Jump to content

Naaldtip afgebroken :(

gripen
 Share

Recommended Posts

:(

Vandaag is de tip van mijn Denon DL110 afgebroken. Vraag me niet hoe maar ineens schoof de arm over de plaat.

Is reparatie mogelijk? Of is het makkelijker/goedkoper om een nieuw element te kopen?

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Eerlijk, ik weet dat het mogelijk is, maar ik ben bang dat je de prijzen niet wil weten. Ga gewoon voor een nieuw element, is veel goedkoper in deze prijsklasse (VdH retip begind bij een kleine 350 euro ex btw als ik dat zo goed weet, DL110 is ergens in de buurt van de 130 euro)...

Eerlijk, ik weet dat het mogelijk is, maar ik ben bang dat je de prijzen niet wil weten. Ga gewoon voor een nieuw element, is veel goedkoper in deze prijsklasse (VdH retip begind bij een kleine 350 euro ex btw als ik dat zo goed weet, DL110 is ergens in de buurt van de 130 euro)...

Dat is idd waar. Een retip van dit element is niet aan te raden, of je moet geld overhebben :rolleyes:

Als je weer een DL110 wil, bespaar dan niet en spendeer die

Vraag nog even na of je korting krijgt bij inlevering van je oude element. Op mijn Denon 304 zou ik in een vergelijkbare situatie 80 euro hebben teruggekregen.

Carl

Vraag me niet hoe maar ineens schoof de arm over de plaat.

Is reparatie mogelijk?

Nou, ik denk dat je dat wel moet vragen (tenzij je aan het scratchen was).

What happened?

Anders gebeurt het met de 160 wellicht weer...

Bij mij is gisteren ook een dergelijk iets gebeurt,

Kom net terug uit de platen zaak, nieuwe LP's, meteen even luisteren.

Zet de naald (Benz MC20/ SME) erop, en element zakt daadwerkelijk helemaal naar beneden.

Cantilever wees helemaal scheef naar boven; had het idee dat hij door een bepaald rubbertje is geschoten?? Na het voorzichtig terug naar beneden te duwen klikte de naald weer op oorsprokelijke plaats terug, ook weer precies in het midden. Nog een keer proberen, gelijke verhaal

Wat is hier gebeurt...

Element valt nog net binnen de garantie...dus er is nog hoop

Morgen maar even bellen naar Henk in Sneek

Bij mij is gisteren ook een dergelijk iets gebeurt,

Kom net terug uit de platen zaak, nieuwe LP's, meteen even luisteren.

Zet de naald (Benz MC20/ SME) erop, en element zakt daadwerkelijk helemaal naar beneden.

Cantilever wees helemaal scheef naar boven; had het idee dat hij door een bepaald rubbertje is geschoten?? Na het voorzichtig terug naar beneden te duwen klikte de naald weer op oorsprokelijke plaats terug, ook weer precies in het midden. Nog een keer proberen, gelijke verhaal

Wat is hier gebeurt...

Element valt nog net binnen de garantie...dus er is nog hoop

Morgen maar even bellen naar Henk in Sneek

Vervelend Mark :( .

Nog vervelender is het volgende. Henk heeft op maandag gesloten en is trouwens net deze week op vakantie gegaan naar Oost Duitsland. 14 augustus is ie weer terug