Jump to content

Merk en vieze bijsmaak.

Edwin Snoek
 Share

Recommended Posts

(...) Ach, het zijn maar associaties, Spido.

Beste Ravon,

Het is helaas voor mensen in jouw toestand niet mogelijk de diepte van hun psychose(n) te peilen.

Misschien is dat wel gunstig, want de situatie is in feite veel ernstiger dan je vermoedt.

Wat jij hier bagatelliserend "maar associaties" noemt, is onmiskenbaar een opsomming van symbolen van onverwerkte frustraties, angsten en ressentimenten uit je jeugd, die kennelijk in het verleden reeds geleid hebben tot ernstige ontwikkelingsstoornissen, en die nu je gevoelsleven verstoren.

Het is niet toevallig, dat associatie in de psycho-analyse

Zou Edwin al terug zijn van zijn boswandeling of is ie verdwaalt ?

Want dan moeten we gaan zoeken........... :P

Ik ben alweer terug van m'n boswandeling. Bedankt voor je betrokkenheid. :D

Die lucht blijft niet te harden hear. Ik ga maar wear eens een wandelingetje maken. :D

Groeten

Edwin

Spido is vandaag op de Freud tour.  :D Sigmund Spido  :D

Ik ga ook maar even een boswandeling maken. Ik kan wel een frisse neus gebruiken, hear :D

Edwin

bike40kw.gif

Stukje trappen? :D

Ik denk dat ik ook maar eens een stukje ga trapppen. :D Kijk 'm fietsen :rolleyes: dat is toch niet normaal meer zoals hij trapt. :D

Edwin

Ik ga ook maar even een boswandeling maken. Ik kan wel een frisse neus gebruiken, hear :D

Edwin

bike40kw.gif

Ik denk dat ik ook maar eens een stukje ga trapppen. :D Kijk 'm fietsen :rolleyes: dat is toch niet normaal meer zoals hij trapt. :D

Edwin

Komt niet echt vooruit zo te zien :blink: Is meer luchtfietsen :lol:

;)

Edwin

bike40kw.gif

Edwin

Komt niet echt vooruit zo te zien :blink: Is meer luchtfietsen :lol:

;)

Het is inderdaad meer luchtfietsen wat hij doet. :D Maar hij heeft het zelf niet eens door, dat is nog het ergste. Die pet zit hem ook over de ogen. Vind je het gek :D En dan heeft ie ook nog grijze laarzen aan op de fiets. Wat een ei. :D

Edwin

Om even ernstig op het begin van de topic te reageren, Quad heeft een geschiedenis, ze brachten als eerste de elektrostaat op de markt (de ESL-57),

hun componenten zijn niet peperduur en de elektrostaten behoren tot de beste luidsprekers die er zijn (vooral voor klassiek).

Misschien bedoel je dat QUAD-eigenaars zich beter voelen dan de rest maar

dat doet niets af aan de apparatuur.

Er wordt veel op Quad gekat. Er is inmiddels veel beters op de markt op het gebied van elektronica. De tweede handsprijzen van Quad liegen er echter niet om.

Carl

Vind dit een beetje een zinloze discussie (daarom zal'ie ook wel hier in algemeen worden gevoerd)

Hokjesduwerij, ik bedoel, jemig ik ben weer in Nederland en gelijk de mentaliteit van doe normaal dan doe je gek genoeg. Weet je hoe denigrerend je eerste opmerking over kan komen Edwin? Ik weet wel dat je het niet zo bedoeld, maar het is hetzelfde negatieve stemmingsbeeld als het merk Volvo vroeger last van had (ook niet mijn smaak, doe mij maar Saab :P) Toch moet ik erkennen dat die ouwe Volvo's vreselijk degelijke auto's zijn en abnormaal veel kilometers kunnen draaien.

Smaken verschillen, das maar goed, anders bestond deze hoby niet. Sorrie dat ik er zo serieus op in ga, maar hier krijg ik dus een naar onderbuikgevoel van.