Jump to content

Nieuwe releases

Viking
 Share

Recommended Posts

'k heb hem ook in bestelling staan (via VelvetMusic)

daar heb ik hem ook besteld

Heb jij deze info ook gehad?

"Deze 2-LP versie van de nieuwe DONALD FAGEN lijkt op het eerste gezicht een relatief lange levertijd te hebben. Op de eerste plaats is hij nog niet gereleased. De release staat gepland voor 25 april (in de V.S.). We hebben hem voorgenoteerd en zullen hem rond de releasedatum toegestuurd krijgen.

Daarnaast is hij op dit moment alleen beschikbaar als import. Hij staat dus in bestelling, maar helaas kunnen we geen toezeggingen doen wat betreft de levertijd van imports. We kunnen slechts aangeven dat de gemiddelde levertijd van imports zo'n 20 werkdagen is (vanaf de releasedatum) . Letwel: Dat is gemiddeld. Het kan daarom mee- maar helaas ook tegenvallen."

deze info heb ik dus niet gehad :confused:

Als het een klein beetje meezit, vrijdag in huis. :)

Hij wordt vandaag verstuurd.

Ik vermoed dat ik nog 20 werkdagen mag wachten :(

M'n David Gilmoure is ook nog steeds niet binnen en die heb ik op 13 maart besteld.

Geduld is een schone zaak zegt men toch? :)

Ik zit nog steeds te wachten op een album van Leonard Cohen dat ik in NOVEMBER besteld heb :blink::(

Ik vermoed dat ik nog 20 werkdagen mag wachten  :(

M'n David Gilmoure is ook nog steeds niet binnen en die heb ik op 13 maart besteld.

Geduld is een schone zaak zegt men toch? :)

Volgens mijn bron heeft de David Gilmour LP vertraging bij de perserij.

En is er nog steeds geen release datum gegeven.

• Members

Bij Recordfriend staan er 2 versies op de lijst, de 1lp versie, die zou verleden week zijn uitgekomen. Deze kent een levertijd van 18 dagen...

On An Island 1LP

De 2lp versie zou in maart al moeten zijn uitgekomen (nederlandse persing), maar kent een levertijd van 100 (!) dagen...

On An Island 2LP

Iemand die het nog begrijpt ? In deze moderne tijden schijnen zulke simpele dingen als releasedata's gewoon niet meer te halen te zijn.

Neem nu PULSE van Pink Floyd op DVD, weer verschoven, nu naar september 2006.

Ik vraag me af of het geen rechten-verhaal is geworden, iedereen wil er geld aan verdienen, ze gunnen het elkaar alleen niet...

De nieuwe Tool gaat nu op 28 april verschijnen...

B000EULJLU.01.LZZZZZZZ.jpg

Tool - 10.000 Day's

Tracklist :

1.Vicarious

2.Jambi

3.Wings For Marie (Pt 1)

4.10,000 Days (Wings Pt 2)

5.The Pot

6.Lipan Conjuring

7.Lost Keys (Blame Hofmann)

8.Rosetta Stoned

9.Intension

10.Right In Two

11.Viginti Tres

Ben zeer benieuwd...

En? Is ie al uit? Ik heb 'm al wel op mp3 gevonden :rolleyes: Dus ik ga 'm zo maar eens luisteren...

Misschien interessant:

51270.jpg

Madeleine Peyroux - Careless Love

(Mobile Fidelity Soundlab)

Ik heb hem besteld...

Ik nu ook. Ben benieuwd of het vinyl de sfeer van het album (nog) meer versterkt dan de CD...... :o

• 2 weeks later...
'k heb hem ook in bestelling staan (via VelvetMusic)

daar heb ik hem ook besteld

Heb jij deze info ook gehad?

"Deze 2-LP versie van de nieuwe DONALD FAGEN lijkt op het eerste gezicht een relatief lange levertijd te hebben. Op de eerste plaats is hij nog niet gereleased. De release staat gepland voor 25 april (in de V.S.). We hebben hem voorgenoteerd en zullen hem rond de releasedatum toegestuurd krijgen.

Daarnaast is hij op dit moment alleen beschikbaar als import. Hij staat dus in bestelling, maar helaas kunnen we geen toezeggingen doen wat betreft de levertijd van imports. We kunnen slechts aangeven dat de gemiddelde levertijd van imports zo'n 20 werkdagen is (vanaf de releasedatum) . Letwel: Dat is gemiddeld. Het kan daarom mee- maar helaas ook tegenvallen."

Hij is vandaag bezorgd!

Donald Fagen - Morph the Cat

B000E5N62U.01._SCLZZZZZZZ_.jpg

(op vinyl (2-LP))

Wat een geluk dat ik een vrije dag heb genomen :)

• Members

Deze zou 16 juni moeten verschijnen...

B000FGFVJ4.01.LZZZZZZZ.jpg

Paul Weller - Catch-Flame

...bij Amazon staat ie als ''The Bright Lights and What..'', met als releasedatum 7 juli, volgens mij is het weer ietwat vaag allemaal. Maar er komt in ieder geval weer een nieuwe Weller, ook al is het dan een live-album. Iemand die hem stiekum al heeft ?

• Members

In juni gaat deze verschijnen op MFSL...

CMF765_LG.jpg

Megadeth - Countdouwn To Extinction

...het is al een oudje, maar het geeft maar weer eens aan hoe hoog dit weergaloos goede album wordt ingeschat. Ik kan ook niet wachten tot ie (hopelijk) op MFSL vinyl uitkomt. De cd-versie ga ik in ieder geval bestellen. Wordt vast weer een collectors-item...

CMF765_LG.jpg

...het is al een oudje, maar het geeft maar weer eens aan hoe hoog dit weergaloos goede album wordt ingeschat. Ik kan ook niet wachten tot ie (hopelijk) op MFSL vinyl uitkomt. De cd-versie ga ik in ieder geval bestellen. Wordt vast weer een collectors-item...

Denk het wel! Als ze dan ook nog Maiden, Cradle of Metallica uitbrengen op MFSL, is het al helemaal leuk! B)

( Hihi, zat net te denken aan een audiofiele persing van Immortal's Battles in the North of Deicide's Legion....... :P:P )

Dat hoog inschatten geldt alleen commerci

• Members
Begrijp me overigens niet verkeerd, ik vind het geen probleem dat mfsl meelift door alleen succesnummers uit te brengen. Maar dat die keuze van uit te brengen materiaal zich helaas beperkt tot dat soort commerci

• Members
dus ik heb hem alvast besteld...

Hoi Marco,

WAAR ik kan hem nergens vinden.

Gr Piet.

Nou, HIER...

Ik heb je er ook een link van gestuurd betreffende die 15 AC/DC lp-box. Het enige wat je nodig hebt is een geldig e-mail adres, en een creditcard. Je kunt ook direct bij MFSL bestellen, ongeveer hetzelfde verhaal. Daarvoor kijk je HIER.

Succes