final Posted 14 augustus 2005 Report Share Posted 14 augustus 2005 ik heb een REL strata subwoofer. alleen heeft volgens mij het lampje het begeven van de groene aan/uit switch. weet iemand waar ik dit kan laten maken??/vervangen?? of is dit zelf heel makkelijk te doen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 14 augustus 2005 Report Share Posted 14 augustus 2005 ik heb een REL strata subwoofer. alleen heeft volgens mij het lampje het begeven van de groene aan/uit switch. weet iemand waar ik dit kan laten maken??/vervangen?? of is dit zelf heel makkelijk te doen? Beste Final, Dit is een switch met een neonlampje erin. Dit is een blok wat je zo kunt vervangen. waarschijnelijk zit de bedrading met klem connectoren. Niet moeilijk zelf te doen! De switch kun je bij Tannoy nederland bestellen. Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 14 augustus 2005 Report Share Posted 14 augustus 2005 Waarom zou je dat flakkerende ding willen repareren? Dat irriterende ding zit als het goed is aan de achterzijde en dan nog verlicht 'ie de hele kamer als je de lampen uitdoet. Oh sorry, wat grof van me. Ik heb nl zelf een Strata 3. Na een 3/4jaar ging, zoals voorspeld door Hobo, het lampie uit. Mij scheelt het niets, want de sub staat altijd aan. Hoe ik weet dat 'ie aanstaat? Effe voeluh... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paulebappie Posted 14 augustus 2005 Report Share Posted 14 augustus 2005 Bovendien kan een neonlampje een stoorsignaal op het net afstaan, weg met dat ding. Ik ben nog op zoek geweest naar meer onderbouwing en in dit artikel staat er iets over. edit: zoek nog verder Link to comment Share on other sites More sharing options...
final Posted 14 augustus 2005 Author Report Share Posted 14 augustus 2005 ik heb een REL strata subwoofer. alleen heeft volgens mij het lampje het begeven van de groene aan/uit switch. weet iemand waar ik dit kan laten maken??/vervangen?? of is dit zelf heel makkelijk te doen? Beste Final, Dit is een switch met een neonlampje erin. Dit is een blok wat je zo kunt vervangen. waarschijnelijk zit de bedrading met klem connectoren. Niet moeilijk zelf te doen! De switch kun je bij Tannoy nederland bestellen. Groeten, Bas hey tnx!! daar heb ik wat aan! weet je het trouwens zeker dat Tannoy deze levert? kan ik hem dan gewoon bestellen?? alvast bedankt!! o ja.... waarom ik het zou vervangen? ja meer cosmetisch wil het graag orgineel houden. en die groene gloed vindt ik juist mooi! maar ja begrijp wel dat andere het lelijk vinden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 14 augustus 2005 Report Share Posted 14 augustus 2005 ik heb een REL strata subwoofer. alleen heeft volgens mij het lampje het begeven van de groene aan/uit switch. weet iemand waar ik dit kan laten maken??/vervangen?? of is dit zelf heel makkelijk te doen? Beste Final, Dit is een switch met een neonlampje erin. Dit is een blok wat je zo kunt vervangen. waarschijnelijk zit de bedrading met klem connectoren. Niet moeilijk zelf te doen! De switch kun je bij Tannoy nederland bestellen. Groeten, Bas hey tnx!! daar heb ik wat aan! weet je het trouwens zeker dat Tannoy deze levert? kan ik hem dan gewoon bestellen?? alvast bedankt!! o ja.... waarom ik het zou vervangen? ja meer cosmetisch wil het graag orgineel houden. en die groene gloed vindt ik juist mooi! maar ja begrijp wel dat andere het lelijk vinden. Beste Final, Denk wel dat ze het leveren. Anders moet je even met je sub bij mij langskomen, dan bestel ik het orginele blokje voor je. Zijn gewoon universele schakelaars, waar zo aan te komen is. Tannoy Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
final Posted 15 augustus 2005 Author Report Share Posted 15 augustus 2005 ik heb een REL strata subwoofer. alleen heeft volgens mij het lampje het begeven van de groene aan/uit switch. weet iemand waar ik dit kan laten maken??/vervangen?? of is dit zelf heel makkelijk te doen? Beste Final, Dit is een switch met een neonlampje erin. Dit is een blok wat je zo kunt vervangen. waarschijnelijk zit de bedrading met klem connectoren. Niet moeilijk zelf te doen! De switch kun je bij Tannoy nederland bestellen. Groeten, Bas hey tnx!! daar heb ik wat aan! weet je het trouwens zeker dat Tannoy deze levert? kan ik hem dan gewoon bestellen?? alvast bedankt!! o ja.... waarom ik het zou vervangen? ja meer cosmetisch wil het graag orgineel houden. en die groene gloed vindt ik juist mooi! maar ja begrijp wel dat andere het lelijk vinden. Beste Final, Denk wel dat ze het leveren. Anders moet je even met je sub bij mij langskomen, dan bestel ik het orginele blokje voor je. Zijn gewoon universele schakelaars, waar zo aan te komen is. Tannoy Groeten, Bas bedankt sebastiaan! mail me anders je e-mail adres. dan kan ik je dan mailen als het nodig is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts