stefk Posted 31 maart 2009 Report Share Posted 31 maart 2009 [quote name='Ren Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansko Posted 31 maart 2009 Report Share Posted 31 maart 2009 [quote name='Ren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 31 maart 2009 Report Share Posted 31 maart 2009 Vind mijn set mooier trouwens . Waar is jouw set anders in dan die van Hans? Smaken verschillen natuurlijk maar met het daar gehoorde zou ik, en nu moet ik heel voorzichtig zijn...kindje...(je weet wel ), niet tevreden zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansko Posted 31 maart 2009 Report Share Posted 31 maart 2009 Vind mijn set mooier trouwens . Waar is jouw set anders in dan die van Hans? Smaken verschillen natuurlijk maar met het daar gehoorde zou ik, en nu moet ik heel voorzichtig zijn...kindje...(je weet wel ), niet tevreden zijn. Misverstand Ruud. Ik vind mijn set mooier dan mijn eigen kop. Lees de reactie van Stefk nog eens goed: "In het echt ziet Hans er heel indrukwekkend uit" Oh...en de set van andere Hans vind ik ook heel mooi Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 3 april 2009 Report Share Posted 3 april 2009 [quote name='Ren Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 15 december 2009 Author Report Share Posted 15 december 2009 BALEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zat ik met mijn website bij hetnet.nl, heeft kpn "hetnet" als merknaam uitgebannen en alles bij de KPN ondergebracht. Ook als URL dus. Nu staat op elke plek waar foto's zouden moeten staan zo'n vervelend kruisje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 15 december 2009 Report Share Posted 15 december 2009 [quote name='Ren Link to comment Share on other sites More sharing options...
1ennalloor Posted 15 december 2009 Report Share Posted 15 december 2009 [quote name='Ren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 16 december 2009 Report Share Posted 16 december 2009 ..of een HTML-editor zoals Dreamweaver gebruiken. Deze werkt met een lokale sitecache, die controleert lokaal (dus op je pc) of er broken links e.d. zijn (of dreigen te ontstaan) en vergelijkt tijdens een upload ook de verschillen tussen de lokale cache en je website op de webserver van de provider. Als de URL van je provider is gewijzigd dan hoef je dat alleen in het FTP-gedeelte van Dreamweaver aan te passen en daarna de zaak online even laten checken met je lokale sitecache. Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 16 december 2009 Author Report Share Posted 16 december 2009 [quote name='Ren Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 16 december 2009 Report Share Posted 16 december 2009 [quote name='Ren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 16 december 2009 Report Share Posted 16 december 2009 ren Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 16 december 2009 Author Report Share Posted 16 december 2009 [quote name='Ren Link to comment Share on other sites More sharing options...
maarten1970 Posted 19 december 2009 Report Share Posted 19 december 2009 Blijft een heel fijne firma dat KPN/TNT/TPG of weet ik veel hoe dat tuig vandaag weer heet. De eerste en laatste keer dat ik iets afgenomen had van die prutfirma was een telefoonabbonnement, wat 6X in een jaar werd afgesloten voor ???? (god weet wat), en ik dus ook 6 verschillende telefoonnummers heb gehad. Je zult begrijpen dat ik dat snel zat was, en na het jaarabbonnement naar een andere firma over ben gegaan, en gezworen heb NOOIT meer een dienst van die prutsers af te nemen. Zelfs mijn post en pakketten vertrouw ik dat tuig niet meer toe. Je bent weer eens enorme onzin aan het uitkramen. PTT Post en PTT Telecom zijn in 1998 gesplitst en ieder hun eigen zelfstandige weg gegaan onder de namen TPG/TNT (Post) en KPN (Telecom). Al ruim 10 jaar niets meer met elkaar te maken. Maar ja, je hebt ook wel weer gelijk, ik zou mijn post ook niet aan KPN toevertrouwen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 19 december 2009 Report Share Posted 19 december 2009 Je bent weer eens enorme onzin aan het uitkramen. PTT Post en PTT Telecom zijn in 1998 gesplitst en ieder hun eigen zelfstandige weg gegaan onder de namen TPG/TNT (Post) en KPN (Telecom).Al ruim 10 jaar niets meer met elkaar te maken. Op papier heb je gelijk ja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 23 oktober 2010 Author Report Share Posted 23 oktober 2010 Nou, dat is weer even geleden...... dat ik een update heb gehad. Maar: hier is er weer ��ntje. Ditmaal met een bezoek bij Frank K (weliswaar van even geleden, maar toch...), een tweede bezoek ook, hij heeft in zijn set een betonnen platenspeler opgenomen. Misschien iets voor Erik Kleinsmit? Hier te lezen:Kijk onder Op bezoek bij.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank K. Posted 25 oktober 2010 Report Share Posted 25 oktober 2010 Ha die Ren Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 4 augustus 2013 Author Report Share Posted 4 augustus 2013 Welnu, het werd weer eens tijd om iets aan mijn site te doen. Het bleef bij het "iets", want zoals altijd waren er weer genoeg moeilijkheden om de zaken te uploaden. URL die weer (verkeerd) teruggezet is door KPN, vreemde pad-instellingen (Frontpage werkt niet goed met Windows 7, Frontpage is ook al tijden "uitgefaseerd" dus dat is dan wel logisch, met Word de zaken zitten aanpassen waardoor er weer automatisch bestandsmappen worden toegevoegd enzovoort enzovoort....). Blijft staan, dat in Google Chrome er een aantal foto's niet goed op de pagina komt te staan, terwijl dat bij Explorer juist wel weer goed gaat..... Maar goed, bij "Huidige set" staat de laatste stand van zaken, hoewel mijn aloude Ariston binnenkort het veld zal moeten ruimen voor een Garrard 301...... Verschillende positieve en minder positieve opmerkingen gehad en gelezen, maar ik ben toch erg benieuwd wat die mij gaat brengen.... Hier is mijn site te vinden..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 4 augustus 2013 Report Share Posted 4 augustus 2013 Leuke site, op die komende Garrard ben ik stiekem wel een beetje jaloers. Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 5 augustus 2013 Report Share Posted 5 augustus 2013 Microsoft en webstandaarden gaan niet goed samen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karma Posted 17 augustus 2013 Report Share Posted 17 augustus 2013 Zingali's .... heerlijk. Mooiste luisterervaring op een show gehad met een Zingali Home Monitor (is geen monitor maar een loeigrote speaker). Als je eens verder wilt tweaken kun je ook eens contact opnemen met Wim van Kranen van Analogue Audio. Hij was voorheen importeur van Zingali. Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 28 augustus 2013 Author Report Share Posted 28 augustus 2013 Zingali's .... heerlijk. Mooiste luisterervaring op een show gehad met een Zingali Home Monitor (is geen monitor maar een loeigrote speaker). Als je eens verder wilt tweaken kun je ook eens contact opnemen met Wim van Kranen van Analogue Audio. Hij was voorheen importeur van Zingali. Ja, dat was altijd een feestje als Wim daarmee draaide op shows. Dat heb ik onthouden en toen ik wat anders wilde kwamen deze langs.... . Ik heb Wim ten tijde van de aanschaf ook gebeld, toch bedankt voor de tip . Wim had ook afgeraden om de interne bedrading te vervangen, wat anderen juist weer hadden aangeraden. Nou, wellicht komt het er nog een keertje van. Eerst maar eens werken aan mijn nieuwe project, een "nieuwe" Garrard 301.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 31 maart 2014 Author Report Share Posted 31 maart 2014 Welnu, eindelijk weer eens tijd genomen om aan mijn audiosite te werken..... En ja, de muziek lokt weer maar ik laat mij niet verleiden . De eerste aanzet van het stukje op mijn site voor het volgen van de bouw van mijn plinth van de Garrard is daar. Pffff, wat een zin trouwens. Spido, klopt niets van zeker? Hier is het te lezen en vooral te bekijken: http://home.kpn.nl/r.nieuwenhuis/index.htm, onder Tweaken en dan de link volgen..... Nog niet zover bijgewerkt als waar ik nu ben (in de oliefase, maar wel zonder drank....), maar dat volgt weer op hele korte termijn..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 31 maart 2014 Report Share Posted 31 maart 2014 Welnu, eindelijk weer eens tijd genomen om aan mijn audiosite te werken..... En ja, de muziek lokt weer maar ik laat mij niet verleiden . De eerste aanzet van het stukje op mijn site voor het volgen van de bouw van mijn plinth van de Garrard is daar. Pffff, wat een zin trouwens. Spido, klopt niets van zeker? Hier is het te lezen en vooral te bekijken: http://home.kpn.nl/r.nieuwenhuis/index.htm, onder Tweaken en dan de link volgen..... Nog niet zover bijgewerkt als waar ik nu ben (in de oliefase, maar wel zonder drank....), maar dat volgt weer op hele korte termijn..... Leuk Rene, ik wist niet dat je een dergelijke site had. Je hebt veel geduld, gezien het werk aan de plint. Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 31 maart 2014 Author Report Share Posted 31 maart 2014 Tja, ik heb de Garrard al sinds september vorig jaar in huis. De revisie door Hanse hifi kostte even wat tijd, maar dit helemaal. Maar nu het einde in zicht komt begint het wel te kriebelen, nu moet hij af ook. En het belangrijkste: gaat al die moeite ook nog wat moois opleveren? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts