Jump to content

Merk en vieze bijsmaak.

Edwin Snoek
 Share

Recommended Posts

Ik heb dat vooral als ik het merk Quad {kwot} zie. :D Op een bepaalde manier trekt Quad een bepaald slag mensen aan waar ik wat moeite mee heb. :D

Bij het merk Naim heb ik dat ook een beetje, al is dat wel een stuk minder erg als bij Kwot. Vooral als ik een foto zie van een Quad 33 met die jaren 70 oranje kleuren in het front, en die oranje/witte keuzeschakelaars. Brrr :D

Hebben jullie dat ook, dat een bepaald merk een vies bijsmaakje geeft? :D

Ik heb dat vooral als ik het merk Quad {kwot} zie. :D Op een bepaalde manier trekt Kwot een bepaald slag mensen aan waar ik wat moeite mee heb. :D

Bij het merk Naim heb ik dat ook een beetje, al is dat wel een stuk minder erg als bij Kwot. Vooral als ik een foto zie van een Quad 303 met die jaren 70 oranje kleuren in het front, en die vergeelde volumeknop en keuzeschakelaars. Brrr :D

Hebben jullie dat ook, dat een bepaald merk een vies bijsmaakje geeft? :D

Ik heb dat wel, maar dan vooral bij automerken...

Ik heb dat vooral als ik het merk Quad {kwot} zie.  :D Op een bepaalde manier trekt Kwot een bepaald slag mensen aan waar ik wat moeite mee heb.  :D

Bij het merk Naim heb ik dat ook een beetje, al is dat wel een stuk minder erg als bij Kwot. Vooral als ik een foto zie van een Quad 303 met die jaren 70 oranje kleuren in het front, en die vergeelde volumeknop en keuzeschakelaars. Brrr :D

Hebben jullie dat ook, dat een bepaald merk een vies bijsmaakje geeft?  :D

Inderdaad, bij auto's heb ik dat ook. Vooral bij Franse auto's. Daar hangt ook zo'n naar smaakje aan. :D Die typische Franse sfeer die eraan hangt. Van: wij zijn beter, we hebben meer stijl en klasse. We onderscheiden ons. Brrrrrr. :D

Ik heb dat vooral als ik het merk Quad {kwot} zie.  :D Op een bepaalde manier trekt Kwot een bepaald slag mensen aan waar ik wat moeite mee heb.  :D

Hebben jullie dat ook, dat een bepaald merk een vies bijsmaakje geeft?  :D

Inderdaad, bij auto's heb ik dat ook. Vooral bij Franse auto's. Daar hangt ook zo'n naar smaakje aan. :D Die typische Franse sfeer die eraan hangt. Van: wij zijn beter, we hebben meer stijl en klasse. We onderscheiden ons. Brrrrrr. :D

Ik heb dat vooral bij Golf GTI's, Kadett/Astra GSI's en Civic CRX'en en dat soort auto's. Daar rijdt altijd een typische soort jongere in... Dat vind ik pas Brrrrrr ;):D:lol:

Inderdaad, Henrie, dat is ook best eng. Vooral die types die in een Honda prelude of Civic/CRX rijden. En dan hebben ze ook nog getint glas. :D:D:D

Over het algemeen heb ik het niet op Engelse dames, zijn van die "Flat faces". Maar er zijn uitzonderingen.

Maar goed jij valt toch op spleetogen, is het niet?

Btw de Quad 33 - 303 dateert niet van de jaren '70 maar eind jaren '60. Toch wel grappig dat je een ontwerp van 35 jaar geleden hier in het zonnetje zet.

:D

Maar goed jij valt toch op spleetogen, is het niet?

Nou en of Peter, er gaat niets boven een Aziatische vrouw. :D Nee, daar kunnen de westerse vrouwen niet aan tippen. ^_^.

me so horny, me love you long time.. :D

Kom niet aan mijn Naim Nait Edwin :rolleyes::lol:

c1_1_b.JPG

een andere Naim Nait B)

De Naim van jou valt nog wel mee, Henk. Hij ziet er wel heel simpel uit, maar dat heeft nog wel wat. Maar Naim klinkt vaak wel goed, en Quad vind ik nou niet echt bijzonder. Naim klinkt vaak lekker levendig en snel. En het laag is vaak ook nog onder controle en snel te noemen.

Maar het komt eigenlijk, dat mensen die Naim hebben, zich vaak willen onderscheiden van andere audiofielen. Getuige de diverse topics op hifi.nl destijds. Ze hebben vaak zo'n houding van: "Jullie begrijpen ons niet, want wij zitten op een hoger level." :D

Maar het komt eigenlijk, dat mensen die Naim hebben, zich vaak willen onderscheiden van andere audiofielen. Getuige de diverse topics op hifi.nl destijds. Ze hebben vaak zo'n houding van: "Jullie begrijpen ons niet, want wij zitten op een hoger level." :D

O, maar die houding heb ik ook :huh: , maar niet met de Naim :lol:;)

Ik wil het denk ik niet eens weten, Henk. :D:D