M Pekel Posted 16 augustus 2005 Report Share Posted 16 augustus 2005 Ik koop eigenlijk nooit klassieke muziek maar vanmiddag liep ik een kringloopwinkel binnen waar ik in eerste instantie de bak met LP`s voorbij liep omdat ik eigenlijk al weet dat die vooral gevuld is met Alle 13 Goed en hoempapa en Duitse Slager muziek. Maar vanuit mijn ooghoek zag ik een dikke kartonnen LP doos die er als nieuw uitzag, er staat geen foto op en is zwart van kleur met zilverkleurige text. Het was net of hij me riep ik moest hem even bekijken, ik open de doos en zie een mooi boekje en zelfs een Garantie bewijs voor 10jaar vervangings garantie. De prijs was E1,50 dus snel meegenomen Het gaat om een LP van het lable Gale maximum fidelety recording. Met de titel ,,Seventeenth Century Italian Music" (volume 1) Uitgevoerd door The London Early Music Ensemble. Gedirigeerd door Christopher Hogwood Het gaat dus om 17e eeuwse Italiaanse Muziek, in het boekje wordt verder ingegaan op de muziek, de componist, de uitvoerenden, de gebruikte instrumenten en aan het eind wordt ook beschreven wat voor opname methodes er gebruikt zijn. Gehoorsmatig staat de muziek prachtig op de plaat, heel ruimtelijk, gedetaileerd en het is net als of ze voor je staan te spelen mijn beste klassieke opname tot nu toe Wie kent dit Lable en weet of het nog bestaat en wat ze nog meer uitgebracht hebben en is het iets bijzonders? Marcel Link to comment Share on other sites More sharing options...
M Pekel Posted 17 augustus 2005 Author Report Share Posted 17 augustus 2005 Weet helemaal niemand iets? Marcel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts