Jump to content

koning kabel.........................

joopus
 Share

Recommended Posts

Te koop bij Pol audio in Baarn (ook voor info)

ok ik heb gebeld vandaag.................

hij vertelde dat het geen succes was deze kabel, en er was een andere voor in de aantocht.........................

dus niet meer te koop. ;)

Onzin verhaal. Iedereen die deze kabel heeft gehoord wil geen andere meer. Er zijn kabels voor ingeruild die nieuw het veelvoudige ervan kosten.

:lol: Laat je niets wijs maken door gefrustreerde Jopie. Hij lult uit zijn nek. Zoals met alle interlinks van hem. En dat zijn er nogal wat.......

als jij er tevreden over bent robbert is het toch goed. :D

vanwaar deze paniekreactie. ;)

heb ik jou uit evenwicht gebracht. ;)

ik sta niet te liegen over dit gesprek met hans pol.

zijn reactie was, dat de jaap de jong kabel niet meer leverbaar was vanwege vele decepties. ;)

ik weet ook niet waarom, want ik ken deze kabel niet, het spijt me robbert ;)

Smaken verschillen, smaken veranderen. Wat wijn betreft, wilde ik de laatste paar jaar alleen maar Chili Chardonnay Grande Reserve. Lekker overgeparfumeerd ,tot het het mijn neusgaten uitkwam. Ben nu weer hevig gecharmeerd van meer droge Franse wijnen. Hoe komt dat? Ikke nie wete. Zo zie ik ook een beetje met Audio. Was 2 jaar geleden een M.I.T adept en nu ben ik gek op Siltech. Hoe komt dat ? ikke nie wete. Verandering van spijs doet (de Hifimarkt) eten.

Veel audio dealers stoppen met de verkoop van Monster kabels vanwege de abominabele slechte (geluids)kwaliteit. Dit vind je ook in vele reviews terug. In mijn buurland Duitsland is er zelfs geen importeur meer van. Niemand wilde dit merk nog verkopen of kopen. Of zoals een audio dealer zei" Monster is het Bose onder de kabels" ;)

Slaap lekker verder Jopie :lol: