Lestat Posted 28 juli 2005 Report Share Posted 28 juli 2005 Aangezien op korte termijn erg relatief is, hier mijn spaar- en verlanglijstje, de volgorde zien we wel... * Thiel CS2.4 speakers * Een leuke eindversterker ( Bryston? ) * Een Bluenote phonotrap, of iets in die klasse... * En natuurlijk weer een bezoekje aan Sneek.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 28 juli 2005 Report Share Posted 28 juli 2005 Aangezien op korte termijn erg relatief is, hier mijn spaar- en verlanglijstje, de volgorde zien we wel... * Thiel CS2.4 speakers * Een leuke eindversterker ( Bryston? ) * Een Bluenote phonotrap, of iets in die klasse... * En natuurlijk weer een bezoekje aan Sneek.... Zo zo, jij bent wat van plan! Thiel, Bryston & Bluenote? Zou ik ook prima mee kunnen leven! mvg, PD Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hubertinus Posted 28 juli 2005 Report Share Posted 28 juli 2005 1 Draaitafel? 2 ... 3 ... Hubertinus Link to comment Share on other sites More sharing options...
pietje bell Posted 28 juli 2005 Author Report Share Posted 28 juli 2005 1 Draaitafel? 2 ... 3 ... Hubertinus 1 draaitafel 2 arm 3 element 4 geen pr Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 29 juli 2005 Report Share Posted 29 juli 2005 Een knappe voorversterker.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Porcino Posted 29 juli 2005 Report Share Posted 29 juli 2005 Nou daar gaan we dan:) De onderdelen voor mijn zoveelste zelfbouwproject: Passlabs Aleph/X ONO (kan het toch niet laten, zelf bouwen is gewoon te leuk om te doen, zal wel weer een jaartje twaeken worden hihi), Deze is van mijn huisgenootje Bouke (Bakmeel) Een leuk paartje speakers... Zal wel weer DIY worden, Met Thiel/Accuton en een Air Motion Transformer, of SEAS Excel of... Misschien een CD spelertje zodat ik weer wat van mijn cd's kan spelen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 29 juli 2005 Report Share Posted 29 juli 2005 Ha Alco, De vM is geen voorversterker.. Speel nu tijdelijk met de TEAC direct op de Denon eindtrap, maar wil binnenkort toch wel weer mijn LP's kunnen draaien. Vandaar dat ik op zoek ben naar een mooie voorversterker.. O, ok...ik begrijp 't. Ik dacht namelijk dat je je vM MA111 als voorversterker gebruikte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hubertinus Posted 30 juli 2005 Report Share Posted 30 juli 2005 @Alco, ik snap niet dat jij zou willen gaan verhuizen omdat je huidige appartement hifi-technisch niet naar je zin is. Ik ben 10x verhuisd nu op de kop af, maar nog nooit voor een hobby. Hubertinus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 30 juli 2005 Report Share Posted 30 juli 2005 @Alco, ik snap niet dat jij zou willen gaan verhuizen omdat je huidige appartement hifi-technisch niet naar je zin is. Ik ben 10x verhuisd nu op de kop af, maar nog nooit voor een hobby. Hubertinus Verschil moet er toch echt wel wezen... Wellicht heeft Alco geen invloed van WAF? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 30 juli 2005 Report Share Posted 30 juli 2005 Aangezien op korte termijn erg relatief is, hier mijn spaar- en verlanglijstje, de volgorde zien we wel... * Thiel CS2.4 speakers * Een leuke eindversterker ( Bryston? ) * Een Bluenote phonotrap, of iets in die klasse... * En natuurlijk weer een bezoekje aan Sneek.... Zo zo, jij bent wat van plan! Thiel, Bryston & Bluenote? Zou ik ook prima mee kunnen leven! mvg, PD Heb je ( lees: ik ) allemaal aan die baas van je te danken! Vertel het alleen mijn vriendin niet, want hier is geen WAF groot genoeg voor! Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 1 augustus 2005 Report Share Posted 1 augustus 2005 Op mijn verlanglijstje stond en staat nog steeds een phono trap. Daarna komt mijn CD speler aan de beurt want ik baal werkelijk van de trafobrom van mijn Meridian. Carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 1 augustus 2005 Report Share Posted 1 augustus 2005 @Alco, ik snap niet dat jij zou willen gaan verhuizen omdat je huidige appartement hifi-technisch niet naar je zin is. Ik weet niet of ik 't hear al had aangegeven (op 't ander forum iig wel), maar dat m'n woonkamer akoestisch gezien niet naar m'n zin is, is niet de enige reden! Ik geeft toe, wel (met neuslengte) de voornaamste... Dus, mocht m'n set/een andere combinatie voor die tijd wel helemaal naar behoren klinken in m'n huidige woonkamer, dan is de kans groot dat ik niet ga verhuizen. Dan wegen de overige redenen niet meer op... Wellicht heeft Alco geen invloed van WAF? Ik ben "young", free & single dus heb geen last van een WAF Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hubertinus Posted 1 augustus 2005 Report Share Posted 1 augustus 2005 WAF? Misschien wel MAF? Hubertinus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 1 augustus 2005 Report Share Posted 1 augustus 2005 Alleen een woonkamer moet wel een woonkamer blijven Precies Ruud, jij snapt 't! WAF? Misschien wel MAF? Klopt,...ik wou 't er eerst zelf al bij zetten... MAF staat voor MY Acceptence Factor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 1 augustus 2005 Report Share Posted 1 augustus 2005 Ik hoop niet dat Alco naar een makelaar gaat met de vraag wanneer hij zijn installatie effen kan uitproberen in een te koop staand huis. Ik zie hem er toe in staat. Carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 1 augustus 2005 Report Share Posted 1 augustus 2005 Ik hoop niet dat Alco naar een makelaar gaat met de vraag wanneer hij zijn installatie effen kan uitproberen in een te koop staand huis. Ik zie hem er toe in staat. Haha,...ja, dat zou wat zijn. Wat zal zo'n makelaar opkijken als je zoiets vraagt Wel keek ik bij 't appartement wat ik onlangs heb bekeken, of m'n set er een beetje 'optimaal' opgesteld kon worden. (antwoord: mwaah, niet echt, aangezien de kamer bijna een kopie leek van m'n huidige) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 4 augustus 2005 Report Share Posted 4 augustus 2005 Wel keek ik bij 't appartement wat ik onlangs heb bekeken, of m'n set er een beetje 'optimaal' opgesteld kon worden. Waarom herken ik mezelf daar nou een beetje in? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Theo Posted 4 augustus 2005 Report Share Posted 4 augustus 2005 Een knappe voorversterker.. Kijk even op de site van SEEC. Een bijzonder interessante V.V. Moet enorm goed zijn Die voorversterker heb ik maandag jl. bij Kees van Haaren (van SEEC) thuis mogen bewonderen, toen ik mijn nieuwe ASC-2 actieve interlinks kwam ophalen. Hij ziet er inderdaad buitengewoon professioneel en fraai uit. Hoe hij klinkt weet ik niet, maar Kees komt een keer mijn kant uit met zijn nieuwe voorversterker, waarna we hem kunnen vergelijken met mijn huidige voorversterker, een Chord 3200E. Ook geen misselijke voor verversterker. Ik ben zeer benieuwd of de (veel goedkopere) voorversterker van SEEC de vergelijking met de Chord doorstaat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 5 augustus 2005 Report Share Posted 5 augustus 2005 ik ga: - CD speler laten modificeren - voorversterker zelf modificeren - upgrade filter luidsprekers als dat gedaan is ga ik Toine Dingemans' advies vragen (akoestiek). groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 9 augustus 2005 Report Share Posted 9 augustus 2005 Verlanglijstje? Hmm, eens even denken: 1) Ander element ter vervanging van de Ortofon Super OM20 op de Dual CS5000. Weet nog niet welke. Zoek er eentje die iets 'ruimtelijker' klinkt. 2) De Okki Nokki. Verder ben ik op dit momet behoorlijk tevreden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 9 augustus 2005 Report Share Posted 9 augustus 2005 Mijn verlanglijstje, -Als eerste ga ik een losse voeding bouwen voor mijn pre-amp. Die wordt een waanzinnig project dat mijn pre-amp tot een van de beste gaat maken! -Ik wil een Benchmark DAC-1. Echter gaat die wel meteen onder het mes. Deze zal een lose voeding krijgen, met analoog en digitaal appart. HIj krijgt ene nieuwe klok en nieuwe uitgangstrappen. -Daarna wil ik nog een set bryston 7BSST monoblokken om te gaan bi-ampen. -Bryston analoog x-over -Tact RCS 2x2 die volgend jaar uit gaat komen. Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
JazzLuva Posted 9 augustus 2005 Report Share Posted 9 augustus 2005 -Ik wil een Benchmark DAC-1. Echter gaat die wel meteen onder het mest. haha, je laat m door een koe ff lekker onderschijten begrijp ik hieruit ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 9 augustus 2005 Report Share Posted 9 augustus 2005 -Ik wil een Benchmark DAC-1. Echter gaat die wel meteen onder het mest. haha, je laat m door een koe ff lekker onderschijten begrijp ik hieruit ? Nee ik ga er zelf op schijten. Highend wonder shit :D Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 9 augustus 2005 Report Share Posted 9 augustus 2005 Ik wil eerst een nieuwe tv. Zoiets lijkt me wel wat Loewe Articos Maar deze zal wel een vermogen kosten (weet iemand de prijs?)... Hij ziet er iig erg mooi uit, i.t.t. de meeste huidige tv's (in de betaalbare klasse) met al dat zilverkleurige plastic... En het is een CRT, wat ik tot nu toe mooier vind dan een LCD- of Plasma-tv. En met 32 inch is ie ook meer dan groot genoeg... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 10 augustus 2005 Report Share Posted 10 augustus 2005 Hou je hart maar vast. Die Loewe die je hebt uitgezocht is niet goedkoop. Ik heb een Nemos 28 (onderaan ergens in het lijstje) en die kost al Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts