Jump to content

inspelen kabels, ontkoppeling.

joopus
 Share

Recommended Posts

"Een pijp moet ingerookt worden!" zei zo'n zielige tabaksverslaafde eens tegen mij, terwijl hij mij benauwd aankeek.

De stumperd had juist een nieuw neuswarmertje gekocht, en was nu op verstikkende wijze bezig om al rokende een koollaagje op de binnenzijde van de kop te vormen.

Je kunt je afvragen, waarom ze in de fabriek daar niet even een gasbrander voor gebruiken.

Je kunt je ook afvragen waarom de verslaafde niet z

Met permissie aan alle techneuten ga ik maar op de ingeslagen weg verder. Ik voel me daar best bij ;)

Met opgewekte groet,

Beste Dick,

Als techneut ben ik mij er niet van bewust dat je aan mij of een andere techneut permissie zou moeten vragen om op de ingeslagen weg verder te gaan :rolleyes: Zou je aan alle techneuten tesamen permissie moeten vragen dan wordt het wel heel lastig luisteren. Niet alleen zijn er veel techneuten, ze zijn het bovendien nooit met elkaar eens

Technisch detail mbt je proef: Tijdens het eerste half uur warmen de oren op, tot soms zelfs roodgloeiend, vandaar dat men wel spreekt van "Met rode oortjes luisteren". Tijdens de rustperiode koelen de oren weer af en bij de volgende luistersessie moeten ze weer opwarmen. Je proef is dus niet geldig, daarvoor moeten alle overige variabelen w.o. de oortemperatuur constant blijven.

;)

(...)

Tijdens de rustperiode koelen de oren weer af en bij de volgende luistersessie moeten ze weer opwarmen. Je proef is dus niet geldig, daarvoor moeten alle overige variabelen w.o. de oortemperatuur constant blijven.

;)

Dag Pjotr,

Volgende keer (als die komt) een hoofdtelefoon opzetten? En op laten staan?

Met opgewekte groet,

Cable Break-In by George Cardas

There are many factors that make cable break-in necessary and many reasons why the results vary. If you measure a new cable with a voltmeter you will see a standing voltage because good dielectrics make poor conductors. They hold a charge much like a rubbed cat

Als je het goed speelt kun je op zo'n manier heel veel geld inzamelen. Argeloze audiofiele zieltjes staan immers hijgend klaar om met hun donaties deze onzin in stand te houden.

Ja, laten we de hele discussie weer overnieuw voeren :blink: *zucht*.

(lang verhaal waarin eigenlijk niets staat)

:cool2:

Dus als een kabelfabrikant zonder enige onderbouwing beweert dat kabels ingespeeld dienen te worden, dan is dat zo?

"Standing voltage" :lol:

Als je het goed speelt kun je op zo'n manier heel veel geld inzamelen. Argeloze audiofiele zieltjes staan immers hijgend klaar om met hun donaties deze onzin in stand te houden.

Waar maak jij je druk om?

Het zijn uitsluitend welvarende mensen die zich dit kunnen veroorloven.

Er zijn talloze mensen in ons land die onder de armoedegrens moeten leven.

Heb ik Hear nog nimmer iemand over gehoord. ;)

(lang verhaal waarin eigenlijk niets staat)

:cool2:

Dus als een kabelfabrikant zonder enige onderbouwing beweert dat kabels ingespeeld dienen te worden, dan is dat zo?

"Standing voltage" :lol:

Waar maak jij je druk om?

Het zijn uitsluitend welvarende mensen die zich dit kunnen veroorloven.

Er zijn talloze mensen in ons land die onder de armoedegrens moeten leven.

Heb ik Hear nog nimmer iemand over gehoord. ;)

Eigenlijk zou het zinniger zijn daarover te discusieren. Er zijn er daar in elke geval veel meer van.

Beter, dan over die enkele kabelfabrikanten die werkelijk geld verdienen.

Daar komt bij dat het aan de man brengen het meest kost. En dat komt dan weer omdat jullie die kabels niet willen kopen.

Kocht n.l. iedereen zo'n kabel, dan zou de prijs toch veel lager liggen....???

Eigenlijk is het een overdreven luxe"probleem".

:(

"Een pijp moet ingerookt worden!" zei zo'n zielige tabaksverslaafde eens tegen mij, terwijl hij mij benauwd aankeek.

De stumperd had juist een nieuw neuswarmertje gekocht, en was nu op verstikkende wijze bezig om al rokende een koollaagje op de binnenzijde van de kop te vormen.

Je kunt je afvragen, waarom ze in de fabriek daar niet even een gasbrander voor gebruiken.

Je kunt je ook afvragen waarom de verslaafde niet z