Jump to content

Merk en vieze bijsmaak.

Edwin Snoek
 Share

Recommended Posts

Bedankt voor de link. :)

4100 Euro is best nog wel prijzig, dus ik wacht op een goedkoper alternatief. Maar ik zou hem wel graag vast willen horen om te luisteren wat er nu mogelijk is klankgebied.

Ik hoop dat de digitale versterker nou eens goed doorzet op audiofiel gebied.

Beste,

Een vieze smaak krijg ik van,

Theta

Mark Levinson

Avalon

Wilson Audio

Er zijn er meer maar die ben ik even vergeten. Stuk voor stuk heb ik daar mijn redenen voor. Mark Levinson was vroeger overigens wel waanzinnig, maar sinds het bij Herman Karton zit loop ik er niet meer warm voor.

PWM versterkers zijn en kunnen nog niet goed zijn. Hoe groot respect ik ook voor Tact heb, en hoe relatief goed hun PWM ontwerpen ook klinken, het is het gewoon nog niet.

PS: Sony is niet gestopt met hun ES lijn. Echter is de nieuwe ES lij hoofdzakkelijk hometheatre gericht.

Groeten,

Bas

Maar ik zou hem wel graag vast willen horen om te luisteren wat er nu mogelijk is klankgebied.

Ik hoop dat de digitale versterker nou eens goed doorzet op audiofiel gebied.

Misschien eens bij crusade audio (Rogier) gaan luisteren naar een nieuwe nu force?

PS: Sony is niet gestopt met hun ES lijn. Echter is de nieuwe ES lij hoofdzakkelijk hometheatre gericht.

De nieuwe lijn kent nog maar 3 ES producten. 2 AV versterkers en 1 Super Audio speler. Helaas geen ES Tuners meer. Geen ES geintegreerde versterkers meer. Geen ES minidisc meer. De ES lijn is op sterven na dood. :(

Mark Levinson was vroeger overigens wel waanzinnig, maar sinds het bij Herman Karton zit loop ik er niet meer warm voor.

De ML 331 tot de ML 336 zijn toch nog steeds waanzinnig mooi. Of het nou bij Herman Karton :D staat, maakt mij dan weer wat minder uit. :)

Groeten

Edwin

Mark Levinson was vroeger overigens wel waanzinnig, maar sinds het bij Herman Karton zit loop ik er niet meer warm voor.

De ML 331 tot de ML 336 zijn toch nog steeds waanzinnig mooi. Of het nou bij Herman Karton :D staat, maakt mij dan weer wat minder uit. :)

Groeten

Edwin

Beste Edwim,

Het ziet er waanzinnig mooi uit, zonder meer. Het is ook waanzinng mooi gebouwd. In mijn zoektocht heb ik 4 dagen van een ML NO335 mogen genieten, en dat was het toch niet. Het voornaamste is gewoon een gemis van laag drive, waardoor het geheel steriel overkwam. Daarbij heb ik nog even een ML NO38 pre gehad. En dat was eigenlijk exac hetzelfde. gladjes en geen drive. Komt nog eens bij dat ik dat ding niet eens normaal kon neerzetten met dat achtelijke eurochassisdeel aan de onderkant :D

Groeten,

Bas

Maar jij hebt nu toch een Sonneteer ipv een Naim?

Ik had een Sonneteer Campion, maar het is alweer ruim een half jaar geleden dat ik weer opnieuw verliefd werd op m'n eerste liefde :wub::DB)

Zie dit topic op 't Engelse Pink Fish Media forum.

(forum waar veel Naim en Linn (LP12 en Linn Kan) liefhebbers zitten)

Groeten

Edwin

Beste Edwim,

Het ziet er waanzinnig mooi uit, zonder meer. Het is ook waanzinng mooi gebouwd. In mijn zoektocht heb ik 4 dagen van een ML NO335 mogen genieten, en dat was het toch niet. Het voornaamste is gewoon een gemis van laag drive, waardoor het geheel steriel overkwam.

Groeten,

Bas

Dat gemis aan laag drive vind ik juist weer

Bedankt voor de link. :)

4100 Euro is best nog wel prijzig, dus ik wacht op een goedkoper alternatief.

In NL vraagt men 4999 euro

Hier nog een voor 3500 euro...

Wederom bedankt voor de link. Hier bij mij in de buurt zit ook een Yamaha dealer, en ga eens vragen of ze hem daar ook al hebben staan. :)

Edwin

Beste Edwin,

Je slaat de bal toch mis. Ik hou niet van overgeproduceerd, of overkill laag. Ik hou van laag zoals het moet zijn. De ML set zet hier duidelijk een voetje op de rem. Een kick drum is een kick, en slap op een lage E is een slap op een lage E. Krell laag is ook niet perfect. Ik wil gewoon dat het klinkt zoals het klinkt als ik zelfs speel. Tot dusver kunnen (in het laag) alleen Crown en Bryston dat. En om het nog erger te maken, ook in het midden-hoog vond ik dingen niet kloppen. Cello's klonken te dun oa. Het kan natuurlijk zijn dat de combinatie met mijn weergevers gewoon niet goed ging.

Groeten,

Bas

Maar jij hebt nu toch een Sonneteer ipv een Naim?

Ik had een Sonneteer Campion, maar het is alweer ruim een half jaar geleden dat ik weer opnieuw verliefd werd op m'n eerste liefde :wub::DB)

Zie dit topic op 't Engelse Pink Fish Media forum.

(forum waar veel Naim en Linn (LP12 en Linn Kan) liefhebbers zitten)

Jij wisselt ook vaak van apparatuur. :D

Ik kan me nog herinneren dat jij een aantal jaren geleden niet tevreden was met je luidsprekers, en dat die ook weer de deur uit moesten, omdat je ze thuis niet aan het klinken kreeg. :D

Maarja, je hebt je oude liefde weer terug. En dan is het goed. :)

Edwin

Beste,

Wil ik er nog aan toevoegen dat de NO335 op hoge volumes begint te knijpen en dat ie bij mij in standby vloog na te lang luisteren op hoge volumes.

Andere verstekers die zijn vergeleken zijn:

Classe CAM350's

Classe CA201

Tact SDA2175

Jungson AV-1000

Bryston 4BSST

Bryston 7BSST

Krell KSA-250

Groeten,

Bas

Groeten

Edwin

Beste Edwim,

Het ziet er waanzinnig mooi uit, zonder meer. Het is ook waanzinng mooi gebouwd. In mijn zoektocht heb ik 4 dagen van een ML NO335 mogen genieten, en dat was het toch niet. Het voornaamste is gewoon een gemis van laag drive, waardoor het geheel steriel overkwam.

Groeten,

Bas

Dat gemis aan laag drive vind ik juist weer

Beste,

Wil ik er nog aan toevoegen dat de NO335 op hoge volumes begint te knijpen en dat ie bij mij in standby vloog na te lang luisteren op hoge volumes.

Andere verstekers die zijn vergeleken zijn:

Classe CAM350's

Classe CA201

Tact SDA2175

Jungson AV-1000

Bryston 4BSST

Bryston 7BSST

Krell KSA-250

Groeten,

Bas

Beste Bas,

Had je misschien toch een 333 of een 336 moeten uitproberen, die leveren flink meer vermogen (en drive) dan een 335. Een setje No. 33 lijkt me trouwens ook niet verkeerd. :D

Wat vond jij trouwens van de CAM-350?