Jump to content

Nieuwe releases

Viking
 Share

Recommended Posts

Ik ben wel benieuwd naar deze:

h43199cr6v8.jpg

Evanescence - The Open Door

Release (volgens AMG): 3 oktober.

Niet dat het debuut Fallen nou zo'n hoogvlieger was, maar af en toe toch wel lekker. Toevallig hoorde ik vanmorgen een nieuw nummer van Evanescence. Klonk herkenbaar als Evanescence, dus echt vernieuwend zal het niet zijn, maar toch. Het deed me ook wel enigszins aan de nieuwe cd van Lacuna Coil denken. Dus, ik ben benieuwd...

In september...

Alice In Chains - The Essential

...als ook deze...

The Mars Volta - Amputechture

Die eerste klinkt als een 'best of'-cd... Meestal niet zo interessant. Die 2e is juist des te interessanter. Ben benieuwd wat The Mars Volta nu weer voor idiote nummers in elkaar geflanst heeft ;)

In september...

...als ook deze...

Die eerste klinkt als een 'best of'-cd... Meestal niet zo interessant. Die 2e is juist des te interessanter. Ben benieuwd wat The Mars Volta nu weer voor idiote nummers in elkaar geflanst heeft ;)

Ik hoop op wat extra nummers van AIC, en MV wekt mijn nieuwsgierigheid.. Ik hoef hem waarschijnlijk niet te kopen..

In september...

...als ook deze...

Ik hoop op wat extra nummers van AIC, en MV wekt mijn nieuwsgierigheid.. Ik hoef hem waarschijnlijk niet te kopen..

Als Amputechture weer net zo goed is als de eerste 2 (De-Loused In The Comatorium, en Frances The Mute), dan koop ik 'm zeker. Je moet er van houden... Ik draai het ook niet heel erg vaak, maar als ik een van beide draai, dan vind ik het toch wel weer briljante albums. Vooral Frances The Mute, al is De-Loused In The Comatorium wat 'makkelijker'. Zijn ook wat meer 'liedjes' i.p.v. ellenlange 'soundscapes'...

• Members

Die Alice In Chains is inderdaad een best off, met volgens mij geen nieuwe nummers. Hier is de tracklist...

Disc: 1

1. We Die Young

2. Man in the Box

3. Bleed the Freak

4. Love, Hate, Love

5. Am I Inside

6. Brother

7. Got Me Wrong

8. Right Turn

9. Rain When I Die

10. Them Bones

11. Angry Chair

12. Dam That River

13. Dirt

14. God Smack

15. Hate to Feel

16. Rooster

Disc: 2

1. No Excuses

2. I Stay Away

3. What the Hell Have I [Remix]

4. Little Bitter [Remix]

5. Grind

6. Heaven Beside You

7. Again

8. Shame in You

9. Over Now [unplugged]

10. Nutshell [unplugged]

11. Get Born Again

12. Died

13. Would?

Op zich vind ik een best off geen drama, ik heb zo goed als alles al op vinyl, dan vind ik een dergelijke cd wel een aardige om erbij te hebben. Er was al een soortgelijke cd uit, maar daar stonden geloof ik maar iets van 10 nummers op...

Welke mij trouwens ook nog zeer interresant lijkt, in september verschijnt ook de nieuwe Audioslave...

B000GW8B08.01._SS500_SCLZZZZZZZ_V61207219_.jpg

Audioslave - Revelations

...alles bij elkaar komt er in ieder geval weer een hoop leuke muziek uit in het genre...

• 1 month later...
Guest Kraus vonBentinck

He, dank je wel, beschouw ik als een supertip. ( zelfde releasedatum?) Volgens mij heeft Cale al een eeuwigheid niks meer op vinyl uitgebracht.

Ik hou me aanbevolen als iemand Closer To You en/of Guitar Man op de plaat heeft staan. (bestaat niet volgens mij)

• Members

Er zou ook weer een nieuw album van Sting moeten zijn uitgekomen ?

LCLEARDG5730_LG.jpg

Sting - Songs From The Labyrinth

Een I80 grammer op het Clearaudio-label.

Voor wat meer info klik hier.

Popmuziek, maar dan geschreven rond I600. Hoe zou dat klinken ?

Ook komt er weer iets op MFSL-golddisk van Yes, en... Countdown To Extinction van Megadeth op dubbel MFSL-vinyl. Ik wist dat die er aan zat te komen, dus ook gelijk besteld.

Er zou ook weer een nieuw album van Sting moeten zijn uitgekomen ?

Hij schijnt er reclame voor te maken door op de hedendaagse muziek af te geven.

Vandaar dat back to the roots van omstreeks 1600.

Vaar mee met de VOC. B)

h43199cr6v8.jpg

Niet dat het debuut Fallen nou zo'n hoogvlieger was, maar af en toe toch wel lekker. Toevallig hoorde ik vanmorgen een nieuw nummer van Evanescence. Klonk herkenbaar als Evanescence, dus echt vernieuwend zal het niet zijn, maar toch. Het deed me ook wel enigszins aan de nieuwe cd van Lacuna Coil denken. Dus, ik ben benieuwd...

goeie tip heb em net gekocht :D

h43199cr6v8.jpg

Hij is best aardig. Al denk ik wel dat ie (net als het debuut) vrij snel gaat vervelen, als je 'm te vaak draait. Maar ik denk wel dat ie beter is dan het debuut...

h43199cr6v8.jpg

Hij is best aardig. Al denk ik wel dat ie (net als het debuut) vrij snel gaat vervelen, als je 'm te vaak draait. Maar ik denk wel dat ie beter is dan het debuut...

hij is zeker beter :P

maar je moet em niet te vaak luisteren

gewoon af een toe ff goed hard :ph34r:

Net een mailtje via Plato:

Van Morrison - Live At Montreux 1974/1980 (2DVD)

Genre: singer-songwriter / soul / folk

Voor liefhebbers van: The Band, Bob Dylan, Muddy Waters, Ray Charles

In de bakken met live-dvd's was Van Morrison tot dusver

• 2 weeks later...
Guest Kraus vonBentinck
Er is nog geen datum bekend, maar de komende CD van JJ Cale & Eric Clapton -

The road to Escondido.

Gaat ook op vinyl uitkomen.

Van de release op vinyl is nergens nog iets bekend voor zover ik weet; 3-11 is de release van de CD maar van een LP is niets te vinden

Er is nog geen datum bekend, maar de komende CD van JJ Cale & Eric Clapton -

The road to Escondido.

Gaat ook op vinyl uitkomen.

Van de release op vinyl is nergens nog iets bekend voor zover ik weet; 3-11 is de release van de CD maar van een LP is niets te vinden

Mijn info komt van de (mede) eigenaar van het bedrijf wat de mastering gaat doen.

Een datum is nog niet gepland.

Zo staan er ook nog div. her uitgaven op stapel.

Allemaal op het Warner Bross. label.

Wat te denken van Ry Cooder - Jazz

Div. ZZ top albums.

Overigens De JJ Cale/Clapton is op het Reprise=Warner label.