Jump to content

Bezoek aan Transrotor op 21-7-2005

Audiopaul
 Share

Recommended Posts

Nou nou, jullie denderen ook snel door de stof heen. :blink: Ik heb aan deel 2, alles bij elkaar, bijna 2 dagen zitten werken! :D

Maar bedankt voor de reacties! ;) Ik besef dat er nog maar een relatief kleine groep is, ook op HEAR, die nog enthousiast te krijgen is voor draaitafels, maar ik vond het in ieder geval weer leuk om mijn ervaringen vast te leggen. B)

Nou nou, jullie denderen ook snel door de stof heen.  :blink: Ik heb aan deel 2, alles bij elkaar, bijna 2 dagen zitten werken!  :D

Ach Paul, mijn vrouw staat soms ook de hele middag in de keuken, vooral al ze indonesisch kookt. En dan is het vaak in een half uurtje opgegeten, maar het was dan wel erruggggggggggg lekker :D

;)

Schitterend verhaal Audiopaul. En zolas we inmiddels van je gewend zijn verfraaid met de nodige foto's, tekeningen etc.

Enno :)

PS klein puntje, je site is niet te zien met Firefox als browser, frontpage start wel op maar de sub pagina's krijg ik niet te zien.

Nou nou, jullie denderen ook snel door de stof heen.  :blink: Ik heb aan deel 2, alles bij elkaar, bijna 2 dagen zitten werken!  :D

Ach Paul, mijn vrouw staat soms ook de hele middag in de keuken, vooral al ze indonesisch kookt. En dan is het vaak in een half uurtje opgegegen, maar het was dan wel erruggggggggggg lekker :D

;)

:D

...ziet de site er ook beter uit.

'T begint met enkele kaders (en die domme pop-up :rolleyes: ) en een groot grijs vlak Paul :blink:

Pas na een seconde of 20 komt die prachtige draaitafel in beeld B)

edit 2: Kennelijk heb je/is dit ook al weer opgelost :)

Beste Henk,

Die pop-up haal ik na een paar dagen weer weg. ;)

Dat de startpagina soms langzaam laadt komt vermoedelijk doordat

Maar bedankt voor de reacties!  ;) Ik besef dat er nog maar een relatief kleine groep is, ook op HEAR, die nog enthousiast te krijgen is voor draaitafels

Hoi Paul,

Die conclusie is niet geheel juist. Mijn draaitafel staat (door opstel- en aansluitproblemen) al weer een tijdje werkeloos te zijn, maar dit soort verslagen zijn wel heel leuk om te lezen :D

Groeten,

Ren

B)

Beste Paul

Mooi verhaal en goede chronologie .Mooie duidelijke foto's

Mijn 1e vraag is (wat een zeurpiet, he?): heb jij ZELF ook het verschil gehoord tussen een Acryl- en een ALu- Plateau, of ga je af op de recensie in het vakblad?

Nou zou je dat in een THUIS situatie moeten horen, vind ik, want Jouw akoestiek en Jouw combinatie in de set speelt m.i. een grote rol...

m.a.w. dit is voor iedereen verschillend.

2e vraag: wat is het grootste verschil tussen de BM Glider en de J.A. ?

Met vriendelijke groet,

Doobie

Hai Audiopaul,

Gefeliciteerd met je Fat Leonardo, ziet er ook prachtig uit. Volgens mij mag je hem zo wel noemen. De vraaq is wat het nu meer is Fat of Leonardo.

Zelf ben ik altijd heel voorzichtig met iets op de groei te kopen want ik heb altijd de idee dat je dubbel betaalt. Aan de andere kant is het natuurlijk leuk.

Groet,

Carl

Hai Audiopaul,

Gefeliciteerd met je Fat Leonardo, ziet er ook prachtig uit. Volgens mij mag je hem zo wel noemen. De vraaq is wat het nu meer is Fat of Leonardo.

Groet,

Carl

Beste Carl,

Het is nog steeds een Leonardo, maar wel een hele mooie ... vind ik. :D

Het design van de Fat Bob heeft me eerlijk gezegd nooit enorm aangesproken, iets te veel chroom. Daarentegen vindt ik bijvoorbeeld een Orfeo weer net iets teveel accryl en dus ook niet 100% mijn smaak.

Ik heb wel eens geopperd om een combinatie van een Fat Bob en een Leonardo te verzinnen, dus een mooie mix van aluminium en accryl. En verdraaid, toeval of niet ....ineens kwam de Ambassador op de markt! :D

ambassadorlarge.jpg

Die Ambassador is wel heel erg groot, maar vind ik echt ontzettend mooi. Helaas is 'ie ook behoorlijk prijzig, maar gelukkig kan ik me ook prima redden met de Leonardo. ;)

Beste Audiopaul,

Mooi, mooi, mooi.... :):):)

Ik zal er mijn fantasieloze zwarte doos, genaamd cd-speler, niet voor opgeven, maar het kwijl liep me uit de bek bij het zien van de foto's. Zoiets verschaft toch in ieder geval oneindig veel kijkplezier :D:D:D

Met opgewekte groet

@Dick,

waarom zou jij je zwarte doos er niet voor willen ruilen? Dat maakt me nieuwsgierig.

Hubertinus

Beste Hubertinus,

Omdat je het zo vriendelijk vraagt ;)

Je moet zaken zo veel mogelijk in verhouding zien, dus bij mijn eenvoudige Rotelproducten kocht ik ooit een even eenvoudige Project draaitafel, voornamelijk uit nostalgische overwegingen. Al snel vond ik in mijn geval (n.b.: in mijn geval) de winst niet spectaculair ten opzichte van de cd, sterker nog ik bespeurde geen enkele winst. Daarbij opgeteld het gedoe om iedere 20 minuten platen te wisselen of om te draaien deed mij besluiten de draaitafel in de kast te zetten; keurig verpakt, dat wel... :lol:

Zou ik een echte draaitafel hebben gekocht, dan had ik alles moeten vervangen om hem tot zijn recht te laten komen, en dat is me te gortig. Ik besteed mijn zoetverdiende euri liever aan cd's, boeken en vakantie.

Kort en goed, ik zou wel willen ruilen, maar de consequenties weerhouden mij :(

Met opgewekte groet,

Beste Dick Jansen,

Ook redelijk eenvoudige apparatuur kan de muzikale voordelen laten horen, wat betreft een platenspeler.

Een gebruikte goede Thorens was misschien een betere keus geweest , om niet te diep in de buildel te moeten tasten.

Maar je bent wat dat beterft nog niet verloren, want je kunt je Project verkopen en daar een ander voor neerzetten.

Dan zou je je nostalgie en muzikale wensen kunnen aanpassen aan je verlangens.

MvG,

Haudio

:rolleyes:

Beste Dick Jansen,

Ook redelijk eenvoudige apparatuur kan de muzikale voordelen laten horen, wat betreft een platenspeler.

Een gebruikte goede Thorens was misschien een betere keus geweest , om niet te diep in de buildel te moeten tasten.

Maar je bent wat dat betreft nog niet verloren, want je kunt je Project verkopen en daar een ander voor neerzetten.

Dan zou je je nostalgie en muzikale wensen kunnen aanpassen aan je verlangens.

MvG,

Haudio

:rolleyes: