René N. Posted 2 augustus 2005 Report Share Posted 2 augustus 2005 Beste Dick Jansen, Ook redelijk eenvoudige apparatuur kan de muzikale voordelen laten horen, wat betreft een platenspeler. Een gebruikte goede Thorens was misschien een betere keus geweest , om niet te diep in de buildel te moeten tasten. Maar je bent wat dat beterft nog niet verloren, want je kunt je Project verkopen en daar een ander voor neerzetten. Dan zou je je nostalgie en muzikale wensen kunnen aanpassen aan je verlangens. MvG, Haudio Komen er nog meer Henk? Groeten, Ren Link to comment Share on other sites More sharing options...
dick jansen Posted 2 augustus 2005 Report Share Posted 2 augustus 2005 (...)Maar je bent wat dat beterft nog niet verloren, want je kunt je Project verkopen en daar een ander voor neerzetten. (...) Beste Haudio, Niet alleen wat dat betreft Verkopen doe ik niet, het ding eet geen brood... Met opgewekte groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 2 augustus 2005 Report Share Posted 2 augustus 2005 (...)Maar je bent wat dat beterft nog niet verloren, want je kunt je Project verkopen en daar een ander voor neerzetten. (...) Beste Haudio, Niet alleen wat dat betreft Verkopen doe ik niet, het ding eet geen brood... Met opgewekte groet, Het ding maakt ook zo geen muziek Voor relatief weinig geld kun je met een gebruikte Thorens inderdaad erghh veel herrie maken Wat krijg je terug voor je Project ? Groetjes John Link to comment Share on other sites More sharing options...
M Pekel Posted 5 augustus 2005 Report Share Posted 5 augustus 2005 Voor relatief weinig geld kun je met een gebruikte Thorens inderdaad erghh veel herrie maken Groetjes John Wat heb je nou aan herrie, muziek wil je toch horen of is een Thorens zo slecht dat er alleen herrie uitkomt? Marcel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank K. Posted 5 augustus 2005 Report Share Posted 5 augustus 2005 Dacht 't niet!!! Frank. Link to comment Share on other sites More sharing options...
M Pekel Posted 5 augustus 2005 Report Share Posted 5 augustus 2005 Dan is het woord herrie hier niet erg gepast bij herrie denk ik toch meer aan PA apparatuur Marcel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank K. Posted 5 augustus 2005 Report Share Posted 5 augustus 2005 Je hebt helemaal gelijk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 5 augustus 2005 Report Share Posted 5 augustus 2005 Ach, da's John's eigen turbotaal Dat prul (TD147 mod) van hem speelt echt wel de planken uit de vloer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank K. Posted 5 augustus 2005 Report Share Posted 5 augustus 2005 Geloof ik graag. Dat doet mijn 160 al. Heb je trouwens al een Pulse gescored? Frank. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 5 augustus 2005 Report Share Posted 5 augustus 2005 Als alles goed gaat wel. Ik heb er een in de VS gevonden voor $65 inc verzending. Het schijnt een nieuwe box te zijn, maar met een verkleurde cover. Zolang de LP's an sich maar goed zijn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank K. Posted 5 augustus 2005 Report Share Posted 5 augustus 2005 Als alles goed gaat wel. Ik heb er een in de VS gevonden voor $65 inc verzending. Het schijnt een nieuwe box te zijn, maar met een verkleurde cover. Zolang de LP's an sich maar goed zijn Ik hoop voor jou dat het goed gaat. Het zijn toch wel heel behoorlijke opnames. Succes. Frank. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts