Marc The Hague Posted 14 augustus 2005 Report Share Posted 14 augustus 2005 Zojuist voor een ' prikkie ' een set monitoren van Technics aangeschaft om vervolgens te moeten constateren dat deze luidsprekers boven alle verwachtingen behoorlijk goed klinken. Iemand die deze luidsprekers kent of wel eens beluistert heeft, ben erg benieuwd wat anderen er van vinden !!! LINK VINTAGETECHNICS KLIKKEN Groet .. Marc .. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marc The Hague Posted 22 juli 2007 Author Report Share Posted 22 juli 2007 Heb een behoorlijke tijd niets met deze monitor-luidsprekers gedaan en wil ze zo nu en dan toch gaan gebruiken om serieus mee te gaan luisteren. Heb ze vandaag weer eens aangesloten op mijn Krell KSA-100s en weer was ik aangenaam verbaasd over de muzikale kwaliteiten van deze monitor. Alleen heb ik geen fatsoenlijke luidspreker-stands voor deze monitoren. Wie kan mij vertellen welke stands veel kwalteit bieden voor weinig geld. De originele zijn geen optie voor mij, vindt deze verschrikkelijk lelijk !! De afmetingen van de SB-F3 zijn ( H*B*D / 32*18*18 ) Bedankt, Marc ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Egbert Posted 23 juli 2007 Report Share Posted 23 juli 2007 ik werkte begin jaren 80 bij V&D (centrum Den Haag) op de radio & TV afdeling. Die SB-F3 was beslist de mooiste die we toen in de verkoop hadden. Er was meer, groter, dikker en duurde te koop, maar beter was er niet. Heb met veel plezier zijn kleine broertje in gebruik (de 2) als setje op de PC. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts