Jump to content

wat staat er bovenaan je verlanglijstje

pietje bell
 Share

Recommended Posts

Wat hoop je snel te kunnen kopen of zit al in de pijplijn.

Wat ga je dus op korte termijn echt kopen.

Ik zit nu te wachten op,

MJ Sub ref.200 en RME AD/DAC

Ik heb spijt dat ik de Ultracurve heb weg gedaan,

dus daar komt ook zo snel mogelijk een nieuwe voor.

Verder wil ik ook nog wat met tubetraps gaan spelen

Bij mij zit er een andere phonotrap in de pijplijn. En wel een ASR MiniBasis.

Daarna ga ik eens rustig bekijken welke platenspeler mijn Thorens gaat opvolgen.

Maar eerst de MiniBasis.

Frank. :rolleyes:

Ik heb spijt dat ik de Ultracurve heb weg gedaan, dus daar komt ook zo snel mogelijk een nieuwe voor.

:huh: Waarom eigenlijk :unsure: Jammer dat ik 'm niet heb staan :D

Audiofiel, hoe meer je er van opsteekt, hoe eigenwijzer je word,dus maak je (nog steeds) van die minder slimme foutjes.

B):unsure::blink:

Guest UKSub

Een woofer om mn luidspreker te repareren waardoor ik eindelijk terug muziek kan spelen :(:(

Verder de OC-9, moet ook voor aug zijn

Een Transrotor.

Enno :)

PS ik ga hem morgen weer ophalen, heeft een paar weekjes in een Sneeks sanatorium gelogeerd, om tot rust te komen, boel een beetje op orde krijgen

Bij mij staat op m'n verlanglijstje:

OF een andere woning

OF speakers die, voor de verandering, wel heel goed klinken in m'n huidige kamer.

Alco.... :huh::o betekent dit dat je met je "nieuwe" luidsprekers ook niet (meer) tevreden bent...............

Conqubite (die wel het een en ander op de verlanglijst heeft maar die dat voorlopig niet aanschaft :( . Heeft het dus ook geen zin dit te melden :ph34r: )

Hallo,

Vanwege de ouderdom staat er een nieuw loopwerk op mijn lijstje.

Momenteel is dat een Sony cdp x 77 es i.c.m. een c.e.c. dx 71 mkII dac.

Deze functioneert overigens nog voortreffelijk, zoeken van nummers gaat als een speer.

En anders denk ik aan een nieuwe versterker, momenteel is dat een Krell kav 300i.

Deze zou ik wel willen vervangen voor een mooie (en zwaardere) voor-eind combinatie.

Doch dit laatste zal waarschijnlijk geen korte-termijn-werk zijn.

Groet, Mark :rolleyes:

Ik kwam er recent weer opnieuw achter dat die woning waar jij een tijdje geleden naar bent wezen kijken (bij politiebureau) zijn gebouwd door mijn ouwe heer (destijds als uitvoerder van het bouwbedrijf). Die heeft in de jaren 70 geloof ik aardig wat woningen gebouwd in Assen

He, da's een grappig toeval.

Dat vond ik idd wel een mooi appartement en in hartje centrum, maar ik zou dan zo'n 180,- euro meer betalen in de maand.

Mijn ouwe heer heeft er ooit ook de nodige (mee)gebouwd.

Heb je wel eens geprobeerd om de hoeken te vullen met gordijnen of van die cylinder-achtige dingen?

Gordijnen heb ik al tot aan de hoeken, en die grote cilinders... :o nee, daar begin ik niet aan. (bovendien heb ik bijna geen 'dooie' hoek, i.v.m deuren,etc)

Ik begrijp eerlijk gezegd ook niet hoe m'n kamer zo'n beroerde akoestiek kan hebben.

Als ik 't van te voren had geweten, had ik de woning niet gekocht...

Hallo,

Vanwege de ouderdom staat er een nieuw loopwerk op mijn lijstje.

Momenteel is dat een Sony cdp x 77 es i.c.m. een c.e.c. dx 71 mkII dac.

Deze functioneert overigens nog voortreffelijk, zoeken van nummers gaat als een speer.

En anders denk ik aan een nieuwe versterker, momenteel is dat een Krell kav 300i.

Deze zou ik wel willen vervangen voor een mooie (en zwaardere) voor-eind combinatie.

Doch dit laatste zal waarschijnlijk geen korte-termijn-werk zijn.

Groet, Mark :rolleyes:

Jij zou eens met Bas moeten bellen... B)

a- Net zo lang componenten, luidsprekers en kabels wisselen tot de gewenste balans ontstaat.

Deze optie spreekt mij ook 't meest aan.

Zolang 't om 2e hands componenten gaat die voor een vriendelijk prijsje worden aangeboden, hoeft dat experimenten niet of niet zo veel te kosten.

Ok, eerst wel even, maar mocht 't niet bevallen, dan verkoop je 't gewoon weer voor dezelfde prijs. (misschien nog wel voor meer :rolleyes: )

c- De inrichting van je luisterruimte in dienst stellen van de 'optimale' acoustiek.

Daar kan ik op zich wel aan voldoen, en ik heb 4 weken geleden al een nieuwe, comfortabele