gebharro Posted 4 augustus 2005 Report Share Posted 4 augustus 2005 Mensen, vraagje. Ik heb nu een NAD C370 ge Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jurgenvanes Posted 4 augustus 2005 Report Share Posted 4 augustus 2005 Hoi, De Bi-amp combinatie levert vooral meer controle op was mijn ervaring. Ik heb 2,5 jaar met deze C370/C270 combo gespeeld en ik vond het een vond de toevoeging van de C270 absoluut meerwaarde hebben. De B&W CM4's waarmee ik speelde, lusten wat stroom en ze waren gebaat bij een aparte versterker voor het laag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 4 augustus 2005 Report Share Posted 4 augustus 2005 Vraag aan de winkel of je het eerst mag gaan proberen, het kan maar goed zijn dat juist een omgekeerde combinatie ( laag/ midden en hoog ) ook mooier kan gaan klinken! Gewoon proberen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
renejdevries Posted 4 augustus 2005 Report Share Posted 4 augustus 2005 Mensen, vraagje. Ik heb nu een NAD C370 ge Link to comment Share on other sites More sharing options...
gebharro Posted 5 augustus 2005 Author Report Share Posted 5 augustus 2005 Ik weet de waarden van mijn woofers niet. Ik heb (zoals je weet Rene) zelfbouw Scan Speak Event luidsprekers. Is een tweeweg TL. Ik vraag me Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts