gruiter Posted 29 juli 2007 Report Share Posted 29 juli 2007 Mooi verslag Ren Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 7 augustus 2007 Author Report Share Posted 7 augustus 2007 Afgelopen weekend weer bij RobX geweest. Die heeft de kans gehad om twee jaar aan zijn set te werken voordat ik weer een bezoek aan hem zou brengen. En daar is wel iets moois uit voortgekomen. Lees het verslag maar op mijn site..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 7 augustus 2007 Report Share Posted 7 augustus 2007 En weer een prachtige recentie.... hulde... Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 7 augustus 2007 Report Share Posted 7 augustus 2007 Rene, mooi verslag! ik vond het weer gezellig, en er gaat weer een tegenbezoek komen natuurlijk. Toen ik voor de 2e keer bij jou was, heb ik ook even zitten knipperen van de stappen die je gezet had, en dan heb ik bijvoorbeeld nog niet je rack en natuurlijk nog niet de Sony voorversterker gehoord. Dan neem ik weer wat tweaks mee ook, leuk uitproberen. en natuurlijk ben ik benieuwd hoe het analoog platen draaien bij jou klinkt. Groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 7 augustus 2007 Author Report Share Posted 7 augustus 2007 En weer een pragtige recentie.... hulde... Hoi Hans, Ik hep tog hopeluk geen spelfoute in et stukkie gemaakt??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 8 augustus 2007 Report Share Posted 8 augustus 2007 [quote name='Ren Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiofreak Posted 8 augustus 2007 Report Share Posted 8 augustus 2007 Hoi Rene, Het blijft leuk je verslagjes te lezen. Keep on this good work. groet, P/S wanner hadden wij nou ook alweer afgesproken bij jou ? Had het ergens opgeschreven,maar welke stapel ook alweer neergelegd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 10 september 2007 Report Share Posted 10 september 2007 Kwam via een omweg weer eens op de site terecht en wil nog een keertje de complimenten maken voor al die mooie foto's en beschrijvingen. Het ziet er werkelijk allemaal prachtig uit of is het ook "extra mooi"gefotografeerd? Bij mij lijkt het nog het meest op de werkkamer van Jitze Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 11 september 2007 Author Report Share Posted 11 september 2007 Kwam via een omweg weer eens op de site terecht en wil nog een keertje de complimenten maken voor al die mooie foto's en beschrijvingen.Het ziet er werkelijk allemaal prachtig uit of is het ook "extra mooi"gefotografeerd? Bij mij lijkt het nog het meest op de werkkamer van Jitze Dank voor het compliment . En het is niet "opgeleukt" of zo, ik ben ook niet in het bezit van een super digitale spiegelreflex. De meeste foto's zijn gemaakt met een hele gewone compact camera, een Nikon Coolpix ik dacht van het type 300. Maar deze is wel een kanjer in het macro-gebied En ik heb er natuurlijk wel mijn best voor gedaan om de onderwerpen mooi op de foto te zetten. Ik ben wel erg esthetisch ingesteld wat dat betreft, daar ben ik wel gevoelig voor Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansko Posted 11 september 2007 Report Share Posted 11 september 2007 [quote name='Ren Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 11 september 2007 Author Report Share Posted 11 september 2007 Heren, heren, zoveel complimenten, daar kan ik niet tegen hoor Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 14 september 2007 Author Report Share Posted 14 september 2007 Daar het item "Mijn huidige set" op mijn site een beetje achterhaald was, heb ik nu de enige echte huidige set geuploaded.... Zie mijn site.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 15 september 2007 Report Share Posted 15 september 2007 De Stax arm blijft een beauty. Ik zou alleen al een plaatje draaien om naar de arm te kunnen kijken Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 30 september 2007 Author Report Share Posted 30 september 2007 Ik ben afgelopen donderdag bij Onno / Audiofreak op luisterbezoek geweest. Onder de link Op bezoek bij..... vind je het verslag.Een Jan Allaerts element, akoestische aanpassingen en meer...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 30 september 2007 Report Share Posted 30 september 2007 Leuk verslagje. Bij mijn bezoek (februari) was het juist de cd weergave die "onderuit ging". Prachtig Dac/loopwerk, Audiofreak. Mooi spul dat AVM. Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 30 september 2007 Author Report Share Posted 30 september 2007 Leuk verslagje.Bij mijn bezoek (februari) was het juist de cd weergave die "onderuit ging". Prachtig Dac/loopwerk, Audiofreak. Mooi spul dat AVM. Jij hebt naar de Ah!Njoe Tjoeb geluisterd en ik naar de AVM Evolution CD-1 speler met een AVM Evolution DAC 3. Wellicht zit daar een groot verschil in..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 5 maart 2008 Author Report Share Posted 5 maart 2008 Heren, dames ,Afgelopen zaterdag met Geerdie een h�le leuke luisterdag bij Sodejuu gehad. Mijn verslag is te lezen op mijn site.Ook Geerdie heeft inmiddels een leuk verslag gemaakt die hij hier zal posten.....(Wellicht normaal gesproken meer iets voor de rubriek "Recensies", maar omdat ik alle uploads van mijn site hier meldt, dus maar weer hier neergezet......) Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 5 maart 2008 Report Share Posted 5 maart 2008 Ha die Ren Link to comment Share on other sites More sharing options...
hderkx Posted 5 maart 2008 Report Share Posted 5 maart 2008 Die Sonus Faber foto's vind ik niet zo sterk. HDerkx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 5 maart 2008 Report Share Posted 5 maart 2008 Leuk verslag, Ren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 5 maart 2008 Report Share Posted 5 maart 2008 Tis altijd weer een stuk jagen naar Roermond maar ik doe het altijd met plezier. Ditmaal in gezelschap van ReneN. We moesten even een klein stukje “Off-road” in Roermond want de straat lag eruit. Doel van de reis: het beluisteren van een stel Sonus Faber monitoren. De Guarneri Homage. Ik had daar vorig jaar al kennis mee gemaakt maar heb er toen te kort naar geluisterd om een goede indruk te krijgen van de kwaliteiten van de speakers. En kwaliteit, d Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiofreak Posted 6 maart 2008 Report Share Posted 6 maart 2008 Prima verslag weer van uw beiden. Maar met de opmerkingen over het laag ben ik een iets andere mening toegedaan. Naar mijn indruk hebben jullie iets teveel geluisterd met jullie eigen "laag" van jullie set in het achterhoofd en (on)bewust mee vergeleken. Heb de SF van Sodejuu 2 maal mogen beluisteren en vind juist dat er een mooi uitgewogen strak en droog geblazen laag is. En Geerdie, die wolk die je hoorde bij mij en waar je in je naschrift over spreekt, die wolk of bel heb je ook bij Sodejuu en is groter bij hem dan bij mij toen. Had je niet tijdens het luisteren dat de zanger/zangeres/groep op de stoep buiten stond te spelen. Dat de woonkamerruit tussen de speakers bij Sodejuu vanzelf verdwijnt bij beluisterring. Met plaaggroetje, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 6 maart 2008 Report Share Posted 6 maart 2008 Prima verslag weer van uw beiden. Maar met de opmerkingen over het laag ben ik een iets andere mening toegedaan. Naar mijn indruk hebben jullie iets teveel geluisterd met jullie eigen "laag" van jullie set in het achterhoofd en (on)bewust mee vergeleken. Heb de SF van Sodejuu 2 maal mogen beluisteren en vind juist dat er een mooi uitgewogen strak en droog geblazen laag is. En Geerdie, die wolk die je hoorde bij mij en waar je in je naschrift over spreekt, die wolk of bel heb je ook bij Sodejuu en is groter bij hem dan bij mij toen. Had je niet tijdens het luisteren dat de zanger/zangeres/groep op de stoep buiten stond te spelen. Dat de woonkamerruit tussen de speakers bij Sodejuu vanzelf verdwijnt bij beluisterring. Met plaaggroetje, Wat dat laag betreft heb je misschien wel gelijk en hadden ReneN en ik een Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 6 maart 2008 Author Report Share Posted 6 maart 2008 Hoi Geert, Het was inderdaad een h Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiofreak Posted 7 maart 2008 Report Share Posted 7 maart 2008 Wat dat laag betreft heb je misschien wel gelijk en hadden ReneN en ik een "gekleurde" mening. Maar nogmaals; we kwamen voor de muziek en die hebben we gekregen. Bij Sodejuu verdween de kamer en stond het achtergrondkoortje ook werkelijk aan de overkant van de straat. Het punt is dat jullie beiden een verschillende akoestiek Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts