Jump to content

inspelen kabels, ontkoppeling.

joopus
 Share

Recommended Posts

ruud, je bent een ontzettende draaikont. ik denk dat je voornaamste vaardigheid debatteren is.

hoogachtend.

Doe je altijd zo als je niet meer weet wat je er op moet zeggen? Waar verdraai ik de feiten Robx?

Zie je.... balletje terugkaatsen.... zo voorspelbaar. Okay, men zoekt het verder maar uit, ik reageer in ieder geval niet meer op posts van deze meneer.

precies.

Je kunt er gewoon niet tegen dat er tegen je wordt gezegd dat je verkeerd zat met je reactie. Jij verzint dingen die ik helemaal niet gezegd heb en je gaat me er vervolgens op afrekenen. Kijk Rob dat jij niet goed leest dat kan ik niet helpen maar wat veel erger is, is dat je niet toe wilt geven dat je een foute voorstelling van zaken gaf. En dan nu zeggen dat ik de boel verdraai.... Een beetje de omgekeerde wereld h

Guest Kraus vonBentinck
Gezien het feit dat er zo ontzettend veel mensen positieve zaken melden over inspelen in het algemeen (van kabels, apparatuur, luidsprekers, instrumenten)

moet er toch IETS zijn dat verandert!?!

Dus dat er zoveel mensen in de kerk zitten is het bewijs dat God bestaat?

Gezien het feit dat er zo ontzettend veel mensen positieve zaken melden over  inspelen in het algemeen (van kabels, apparatuur, luidsprekers, instrumenten)

Nee, dat er in een God geloofd wordt :rolleyes: Er wordt immers ook in inspelen geloofd ;)

Gezien het feit dat er zo ontzettend veel mensen positieve zaken melden over  inspelen in het algemeen (van kabels, apparatuur, luidsprekers, instrumenten)

ze zeggen altijd dat waar rook is, is vuur. En meestal is dat ook zo...... Het feit dat zoveel mensen een VERANDERING herkennen in geluid NA inspelen zegt dus wel iets. Het heeft dus weinig zin de stelling te gaan omdraaien.

bij een mit heb ik wel eens wat opgemerkt.

ik had 2 dezelfde kabels, 1 nieuwe , plus een oude zeg maar ingespeelde.

mooi dat de nieuwe nog nergens naar klonk, dat komt door het kastje met de chip er in.

daar kan ik mij wat bij voorstellen.

later het nog eens met 2 identieke cardas kabels gedaan..resultaat;, ;) totaal geen verschil tussen de nieuwe en oude. :D

De kabels door mij gemaakt zijn gevlochten massieve kabels. De draden worden dus om de paar mm gebogen.

In mijn geval is het inspelen te verklaren doordat de structuur van het materiaal veranderd door het buigen (het materiaal staat onder mechanische spanning). Wanneer dit lang in dezelfde stand staat gaat deze spanning weg. Ook de stuctuur hersteld zich weer langzaam. Je kunt dit proces versnellen door de kabels in de oven te verwarmen.

Het zou iets met het inspelen te maken kunnen hebben. :confused:

:)

Guest Kraus vonBentinck

Ik draai het toch maar om:

er zijn ook ontzettend veel mensen (ik denk nog veel meer) die beweren dat inspelen van kabels onzin is. Als je dan toch iets wilt geloven, waarom geloof je die dan niet? ;) ( ook nog veel eenvoudiger)

Ik kan het niet verklaren, mijn zelfgemaakte netkabels gaven direct het gewenste effect, ik heb geen merkbare verschillen opgemerkt naarmate ze langer werden ingespeelt. Ik heb in ons nieuwe huis een aparte groep met een beldenkabel naar de audio aangelegd en deze moest wel inspelen, het geluid was eerst wat vlakker en werd later beter en beter.

Hoe dit kan????

:blink:

Ik ervaar wel dat een cd van Densen "demagic" een ander geluid geeft na afspelen, wellicht is dit vergelijkbaar met inspelen??