René N. Posted 7 augustus 2005 Report Share Posted 7 augustus 2005 Over 'eng' gesproken. Dit gaat alles te boven En dit ook In de jaren 80 en 90 lang mee gedraaid Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 7 augustus 2005 Report Share Posted 7 augustus 2005 Hier heb je de Digitale versterker on de de versterkers. De versterker is al weer 6 jaar op de markt. Is dat en autoradio ofzo? Maar zonder dollen deze Spectron zou ik best willen hebben: (plaatje is klikbaar) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Snoek Posted 7 augustus 2005 Author Report Share Posted 7 augustus 2005 Van horen zeggen klinkt die toch voor geen meter De meningen waren erg verschillend. De Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 7 augustus 2005 Report Share Posted 7 augustus 2005 Grappig, van jaren 60/70 naar de 21e eeuw 2*500 watt onder elke conditie. 10.4 kilo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Snoek Posted 7 augustus 2005 Author Report Share Posted 7 augustus 2005 Grappig, van jaren 60/70 naar de 21e eeuw 2*500 watt onder elke conditie. 10.4 kilo H Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 7 augustus 2005 Report Share Posted 7 augustus 2005 Okay http://www.hifi-regler.de/shop/yamaha/yama...35d724d35365d6d Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Snoek Posted 7 augustus 2005 Author Report Share Posted 7 augustus 2005 Okay http://www.hifi-regler.de/shop/yamaha/yama...35d724d35365d6d Bedankt voor de link. 4100 Euro is best nog wel prijzig, dus ik wacht op een goedkoper alternatief. Maar ik zou hem wel graag vast willen horen om te luisteren wat er nu mogelijk is klankgebied. Ik hoop dat de digitale versterker nou eens goed doorzet op audiofiel gebied. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 7 augustus 2005 Report Share Posted 7 augustus 2005 Beste, Een vieze smaak krijg ik van, Theta Mark Levinson Avalon Wilson Audio Er zijn er meer maar die ben ik even vergeten. Stuk voor stuk heb ik daar mijn redenen voor. Mark Levinson was vroeger overigens wel waanzinnig, maar sinds het bij Herman Karton zit loop ik er niet meer warm voor. PWM versterkers zijn en kunnen nog niet goed zijn. Hoe groot respect ik ook voor Tact heb, en hoe relatief goed hun PWM ontwerpen ook klinken, het is het gewoon nog niet. PS: Sony is niet gestopt met hun ES lijn. Echter is de nieuwe ES lij hoofdzakkelijk hometheatre gericht. Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 7 augustus 2005 Report Share Posted 7 augustus 2005 Maar ik zou hem wel graag vast willen horen om te luisteren wat er nu mogelijk is klankgebied. Ik hoop dat de digitale versterker nou eens goed doorzet op audiofiel gebied. Misschien eens bij crusade audio (Rogier) gaan luisteren naar een nieuwe nu force? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Snoek Posted 7 augustus 2005 Author Report Share Posted 7 augustus 2005 PS: Sony is niet gestopt met hun ES lijn. Echter is de nieuwe ES lij hoofdzakkelijk hometheatre gericht. De nieuwe lijn kent nog maar 3 ES producten. 2 AV versterkers en 1 Super Audio speler. Helaas geen ES Tuners meer. Geen ES geintegreerde versterkers meer. Geen ES minidisc meer. De ES lijn is op sterven na dood. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Snoek Posted 7 augustus 2005 Author Report Share Posted 7 augustus 2005 Mark Levinson was vroeger overigens wel waanzinnig, maar sinds het bij Herman Karton zit loop ik er niet meer warm voor. De ML 331 tot de ML 336 zijn toch nog steeds waanzinnig mooi. Of het nou bij Herman Karton staat, maakt mij dan weer wat minder uit. Groeten Edwin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 7 augustus 2005 Report Share Posted 7 augustus 2005 Mark Levinson was vroeger overigens wel waanzinnig, maar sinds het bij Herman Karton zit loop ik er niet meer warm voor. De ML 331 tot de ML 336 zijn toch nog steeds waanzinnig mooi. Of het nou bij Herman Karton staat, maakt mij dan weer wat minder uit. Groeten Edwin Beste Edwim, Het ziet er waanzinnig mooi uit, zonder meer. Het is ook waanzinng mooi gebouwd. In mijn zoektocht heb ik 4 dagen van een ML NO335 mogen genieten, en dat was het toch niet. Het voornaamste is gewoon een gemis van laag drive, waardoor het geheel steriel overkwam. Daarbij heb ik nog even een ML NO38 pre gehad. En dat was eigenlijk exac hetzelfde. gladjes en geen drive. Komt nog eens bij dat ik dat ding niet eens normaal kon neerzetten met dat achtelijke eurochassisdeel aan de onderkant Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 7 augustus 2005 Report Share Posted 7 augustus 2005 Maar jij hebt nu toch een Sonneteer ipv een Naim? Ik had een Sonneteer Campion, maar het is alweer ruim een half jaar geleden dat ik weer opnieuw verliefd werd op m'n eerste liefde Zie dit topic op 't Engelse Pink Fish Media forum. (forum waar veel Naim en Linn (LP12 en Linn Kan) liefhebbers zitten) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 7 augustus 2005 Report Share Posted 7 augustus 2005 Okay http://www.hifi-regler.de/shop/yamaha/yama...35d724d35365d6d Bedankt voor de link. 4100 Euro is best nog wel prijzig, dus ik wacht op een goedkoper alternatief. In NL vraagt men 4999 euro Hier nog een voor 3500 euro... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Snoek Posted 7 augustus 2005 Author Report Share Posted 7 augustus 2005 Mark Levinson was vroeger overigens wel waanzinnig, maar sinds het bij Herman Karton zit loop ik er niet meer warm voor. De ML 331 tot de ML 336 zijn toch nog steeds waanzinnig mooi. Of het nou bij Herman Karton staat, maakt mij dan weer wat minder uit. Groeten Edwin Beste Edwim, Het ziet er waanzinnig mooi uit, zonder meer. Het is ook waanzinng mooi gebouwd. In mijn zoektocht heb ik 4 dagen van een ML NO335 mogen genieten, en dat was het toch niet. Het voornaamste is gewoon een gemis van laag drive, waardoor het geheel steriel overkwam. Groeten, Bas Dat gemis aan laag drive vind ik juist weer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hubertinus Posted 7 augustus 2005 Report Share Posted 7 augustus 2005 Dat is gevaarlijk, Alco. Verliefd worden op iemand waarmee je al een lange relatie gehad hebt! Hubertinus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Snoek Posted 7 augustus 2005 Author Report Share Posted 7 augustus 2005 Okay http://www.hifi-regler.de/shop/yamaha/yama...35d724d35365d6d Bedankt voor de link. 4100 Euro is best nog wel prijzig, dus ik wacht op een goedkoper alternatief. In NL vraagt men 4999 euro Hier nog een voor 3500 euro... Wederom bedankt voor de link. Hier bij mij in de buurt zit ook een Yamaha dealer, en ga eens vragen of ze hem daar ook al hebben staan. Edwin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 7 augustus 2005 Report Share Posted 7 augustus 2005 Dat is gevaarlijk, Alco. Verliefd worden op iemand waarmee je al een lange relatie gehad hebt! Yep, absoluut Hubertinus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 7 augustus 2005 Report Share Posted 7 augustus 2005 Beste Edwin, Je slaat de bal toch mis. Ik hou niet van overgeproduceerd, of overkill laag. Ik hou van laag zoals het moet zijn. De ML set zet hier duidelijk een voetje op de rem. Een kick drum is een kick, en slap op een lage E is een slap op een lage E. Krell laag is ook niet perfect. Ik wil gewoon dat het klinkt zoals het klinkt als ik zelfs speel. Tot dusver kunnen (in het laag) alleen Crown en Bryston dat. En om het nog erger te maken, ook in het midden-hoog vond ik dingen niet kloppen. Cello's klonken te dun oa. Het kan natuurlijk zijn dat de combinatie met mijn weergevers gewoon niet goed ging. Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Snoek Posted 7 augustus 2005 Author Report Share Posted 7 augustus 2005 Maar jij hebt nu toch een Sonneteer ipv een Naim? Ik had een Sonneteer Campion, maar het is alweer ruim een half jaar geleden dat ik weer opnieuw verliefd werd op m'n eerste liefde Zie dit topic op 't Engelse Pink Fish Media forum. (forum waar veel Naim en Linn (LP12 en Linn Kan) liefhebbers zitten) Jij wisselt ook vaak van apparatuur. Ik kan me nog herinneren dat jij een aantal jaren geleden niet tevreden was met je luidsprekers, en dat die ook weer de deur uit moesten, omdat je ze thuis niet aan het klinken kreeg. Maarja, je hebt je oude liefde weer terug. En dan is het goed. Edwin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 7 augustus 2005 Report Share Posted 7 augustus 2005 Beste, Wil ik er nog aan toevoegen dat de NO335 op hoge volumes begint te knijpen en dat ie bij mij in standby vloog na te lang luisteren op hoge volumes. Andere verstekers die zijn vergeleken zijn: Classe CAM350's Classe CA201 Tact SDA2175 Jungson AV-1000 Bryston 4BSST Bryston 7BSST Krell KSA-250 Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 7 augustus 2005 Report Share Posted 7 augustus 2005 Mark Levinson was vroeger overigens wel waanzinnig, maar sinds het bij Herman Karton zit loop ik er niet meer warm voor. De ML 331 tot de ML 336 zijn toch nog steeds waanzinnig mooi. Of het nou bij Herman Karton staat, maakt mij dan weer wat minder uit. Groeten Edwin Beste Edwim, Het ziet er waanzinnig mooi uit, zonder meer. Het is ook waanzinng mooi gebouwd. In mijn zoektocht heb ik 4 dagen van een ML NO335 mogen genieten, en dat was het toch niet. Het voornaamste is gewoon een gemis van laag drive, waardoor het geheel steriel overkwam. Groeten, Bas Dat gemis aan laag drive vind ik juist weer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 7 augustus 2005 Report Share Posted 7 augustus 2005 Beste Paul, Jou Sphinx is i.d.d. veel mooier. Die moet je echt nooit wegdoen. Ik denk een van de mooiste pre-amps ooit gemaakt in het algemeen. Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 7 augustus 2005 Report Share Posted 7 augustus 2005 Beste, Wil ik er nog aan toevoegen dat de NO335 op hoge volumes begint te knijpen en dat ie bij mij in standby vloog na te lang luisteren op hoge volumes. Andere verstekers die zijn vergeleken zijn: Classe CAM350's Classe CA201 Tact SDA2175 Jungson AV-1000 Bryston 4BSST Bryston 7BSST Krell KSA-250 Groeten, Bas Beste Bas, Had je misschien toch een 333 of een 336 moeten uitproberen, die leveren flink meer vermogen (en drive) dan een 335. Een setje No. 33 lijkt me trouwens ook niet verkeerd. Wat vond jij trouwens van de CAM-350? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 7 augustus 2005 Report Share Posted 7 augustus 2005 Beste Paul, Jou Sphinx is i.d.d. veel mooier. Die moet je echt nooit wegdoen. Ik denk een van de mooiste pre-amps ooit gemaakt in het algemeen. Groeten, Bas Weet ik, en de match met de ML 333 is echter super! Precies het geluid wat ik zocht. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts