Jump to content

Update van mijn site

René N.
 Share

Recommended Posts

• 1 year later...

Op vrijdag 2 maart heb ik een luisterbezoek bij Midas gebracht, want bij hem ik kon Wilson Audio WATT Puppy's beluisteren. En zo'n kans laat je niet voorbij gaan biggrin.gif

Zie mijn site voor het verslag.

Wederom een mooi verslag, Rene! :)

En als je daar eens de aluminium phaseplug van de Signature-uitvoering inschroeft, is het met het hoog ook ineens dik in orde :rolleyes: Die plastic phaseplug maakt er in het hoog idd een beetje een muffe boel van.

Die aluminioum Signature phaseplug had ik er ook in zitten, Sodejuu. :rolleyes:

Het scheelde inderdaad wel (iets) in vergelijking met de plastic plug, maar toch...

(terwijl Naim al bekend staat als 'forward' klinkend, en Van den Hul Clearwater ls-kabel nog meer)

Ik denk dat de N805 ook liever een wat zwaardere versterker ziet.

(hoewel ik vermoed dat dat voor 't hoog niet zoveel uitmaakt)

Guest Kraus vonBentinck

Wat kun jij toch goed fotograferen, Rene!

De genoemde track van Roger Waters (Perfect Sense) met de computerstem ("Stop, Dave, will you stop, Dave" die bedoel je toch?) die je ook bij stereoweergave links achter je moet horen is volgens mij een goede test of je speakers behoorlijk staan opgesteld.

Op 10 maart heb ik een luisterbezoek bij Hansko afgelegd. Aanleiding was het verschil in beleving van het wel en niet gebruik van Masterbase in een zandgevuld audiorack. Het werd niet alleen een test, maar ook een prachtige luisterervaring biggrin.gif . Hierbij het verslag.

• 3 weeks later...
  • 3 months later...

Wederom heb ik een luisterbezoek afgelegd, en nu bij Jitze in het Hoge Noorden wink.gif . Over Ariston, buizen, Klipsch hoorns en natuurlijk muziek......

Zie hier het verslag onder "Op bezoek bij...."

Hoi Geerdie,

Dank je wel ;) . En ja, ik heb er vanaf het begin al een rand omheen zitten. Ik houd van afbakenen van of ruimte geven (passepartout) aan foto's (ik doe ook wat met fotografie ;) ) en hiermee blijf je binnen de foto's "hangen". Als je begrijpt wat ik bedoel.... :)