Harman Karton Posted 10 augustus 2005 Report Share Posted 10 augustus 2005 Hallo Ik ben opzoek naar een kwalitatief goed afgesloten of dichte audiokast of rack. Alle audio-rack merken hebben -voor zover ik zie - alleen open racks en geen racks waarachter je je apparatuur kunt plaatsen en je je apparatuur uit het zicht kunt zetten (WAF!) Wie kent er van dergelijke audio-kasten of racks met wel goede audio eigenschappen of wie heeft er een goed alternatief. ? HK Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 10 augustus 2005 Report Share Posted 10 augustus 2005 Als je handig bent, is zelfbouw echt een optie, hoor! Houdt je ook nog van de straat! Link to comment Share on other sites More sharing options...
RastaPhil Posted 10 augustus 2005 Report Share Posted 10 augustus 2005 Sloop alle onderdelen uit een (grote) kapotte ijskast (60cm breed), vul de holle zijkanten met zand en/of lood... als je het diepvriesvak intact laat kan je instant ingevroren CD's afspelen of je klasse A bak daarin monteren! Ik heb dit "ijskast-kast concept" nog nooit uitgeprobeerd maar wel al vaak over gedacht, dat stukkie over dat diepvriesvak is maar om te lachen h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 10 augustus 2005 Report Share Posted 10 augustus 2005 Heeft H.K. straf ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 10 augustus 2005 Report Share Posted 10 augustus 2005 Ik heb zelf een goedkoop kastje van (ik meen) Leenbakker. Dat soort winkels heeft een hele hoop keuze in audiokastjes die je kunt afsluiten. Enige nadeel is wel dat m'n versterker te diep en te breed is, waardoor de deurtje er niet meer in passen. Maar goed, ik vind dat persoonlijk niet zo erg. Maar bij winkels als Leenbakker, Ikea enz. zul je wel afsluitbare audiomeubels kunnen krijgen. Ik weet niet of dat is wat je zoekt, maar het is iig een optie... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harman Karton Posted 10 augustus 2005 Author Report Share Posted 10 augustus 2005 HK heeft geen straf! Sterker nog HK is z'n set aan het upgraden ! HK Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 10 augustus 2005 Report Share Posted 10 augustus 2005 En dat vindt de vrouw wel goed??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harman Karton Posted 10 augustus 2005 Author Report Share Posted 10 augustus 2005 zekers. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 11 augustus 2005 Members Report Share Posted 11 augustus 2005 Ik heb geen idee om wat voor apparatuur het gaat , maar als ik heb een soortgelijk meubel als deze gehad , waarvan de achterkant open was. Mijn phono pre en DAC waren dus aan het oog onttrokken , en de Jungson amp en loopwerk stonden hier samen met mijn platenspeler bovenop. Van voor en opzij zag het eruit als een massieve plaat hout van 175 x 55 x 20 en werkelijk iedereen vond het er ''prachtig'' uitzien. Ook zijn alle kabels direct weggewerkt. Als je de ruimte hebt , en zo'n meubel helemaal vrij op kan stellen , kan de set ineens ook nog een lust voor het oog worden... Een soortgelijk meubel wordt nu opnieuw voor mij gemaakt , maar dan van massief eiken-hout van 38 mm dik , omdat het vorige meubel het gewicht van de Jungson niet aankon , en dus doorboog... Zoals echter bij alles , is het ook hier weer , het moet wel je/jullie smaak zijn... Link to comment Share on other sites More sharing options...
BellaVista Posted 11 augustus 2005 Report Share Posted 11 augustus 2005 Sja, WAF en audio blijft lastig. Wat betreft geluid zou je het liefst een zo stevig mogelijk rack willen, open en zwaar. Wat betreft WAF zou je het liefst een onherkenbaar houten kastje willen, waar mogelijk ook de speakers in staan. Kan je er geen afspraken over maken? Wel een rack, maar elke week zelf afstoffen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts