Jump to content

Update van mijn site

René N.
 Share

Recommended Posts

Leuke site Rene! :)

Mooie foto's ook, van je set!

Wel toevallig trouwens.... aangezien ik vandaag toch nix anders te doen had,

heb ook ik mijn site enigszins ge-update/vanaderd.

(alleen de 'mijn HiFi-hobby' pagina, en enkele pagina's waar men van daaruit naar toe kan)

Mvg,

Alco

Na het zien van deze site begint het ook te kriebelen om een site op te zetten. Ik kan er helaas helemaal geen biet van. Programmeren was zowiezo geen hobby van mij en is het nog steeds niet. Ik heb wel Dreamweaver MX 2004 ge

Programmeren was zowiezo geen hobby van mij en is het nog steeds niet.

Dat hebben we dan absoluut gemeen, Sodejuu! :D

Maar Macromedia....nou, noem je ook iets!

De sites die gemaakt zijn met Macromedia zijn grafisch gezien vaak de mooiste sites die ik ken, maar Macromedia is voor mij ook net chinees.

Da's nou niet bepaald voor de beginneling.

Ik heb zelf m'n site (eerst heeel simpel qua layout) gemaakt met Frontpage, wat als 't goed is, op vrijwel elke PC standaard zit.

Daar hoef je zelf nix te programmeren.

Maar ik geef toe.... ik kwam er eerst ook absoluut niet uit en zonder aanwijzingen/tips blijft 't ook met Frontpage lastig om er achter te komen hoe alles werkt, en is 't een kwestie van zelf experimenteren.

Ik doe alles nog steeds met Frontpage. Over het algemeen redelijk makkelijk (hoewel ik in het verleden ook wel avonden heb lopen klooien en niet wist wat er gebeurde of hoe ik verder moest :angry::angry::angry: ) en het heeft voordelen: doordat het simpel blijft, wordt de site ook niet te rommelig en "leest" hij makkelijk. De tip van Alco (Leejo) is wel heel verleidelijk, maar misschien moet ik daar niet eens gaan kijken ;) . Vaak is het zo: hoe simpeler hoe mooier/beter. In de eenvoud zit vaak de kracht ;)

Na het zien van deze site begint het ook te kriebelen om een site op te zetten. Ik kan er helaas helemaal geen biet van. Programmeren was zowiezo geen hobby van mij en is het nog steeds niet. Ik heb wel Dreamweaver MX 2004 ge

Vaak is het zo: hoe simpeler hoe mooier/beter. In de eenvoud zit vaak de kracht

Da's absoluut waar, Rene :)

Een jaartje of 2 geleden kwam ik op een site van een HiFi.nl forumlid.

Na 10seconden duizelde 't voor m'n ogen :o:wacko:

Heeel druk, rommelig, met allerlei toeters en bellen....geluidjes, bewegende poppetjes, lichtjes, e.d. en naar de belangrijke pagina's op de site moest je goed zoeken :unsure:

Een vriend van mij heeft al enkele jaren een eigen site en radio-programma, gericht op alternative rock.

Eerst grafisch heel indrukwekkend, maar een tijdje terug kwam ie ook tot de ontdekking dat een rustiger, simpeler site veel prettiger leest en ovezichtelijker is.

Zie: Rocknieuws.nl

Ik heb geen frontpage, maar de codes die frontpage gebruikt, kunnen ook in dreamweaver gezet worden.

Als ik eerst eens zou begrijpen waarom ik die foutmeldingen krijg. Als ik daar uit zou komen, dan kan ik zelf wel verder.

Ik heb nu echter geen zin om me daarin te gaan verdiepen. Ik pruts nou eenmaal liever met een soldeerknots en een scoop.

BTW Alco, Frontpage zat vroeger standaard in het Office pakket. Nu dus niet meer, en aangezien ik Office XP Pro draai, zit daar dus geen Frontpage in.

Vaak is het zo: hoe simpeler hoe mooier/beter. In de eenvoud zit vaak de kracht

Da's absoluut waar, Rene :)

Een jaartje of 2 geleden kwam ik op een site van een HiFi.nl forumlid.

Na 10seconden duizelde 't voor m'n ogen :o:wacko:

Heeel druk, rommelig, met allerlei toeters en bellen....geluidjes, bewegende poppetjes, lichtjes, e.d. en naar de belangrijke pagina's op de site moest je goed zoeken :unsure:

Je bedoelt zoiets als dit? http://www.seecaudio.nl/

En dit is dan een bedrijf... Ik kan een bedrijf met een dergelijk beroerde site maar moeilijk serieus nemen...