ze NOOIT meer geweest... 'not even close' Cheap Trick - At Budokan (uit '79 alweer) Die LP heb ik ook nog vond ik heel goed toen . Ook had ik nog een studio lp The Dream Police welke inderdaad al aanzienlijk minder was. Grappig dat de mooie jongens altijd werden afgebeeld en de gitarist en de drummer doorgaans op de achterkant stonden. Een kettingrokende drummer een een vreemde gitarist . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seed7 Posted 6 augustus 2005 Report Share Posted 6 augustus 2005 Vergeten is ook Glen Hughes die ooit nog bij Deep Purple bas speelde en zong [...] (Soul Mover) Hij heeft de afgelopen jaren toch wel het e.a. gemaakt dat het aanhoren meer dan waard is.... ... en wat is eigenlijk vergeten. b.v. Carlos Santana, brengt met grote regelmaat nieuw werk uit, skoort "plotseling" weer een hit en iedereen heeft het over de "grote come back" terwijl hij eigenlijk nooit weg geweest is. Velen hebben gewoon een tijdje de andere kant op gekeken. Het was niet de "come back" van Santana, het was de "come back" van de luisteraar/media. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rli Posted 6 augustus 2005 Report Share Posted 6 augustus 2005 latin quarter, change, slave, wang chung, supermax, shakatak, dazz band, pointer sisters, icehouse, flock off seaguls, frankie goes to hollywood. prachtig allemaal uit m'n jeugd. gelukkig heb ik ze allemaal op lp. robin Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 6 augustus 2005 Report Share Posted 6 augustus 2005 Paul King Die zie ik nog wel eens verzamel cd's met muziek uit vervlogen tijden aanprijzen die ziet er niet uit Link to comment Share on other sites More sharing options...
rli Posted 6 augustus 2005 Report Share Posted 6 augustus 2005 Paul King Die zie ik nog wel eens verzamel cd's met muziek uit vervlogen tijden aanprijzen die ziet er niet uit love and pride uit 85 is wel een toffe plaat!!!! ach die gast zal ook wel 40+ zijn. robin Link to comment Share on other sites More sharing options...
D van der Deijl Posted 6 augustus 2005 Report Share Posted 6 augustus 2005 Vergeten is ook Glen Hughes die ooit nog bij Deep Purple bas speelde en zong [...] (Soul Mover) Hij heeft de afgelopen jaren toch wel het e.a. gemaakt dat het aanhoren meer dan waard is.... ... en wat is eigenlijk vergeten. Vergeten in die zin dat jezelf er achter aan moet gaan wil je nog wat van die artiest horen of zien. Dit album ken ik niet maar ik weet dat Glen Hughes nog altijd bezig is en nu naar het schijnt weer met Tomy Iomi of hoe je die naam ook schrijft van de Black Sabbath gitarist. Goede artiesten hoor je eenvoudig niet op de radio en zodoende vind ik dat jongere generaties het onthouden wordt naar echt goede muzikanten te luisteren die niet meer financieel aantrekkelijk zijn voor de maatschappijen Het laatste dat ik van Glen Huges zag op telvisie was in de begin dagen van sky en super channel toen hij even bij Black Sabbath heeft gezongen. Voor santana geldt eigenlijk hetzelfde bij de oudere is hij nog bekend en nu heeft hij nog niet zolang geleden een hit gehad en nu zullen wat jongere hem kennen . Dat bands als het genoemde OPUS worden vergeten tja ......... Link to comment Share on other sites More sharing options...
D van der Deijl Posted 6 augustus 2005 Report Share Posted 6 augustus 2005 Paul King Die zie ik nog wel eens verzamel cd's met muziek uit vervlogen tijden aanprijzen die ziet er niet uit love and pride uit 85 is wel een toffe plaat!!!! ach die gast zal ook wel 40+ zijn. robin eerder 50+ Nou zo oud zal hij toch niet zijn? Laat hij begin 20 geweest zijn destijds nu 20 jaar later dus in de 40 . Nog wat vergeten artiesten uit die tijd Bronski Beat (gelukkig maar) Soft Cell (ook niet rouwig om) Culture Club hahahaha do you realy want too hurt me ? Die Duitsers het schiet me net te binnen Modern Talking eng waren die gasten . Hall and Oates ik moet gaan graven in mijn geheugen Simpe Minds Don,t you forget about me ugh Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts