Robbert Posted 17 augustus 2005 Report Share Posted 17 augustus 2005 Een echte Jaap de Jong interlink Gemaakt door een opnametechnicus van ooit Phonogram (wie kent het nog) omdat hij zich ook ergerde aan de hedendaagse kabels met veelal een opgefokt hoog. Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 17 augustus 2005 Author Report Share Posted 17 augustus 2005 Een echte Jaap de Jong interlink Gemaakt door een opnametechnicus van ooit Phonogram (wie kent het nog) omdat hij zich ook ergerde aan de hedendaagse kabels met veelal een opgefokt hoog. ik ken geen hit vinden op internet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robbert Posted 17 augustus 2005 Report Share Posted 17 augustus 2005 Te koop bij Pol audio in Baarn (ook voor info) Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 17 augustus 2005 Author Report Share Posted 17 augustus 2005 Een echte Jaap de Jong interlink Gemaakt door een opnametechnicus van ooit Phonogram (wie kent het nog) omdat hij zich ook ergerde aan de hedendaagse kabels met veelal een opgefokt hoog. en jij vond toch ook vd hul zo mooi.? Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 17 augustus 2005 Author Report Share Posted 17 augustus 2005 de 550 i van monster is ook helemaal top. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robbert Posted 18 augustus 2005 Report Share Posted 18 augustus 2005 Nu alweer een andere interlink Ben je de monster 400 mk II toch kwijtgeraakt Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 18 augustus 2005 Author Report Share Posted 18 augustus 2005 nee hoor die staat nog steeds naar tevredenheid te spelen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 18 augustus 2005 Author Report Share Posted 18 augustus 2005 Te koop bij Pol audio in Baarn (ook voor info) ok ik heb gebeld vandaag................. hij vertelde dat het geen succes was deze kabel, en er was een andere voor in de aantocht......................... dus niet meer te koop. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robbert Posted 18 augustus 2005 Report Share Posted 18 augustus 2005 Te koop bij Pol audio in Baarn (ook voor info) ok ik heb gebeld vandaag................. hij vertelde dat het geen succes was deze kabel, en er was een andere voor in de aantocht......................... dus niet meer te koop. Onzin verhaal. Iedereen die deze kabel heeft gehoord wil geen andere meer. Er zijn kabels voor ingeruild die nieuw het veelvoudige ervan kosten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robbert Posted 18 augustus 2005 Report Share Posted 18 augustus 2005 Eh; was jij ooit niet ook zo enthousiast over de Cardas Crosslink? Je wou niets anders meer... Link to comment Share on other sites More sharing options...
AudioForce Posted 19 augustus 2005 Report Share Posted 19 augustus 2005 Hi, wat een discussie over een kabeltje! Maar niet te min, ik heb hem ook tussen mijn set hangen en ben nog altijd tevreden Dus een upgrade hoeft niet zo nodig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 19 augustus 2005 Report Share Posted 19 augustus 2005 hij vertelde dat het geen succes was deze kabel, en er was een andere voor in de aantocht......................... Daar sta je dan met je goede gedrag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robbert Posted 19 augustus 2005 Report Share Posted 19 augustus 2005 Laat je niets wijs maken door gefrustreerde Jopie. Hij lult uit zijn nek. Zoals met alle interlinks van hem. En dat zijn er nogal wat....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 19 augustus 2005 Report Share Posted 19 augustus 2005 Laat je niets wijs maken door gefrustreerde Jopie. Hij lult uit zijn nek. Zoals met alle interlinks van hem. En dat zijn er nogal wat....... Zo,zo dat is niet gering wat je nu beweerd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 19 augustus 2005 Author Report Share Posted 19 augustus 2005 Laat je niets wijs maken door gefrustreerde Jopie. Hij lult uit zijn nek. Zoals met alle interlinks van hem. En dat zijn er nogal wat....... als jij er tevreden over bent robbert is het toch goed. vanwaar deze paniekreactie. heb ik jou uit evenwicht gebracht. ik sta niet te liegen over dit gesprek met hans pol. zijn reactie was, dat de jaap de jong kabel niet meer leverbaar was vanwege vele decepties. ik weet ook niet waarom, want ik ken deze kabel niet, het spijt me robbert Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 19 augustus 2005 Author Report Share Posted 19 augustus 2005 Eh; was jij ooit niet ook zo enthousiast over de Cardas Crosslink?Je wou niets anders meer... dat is waar, maar als je de kabel lijst zo eens ziet, hou ik af en toe eens van veranderen. zie mijn avatar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 19 augustus 2005 Author Report Share Posted 19 augustus 2005 Laat je niets wijs maken door gefrustreerde Jopie. Hij lult uit zijn nek. Zoals met alle interlinks van hem. En dat zijn er nogal wat....... de frustratie druipt gewoon van deze reactie af. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rienberends Posted 19 augustus 2005 Report Share Posted 19 augustus 2005 Smaken verschillen, smaken veranderen. Wat wijn betreft, wilde ik de laatste paar jaar alleen maar Chili Chardonnay Grande Reserve. Lekker overgeparfumeerd ,tot het het mijn neusgaten uitkwam. Ben nu weer hevig gecharmeerd van meer droge Franse wijnen. Hoe komt dat? Ikke nie wete. Zo zie ik ook een beetje met Audio. Was 2 jaar geleden een M.I.T adept en nu ben ik gek op Siltech. Hoe komt dat ? ikke nie wete. Verandering van spijs doet (de Hifimarkt) eten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 19 augustus 2005 Author Report Share Posted 19 augustus 2005 robbert is ook koning kabel geweest op het gekke af. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robbert Posted 19 augustus 2005 Report Share Posted 19 augustus 2005 Geweest Jopie is het helaas nog steeds....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 20 augustus 2005 Author Report Share Posted 20 augustus 2005 Geweest Jopie is het helaas nog steeds....... waarom helaas.? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robbert Posted 20 augustus 2005 Report Share Posted 20 augustus 2005 Ik geniet liever van muziek dan continue te klooien met kabels Link to comment Share on other sites More sharing options...
rienberends Posted 20 augustus 2005 Report Share Posted 20 augustus 2005 Ik geniet liever van muziek dan continue te klooien met kabels Heb je helemaal gelijk in. Niet constant wisselen , maar van tijd tot tijd is het wel geinig , maar er wordt zo bloed serieus over gedaan. Relativeren is het motto. Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 20 augustus 2005 Author Report Share Posted 20 augustus 2005 Ik geniet liever van muziek dan continue te klooien met kabels ik heb mijn twijfels met de jaap de jong interlink of dat kan. fase verdraaiingen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robbert Posted 20 augustus 2005 Report Share Posted 20 augustus 2005 Veel audio dealers stoppen met de verkoop van Monster kabels vanwege de abominabele slechte (geluids)kwaliteit. Dit vind je ook in vele reviews terug. In mijn buurland Duitsland is er zelfs geen importeur meer van. Niemand wilde dit merk nog verkopen of kopen. Of zoals een audio dealer zei" Monster is het Bose onder de kabels" Slaap lekker verder Jopie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts